Vænner man sig til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
san skriver:

Hvorfor siger man at nr 2 er nemmer?? Er det bare fordi man har de erfaringer fra nr 1, og så tage man det måske mere roligt  

Jeg synes det er nemmere fordi man anden gang ikke er overrasket over effekten af manglende søvn. Og så er man i det hele taget mere afslappet omkting sit barn da man har lidt mere styr på hvad man laver (det er i hvert fald min erfaring)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

L-Mortil3

Jeg har modsat mængden kan jeg se slet ikke vænnet mig til det, mine er 5 og 3,9 år og vi har derfor været oppe mindst 2 gange hver nat de sidste 5 år... Jeg var før a menneske, det må siges jeg sleeeet ikke er mere... Jeg kan som du stadig overveje altanen ind i mellem 

Anmeld

3. december 2014

Princesspigen

ES90 skriver:

Jeg blev mor for knap 4 uger siden til den mest fantastiske lille dreng! 

Men jeg er træt.. Mega træt! Han får mad hver tredje time døgnet rundt, så det er jo helt efter bogen  

men jeg er snart klar til at hoppe ud over altanen fordi jeg er så træt..

vænner man sig til trætheden?! Bliver det bedre?! Jeg er heeeelt færdig! 

Jeg har desværre givet min datter på 2 år den vane fra starten at hvis hun taber sin sut om natten skal hun bare genlyd fra sig og så kommer mor straks med en sut.. Så selv om hun er 2 år vækker hun mig til tider stadig.. 

Jeg er en der gerne sover 10-12 timer i døgnet og det får jeg sjældent.. Min egen skyld.. 

Men jeg har ikke vennet mig til det endnu men det er nok an på personerne...  Men selvfølgelig blir det bedere og når du ikke ammer mere så kan far jo tage lidt over og du kan få mere søvn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.