Min dreng skal være storebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2014

MT86

Anonym skriver:

Hej! 

hvis nogle af jer kan "gennemskue" min anonymitet. Så vær venlig at "gå stille med dørene" jeg har valgt at bruge anonymiteten da det ikke er blevet offentlig gjort endnu. 

jeg glæder mig utrolig meget til at fortælle familierne det (min mor og far og søster ved det dog) knap så meget til at fortælle arbejdet det, men der er jo ingen vej udenom! :-) 

vi har en dreng på 8 mdr, jeg går stadig på barsel med ham, det er lidt overvældende det hele. Men nu har vi tygget lidt på den og glæder os. Er der andre der har børn så tæt på hinanden? Der kan fortælle om deres erfaringer, jeg ved det bliver hårdt og kommer til at trække tænder ud. ;-) 

når jeg havde bare brug for at dele min lykke med nogen! Rigtig god dag! ��

Jeg har 1 år og 10 dage imellem mine!

det er hårdt de første 2.år men derefter er det ikke hårdt. 

Den måde det er hårdt på er de har vidt forskellige behov de første år. For mig var det særligt hårdt da den store ikke gik da lillesøster kom til og vi  boede på 1.sal... Men man finder hurtigt en rytme. Du vil være træt! Men du vil elske dine børn er så tæt på hinanden når de først begynder at lege sammen! Mine unger elsker at lege! Og mange gange kan vi ikke hører dem på værelset. Og når vi så går ind og kigger sidder de stille og roligt og leger!

hvis du har spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig!

mvh moren med børn på 4 og 3år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Jeg har 1 år og 10 dage imellem mine!

det er hårdt de første 2.år men derefter er det ikke hårdt. 

Den måde det er hårdt på er de har vidt forskellige behov de første år. For mig var det særligt hårdt da den store ikke gik da lillesøster kom til og vi  boede på 1.sal... Men man finder hurtigt en rytme. Du vil være træt! Men du vil elske dine børn er så tæt på hinanden når de først begynder at lege sammen! Mine unger elsker at lege! Og mange gange kan vi ikke hører dem på værelset. Og når vi så går ind og kigger sidder de stille og roligt og leger!

hvis du har spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig!

mvh moren med børn på 4 og 3år

Tak for svar, men jeg blev desværre indlagt igår med mistanke for gravidtet udenfor livmoderen, men det viste sig jeg var igang med en abotere. Så det blev ikke denne gang, men dejligt at jer der har fået dem så tæt på hinanden nyder det. :-)

Anmeld

7. november 2014

MT86

Anonym skriver:

Tak for svar, men jeg blev desværre indlagt igår med mistanke for gravidtet udenfor livmoderen, men det viste sig jeg var igang med en abotere. Så det blev ikke denne gang, men dejligt at jer der har fået dem så tæt på hinanden nyder det. :-)

Ej det jeg ked af at hører!!! Pøj pøj med det hele!!

Anmeld

7. november 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er jeg ked af at hører

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Ej det jeg ked af at hører!!! Pøj pøj med det hele!!

Tak :-)

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Det er jeg ked af at hører

Ja det slår sgu hårdt, selvom det ikke var en planlagt graviditet. Men puhaa. Heldigvis vare kun den værste dag 24 timer. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.