Vænner man sig til det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2014

Tulle28

Ja, det gør det. Men husker den første måned som helt uoverkommelig. Det bedste råd jeg har fået, er ikke at kigge på klokken. Det gør alligevel ingen forskel, og du bliver bare endnu mere træt, når du holder regnskab med de (få) timer, du får.

Ammer du liggende i sengen? Hvis ikke, så vil jeg virkelig anbefale dig at lære det, det er guld værd, at man ikke skal ud af sengen, men bare kan vende et bryst over mod baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

MorDk

Jeg er mor til 2. En dreng på 4 og en pige på 2. Jeg er kronisk træt. Mit svar er... ja, man vender sig til det. Sender dig en krammer!!

Anmeld

6. november 2014

Kay

ja når han beynder at sove igennem... 

og det er nemmere med  nr 2 

Anmeld

7. november 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Tulle28 skriver:

Ja, det gør det. Men husker den første måned som helt uoverkommelig. Det bedste råd jeg har fået, er ikke at kigge på klokken. Det gør alligevel ingen forskel, og du bliver bare endnu mere træt, når du holder regnskab med de (få) timer, du får.

Ammer du liggende i sengen? Hvis ikke, så vil jeg virkelig anbefale dig at lære det, det er guld værd, at man ikke skal ud af sengen, men bare kan vende et bryst over mod baby.

Jeg ammer desværre ikke. Ville ønske jeg gjorde! Det ville gøre tingene noget lettere

Anmeld

7. november 2014

Snevejr84

Nogen gør min søn er 7 måneder og er stadig oppe om natten. Jeg er stadig ikke god til det. Men det er blevet bedre

Anmeld

7. november 2014

Røverdatter

ES90 skriver:

Jeg blev mor for knap 4 uger siden til den mest fantastiske lille dreng! 

Men jeg er træt.. Mega træt! Han får mad hver tredje time døgnet rundt, så det er jo helt efter bogen  

men jeg er snart klar til at hoppe ud over altanen fordi jeg er så træt..

vænner man sig til trætheden?! Bliver det bedre?! Jeg er heeeelt færdig! 

Det bliver bedre. Det er pisse hårdt i starten. Min søn sov først igennem omkring 2 års alderen. Han er også blevet ammet og natammet læææænge. Tror jeg natammede helt til han var 15 mdr. Men det var bare hvad der passede bedst til os

Kan virkelig godt forstå du er træt! Jeg vil vove at sige at du nok skal vænne dig til det. Altså trætheden

Anmeld

3. december 2014

Milas14

Åh da jeg fik min første søn for 12 år siden, blev jeg meget chokket over trætheden og blev ikke rigtig vant til det.. Jeg havde en sød mand som deltog på lige fod, så jeg fik sovet.. Men det var hårdt!! 

Jeg har fået 2 drenge mere og det var meget nemmere, og især her med den sidste. 

Anmeld

3. december 2014

san

Milas14 skriver:

Åh da jeg fik min første søn for 12 år siden, blev jeg meget chokket over trætheden og blev ikke rigtig vant til det.. Jeg havde en sød mand som deltog på lige fod, så jeg fik sovet.. Men det var hårdt!! 

Jeg har fået 2 drenge mere og det var meget nemmere, og især her med den sidste. 

Hvorfor siger man at nr 2 er nemmer?? Er det bare fordi man har de erfaringer fra nr 1, og så tage man det måske mere roligt  

Anmeld

3. december 2014

Mettefpigen

Jep... Min søn sov ca 2-3 timer hver nat så det var det søvn jeg fik hver nat i ca 6 måneder  Nu er han 3 og det er sjældent at jeg får en helt nats søvn uden forstyrrelser 

Anmeld

3. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
ES90 skriver:

Jeg blev mor for knap 4 uger siden til den mest fantastiske lille dreng! 

Men jeg er træt.. Mega træt! Han får mad hver tredje time døgnet rundt, så det er jo helt efter bogen  

men jeg er snart klar til at hoppe ud over altanen fordi jeg er så træt..

vænner man sig til trætheden?! Bliver det bedre?! Jeg er heeeelt færdig! 

Nu ved jeg ikke om det er ens for alle - men jeg vænnede mig til det. 

Nu har vi en til lille. Han vågner 1-2 gange for at få mad eller blot sut. Og den store vågner enten pga en drøm, kan ikke finde sut eller bamse, eller at han er tørstig. 

Synes det var hårdest med den første netop fordi man er vant til at få uforstyrret søvn. Ligesom jeg aldrig sover tungt - har altid et vågent øre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.