Nogen der ville følges?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2014

Lykkelig2015

lulle23 skriver:

Stort tillykke til alle 

Her er jeg 7+1 i dag  med baby nr. 3, Har 2 dejlige drenge i forvejen  Var til scanning i tirsdags (6+4, så må også blive en juli baby), pga. blødning, men babyens hjerte slog fint og alt så fint ud. Så nu håber vi bare snart at jeg stopper med at bløde og at babyen bliver der ind..  Det er svært ikke at være nervøs, når man går og bløder, men til scanning sagde de at det var meget normalt, så vi kan ikke andet end krydse fingre for, at alt ser fint ud, når vi skal til nakkefoldsscanningen. 
Første læge besøg, hvor der skal tages blodprøver og laves vandrejournal er først den 9 december. så der er lidt tid endnu 

Håber alle får en dejlig og tryg graviditet 

her fra

Tillykke med graviditeten 

Kan godt forstå du er nervøs når du bløder. Håber barnet bliver siddende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

JustAnotherName

lulle23 skriver:

Stort tillykke til alle 

Her er jeg 7+1 i dag  med baby nr. 3, Har 2 dejlige drenge i forvejen  Var til scanning i tirsdags (6+4, så må også blive en juli baby), pga. blødning, men babyens hjerte slog fint og alt så fint ud. Så nu håber vi bare snart at jeg stopper med at bløde og at babyen bliver der ind..  Det er svært ikke at være nervøs, når man går og bløder, men til scanning sagde de at det var meget normalt, så vi kan ikke andet end krydse fingre for, at alt ser fint ud, når vi skal til nakkefoldsscanningen. 
Første læge besøg, hvor der skal tages blodprøver og laves vandrejournal er først den 9 december. så der er lidt tid endnu 

Håber alle får en dejlig og tryg graviditet 

her fra

Uh, forstår godt uroen ved at bløde. Men heldigvis har den lille derinde det ok, trods blødningen.

Har du så forventet termin d. 12 juli?

Jeg venter ligesom dig også mit 3. barn. Jeg har to store, dejlige piger på 7 og 5 år. Vi er spændte på, om der gemmer sig en lillesøster eller lillebror derinde denne gang. Til forskel fra de to andre graviditeter, så har jeg ingen kvalme denne gang - endnu da.

Anmeld

26. november 2014

missyM

Vi er også med i Termin til Juli  

Vi er 6+1 i dag, med vores første. Jeg glæder mig allerede helt vildt. Men jeg har også hele mit hoved fyldt med bekymringer. - min kæreste tror jeg ikke rigtigt har fanget den endnu. 

jeg har kun fået lavet en kontrol test hos min læge. Men jeg skal derop igen d. 16/12 kl 10.00 hvor der skal oprettes vandrejournal. 

Vi er sat til d. 21/7-2015 

Anmeld

3. december 2014

missyM

Bum.. For mit vedkommende var det vist sagt for tidligt 

Vores bebs er vist gået til har svar d. 12/12 

Anmeld

3. december 2014

Nanastep

missyM skriver:

Årh nej ! Hvorfor tror du det?:-(

krydser for at alt er som det skal være 

Anmeld

6. december 2014

JustAnotherName

missyM skriver:

Det gør mig ondt at læse.

Jeg er selv ret nervøs, da jeg fik målt et ret lavt Hcg-indhold ved min blodprøve, og derfor blev bedt om at få lavet en ny prøve. Den blev lavet igår, fredag.....Så nu afventer jeg nyt svar på mandag. Og tankerne går jo hurtigt på bekymringen for, om man nu er ved at frastøde fosteret og abortere.
Jeg forsøger dog at være optimistisk og tro på det bedste. Men ventetiden er ubehagelig, for det tyder jo ikke helt godt.

Knus til dig.
Jeg håber I hurtigt har mod på, at kaste Jer ud i "projekt baby" igen.

Anmeld

6. december 2014

lulle23

JustAnotherName skriver:

Uh, forstår godt uroen ved at bløde. Men heldigvis har den lille derinde det ok, trods blødningen.

Har du så forventet termin d. 12 juli?

Jeg venter ligesom dig også mit 3. barn. Jeg har to store, dejlige piger på 7 og 5 år. Vi er spændte på, om der gemmer sig en lillesøster eller lillebror derinde denne gang. Til forskel fra de to andre graviditeter, så har jeg ingen kvalme denne gang - endnu da.

Ihh hvor spændende.. :-) Det er der ikke noget at sige til, bliver spændende om det så bliver en dreng, nu når graviditeten er anderledes :-D

Mine dejlige drenge når lige at blive lidt over 4 år og 2 år, inden den næste guldklump kommer til verden.. :-)

Lige nu vil vi bare gerne have at tiden går hurtigt, så vi kan komme til nakkefoldscanning, så vi kan se om babyen har det godt.. 

Jeg mener jeg har regnet mig frem til den 8. juli :-)

Anmeld

16. december 2014

JustAnotherName

missyM skriver:

Hva så - hvad er status?
Håber at du fortsat er gravid?

Anmeld

16. december 2014

Nanastep

Hvordan går det egentlig med jer alle sammen? 

Jeg er 11+1 idag og har det skønt, dog døjer jeg med et meget dårligt bækken men må bide det i mig :/. Fik et meget skævt bækken under min første graviditet , så kommer ikke udenom... 

Ellers fylder maven allerede godt vi glæder os meget til 8/1 så ved vi hvad det bliver  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.