Nogen der ville følges?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2014

Lykkelig2015

Tillykke alle sammen

jeg er blevet gravid i 1 ivf behandling 

har termin 10 juli 2015 skal til første scanning 24 november 

jeg forstår det stadigvæk ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

Miss BananaHammock

Er også med her!  

Vi har Alexander fra december 2014 og venter nr. 2 med termin d. 16/7. Begge er lavet ved IVF. 

Vi har første scanning d. 24/11 - vi fik lagt 2 æg op, så er lidt nervøs/spændte på hvor mange hjerter der slår! 

Vandrejournal tid er i starten af december.

Vi har vidst, at vi var gravide siden tirsdag, da jeg måtte forbi sygehuset og have pumpet 2 liter vand ud af bughulen (en fantastisk sidegevinst ved IVF), og der kunne de allerede se det på blodprøverne. Men jeg er også allerede ved at være utålmodig for at finde ud af hvordan den/de har det inde i maven! 

Anmeld

14. november 2014

Lykkelig2015

Miss BananaHammock skriver:

Er også med her!  

Vi har Alexander fra december 2014 og venter nr. 2 med termin d. 16/7. Begge er lavet ved IVF. 

Vi har første scanning d. 24/11 - vi fik lagt 2 æg op, så er lidt nervøs/spændte på hvor mange hjerter der slår! 

Vandrejournal tid er i starten af december.

Vi har vidst, at vi var gravide siden tirsdag, da jeg måtte forbi sygehuset og have pumpet 2 liter vand ud af bughulen (en fantastisk sidegevinst ved IVF), og der kunne de allerede se det på blodprøverne. Men jeg er også allerede ved at være utålmodig for at finde ud af hvordan den/de har det inde i maven! 

Tillykke med graviditeten 

er det ikke tidligt du skal til scanning ?

jeg skal os scannes 24/11 hvor jeg er ca 7+3

Anmeld

15. november 2014

Miss BananaHammock

Lykkelig2015 skriver:

Tillykke med graviditeten 

er det ikke tidligt du skal til scanning ?

jeg skal os scannes 24/11 hvor jeg er ca 7+3

Tak! I lige måde!

Går ud fra at klinikken har styr på det. Jeg er ikke 7+ nej, men der kan også ses hjerteblink fra 6+   Det kan jeg ihvertfald læse mig til på nettet. 

Det hele har generelt været lidt før tid denne gang. Fik også allerede blodprøver da jeg kun var 3+5

Anmeld

16. november 2014

Lykkelig2015

Tak! I lige måde!

Går ud fra at klinikken har styr på det. Jeg er ikke 7+ nej, men der kan også ses hjerteblink fra 6+   Det kan jeg ihvertfald læse mig til på nettet. 

Det hele har generelt været lidt før tid denne gang. Fik også allerede blodprøver da jeg kun var 3+5

Så vil jeg os til scanning 6+ (griner)

Synes min symptomer kommer og går hele tiden og lidt ondt i maven. Så er nervøs og vil rigtig gerne se det hele er i orden

Anmeld

16. november 2014

Nanastep

Jeg har nu fået lavet vandre/svanger junal ved lægen i onsdags , er 7+0 i morgen . :-D 

jeg er allerede forelsket i blyp og glæder mig helt vildt til at se den ! Håber snart jeg kan få en scanning i uge 8 skal have taget blodprøver i morgen til nakkefold  

God søndag  

Anmeld

16. november 2014

Miss BananaHammock

Lykkelig2015 skriver:

Så vil jeg os til scanning 6+ (griner)

Synes min symptomer kommer og går hele tiden og lidt ondt i maven. Så er nervøs og vil rigtig gerne se det hele er i orden

Det er virkelig også stort at se det lille blink første gang. Jeg tudede da jeg så min søns lille blink. 

Jeg bliver helt nervøs for at det er for tidligt nu - men må have tiltro til klinikken 

Jeg er bare mega mega mega træt hele tiden og skal tisse om natten pga. øget blodtilførelsen. Ingen kvalme heldigvis. Havde nul kvalme med den første så håber jeg er ligeså heldig denne gang. 

Anmeld

16. november 2014

Lykkelig2015

Det er virkelig også stort at se det lille blink første gang. Jeg tudede da jeg så min søns lille blink. 

Jeg bliver helt nervøs for at det er for tidligt nu - men må have tiltro til klinikken 

Jeg er bare mega mega mega træt hele tiden og skal tisse om natten pga. øget blodtilførelsen. Ingen kvalme heldigvis. Havde nul kvalme med den første så håber jeg er ligeså heldig denne gang. 

Kan se flere scannings kliniker scanner 6+

jeg er træt hele tiden og skal os op om natten og tisse

har kvalme men kaster heldigvis ikke op

Anmeld

16. november 2014

Miss BananaHammock

Lykkelig2015 skriver:

Kan se flere scannings kliniker scanner 6+

jeg er træt hele tiden og skal os op om natten og tisse

har kvalme men kaster heldigvis ikke op

Jeg krydser for at de kan se noget så

åhh kvalme er bare det værste. Min søster kaster så meget op at hun har været på sygehuset op til tre gange om ugen for at få væske i drop. Det er ikke sjovt! :/

Anmeld

22. november 2014

lulle23

Stort tillykke til alle 

Her er jeg 7+1 i dag  med baby nr. 3, Har 2 dejlige drenge i forvejen  Var til scanning i tirsdags (6+4, så må også blive en juli baby), pga. blødning, men babyens hjerte slog fint og alt så fint ud. Så nu håber vi bare snart at jeg stopper med at bløde og at babyen bliver der ind..  Det er svært ikke at være nervøs, når man går og bløder, men til scanning sagde de at det var meget normalt, så vi kan ikke andet end krydse fingre for, at alt ser fint ud, når vi skal til nakkefoldsscanningen. 
Første læge besøg, hvor der skal tages blodprøver og laves vandrejournal er først den 9 december. så der er lidt tid endnu 

Håber alle får en dejlig og tryg graviditet 

her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.