Nogen der ville følges?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.274 visninger
28 svar
6 synes godt om
6. november 2014

Nanastep

Jeg er 5+3 idag,  

har en skøn dreng på 3 1/2år og vi glæder os meget! Mon det bliver en lille søster ?:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Leonora

Hej  

jeg er 4+3 med barn nr 3  

jeg vil synes det er hyggeligt at have nogen at følges med  

Knus Louise 

Anmeld

7. november 2014

Nanastep

Leonora skriver:

Hej  

jeg er 4+3 med barn nr 3  

jeg vil synes det er hyggeligt at have nogen at følges med  

Knus Louise 

Tillykke med den lille spir :-) 

Anmeld

8. november 2014

Millz81

Jeg er 5+3 i dag og håber efter en MA i August at denne gang er lykkens gang! Jeg føler mig i hvert fald meget gravid med træthed, ømme bryster og kvalme... 

Hvornår skal I på jeres første lægebesøg?

Anmeld

8. november 2014

JustAnotherName

Jeg er 33 år og mor til to piger på 7 og 5 år.
Jeg opdagede i forgårs, at jeg venter barn nr. 3 nu.
Jeg er vist i uge 4+6 idag. Så forventede terminsdag bliver omkring d. 12 Juli 2015.
Jeg skal til læge og have startet vandrejournal d. 3/12.

Anmeld

8. november 2014

Nanastep

Millz81 skriver:

Jeg er 5+3 i dag og håber efter en MA i August at denne gang er lykkens gang! Jeg føler mig i hvert fald meget gravid med træthed, ømme bryster og kvalme... 

Hvornår skal I på jeres første lægebesøg?

Tillykke med graviditeten , er sikker på at din lille spir sidder godt  

jeg er også MEGET gravid , ømme bryster så man ikke kan holde det ud, enorm træt også men det er dejligt med alle de tegn !

jeg skal til mit første læge besøg på onsdag , D 12/11 6+3  

Anmeld

8. november 2014

Nanastep

JustAnotherName skriver:

Jeg er 33 år og mor til to piger på 7 og 5 år.
Jeg opdagede i forgårs, at jeg venter barn nr. 3 nu.
Jeg er vist i uge 4+6 idag. Så forventede terminsdag bliver omkring d. 12 Juli 2015.
Jeg skal til læge og have startet vandrejournal d. 3/12.

Uuh tillykke med den lille nye spir bliver da dejligt med en efternøgler

Jeg er 5+5 idag og har termin 6/7-15 

Anmeld

8. november 2014

Millz81

Nanastep skriver:

Tillykke med graviditeten , er sikker på at din lille spir sidder godt  

jeg er også MEGET gravid , ømme bryster så man ikke kan holde det ud, enorm træt også men det er dejligt med alle de tegn !

jeg skal til mit første læge besøg på onsdag , D 12/11 6+3  

Jeg skal først til læge d. 18/11 hvor jeg er 6+6... Synes der er lidt for lang tid til... Jeg jeg vil også gerne have en såkaldt trygheds scanning efter sidste oplevelse, hvor jeg egentlig var 8+0 og barnet var gået til i uge 5...

Det er dejligt at have nogen at følges med herinde - især eftersom det er min første graviditet og alt et helt nyt... Så kan jeg spørge Jer andre lidt til råds

Anmeld

9. november 2014

Nanastep

Millz81 skriver:

Jeg skal først til læge d. 18/11 hvor jeg er 6+6... Synes der er lidt for lang tid til... Jeg jeg vil også gerne have en såkaldt trygheds scanning efter sidste oplevelse, hvor jeg egentlig var 8+0 og barnet var gået til i uge 5...

Det er dejligt at have nogen at følges med herinde - især eftersom det er min første graviditet og alt et helt nyt... Så kan jeg spørge Jer andre lidt til råds

Uha sikke en grim oplevelse !:-( håber for dig at alt bliver godt denne gang og selvfølgelig gør det det

Jeg eg beder også om en trygheds scanning fik jeg også med Emil også får man mere ro i sjælen . Du spørg bare alt det du har lydt til, derfor vi alle er her  

Anmeld

9. november 2014

friis

Jeg må vidst også melde mig her  

med en termin den 21.7 

det er kæmpe stort for os , da vi har forsøgt i over et år , fået pcos med på vejen , og nu ser det ud til det lykkedes i anden inseminations forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.