Min dreng skal være storebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.546 visninger
15 svar
1 synes godt om
5. november 2014

Anonym trådstarter

Hej! 

hvis nogle af jer kan "gennemskue" min anonymitet. Så vær venlig at "gå stille med dørene" jeg har valgt at bruge anonymiteten da det ikke er blevet offentlig gjort endnu. 

jeg glæder mig utrolig meget til at fortælle familierne det (min mor og far og søster ved det dog) knap så meget til at fortælle arbejdet det, men der er jo ingen vej udenom! :-) 

vi har en dreng på 8 mdr, jeg går stadig på barsel med ham, det er lidt overvældende det hele. Men nu har vi tygget lidt på den og glæder os. Er der andre der har børn så tæt på hinanden? Der kan fortælle om deres erfaringer, jeg ved det bliver hårdt og kommer til at trække tænder ud. ;-) 

når jeg havde bare brug for at dele min lykke med nogen! Rigtig god dag! ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

L-Mortil3

Først og fremmest stort tillykke! Jeg sad med samme klump i halsen da den ældste var 6 mdr og jeg var gravid igen, men det blev taget godt imod! Når jeg tænker 3 år tilbage til se begge var små så kan jeg ikke sige jeg synes det var mega hårdt, det tog måske 5 min mere at komme ud af døren men det handler om organisering og prioritering!

vores har haft, og har fortsat uendelig stor glæde af hinanden!

spørg endelig hvis der er noget , liam er fra nov. 09 og Milan fra marts 11

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Først og fremmest stort tillykke! Jeg sad med samme klump i halsen da den ældste var 6 mdr og jeg var gravid igen, men det blev taget godt imod! Når jeg tænker 3 år tilbage til se begge var små så kan jeg ikke sige jeg synes det var mega hårdt, det tog måske 5 min mere at komme ud af døren men det handler om organisering og prioritering!

vores har haft, og har fortsat uendelig stor glæde af hinanden!

spørg endelig hvis der er noget , liam er fra nov. 09 og Milan fra marts 11

Tusinde tak for svar! Hvor det glæder mig at høre at "det ikke er så problematisk" alligevel! 

Jeg har kun hørt på, så skal i have tvillinge barnevogn, nu skal i op igen hele natten og den lille vækker den store osv. Således at det lyder meget besværligt! Vi er super glade og skal nok få det til at fungere. Men hvor er det dejligt at høre, at de to har så meget glæde af hinanden og det ikke var så hårdt igen når du kigger tilbage! :-)

Anmeld

5. november 2014

Kløver

Anonym skriver:

Hej! 

hvis nogle af jer kan "gennemskue" min anonymitet. Så vær venlig at "gå stille med dørene" jeg har valgt at bruge anonymiteten da det ikke er blevet offentlig gjort endnu. 

jeg glæder mig utrolig meget til at fortælle familierne det (min mor og far og søster ved det dog) knap så meget til at fortælle arbejdet det, men der er jo ingen vej udenom! :-) 

vi har en dreng på 8 mdr, jeg går stadig på barsel med ham, det er lidt overvældende det hele. Men nu har vi tygget lidt på den og glæder os. Er der andre der har børn så tæt på hinanden? Der kan fortælle om deres erfaringer, jeg ved det bliver hårdt og kommer til at trække tænder ud. ;-) 

Stort tillykke 

jeg har 14 mdr mellem de to store og 2 år og 2 mdr mellem nr 2 og 3, så har fået 3 børn på 3.5 år du er velkommen til at skrive og spørge løs 

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

Stort tillykke 

jeg har 14 mdr mellem de to store og 2 år og 2 mdr mellem nr 2 og 3, så har fået 3 børn på 3.5 år du er velkommen til at skrive og spørge løs 

Mange tak Maja! 14, mdr det Var os hurtigt, men godt det ikke afskrækkede jer for at få flere, hehe :-) 

det vil jeg huske på, tak igen. 

Anmeld

5. november 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej! 

Stort tillykke, det bliver da fantastisk med to børn så tæt på hinanden Jeg har ikke selv erfaring med børn så tæt på hinanden. Har en datter på knap 16 måneder, og jeg kunne da godt tænke mig snart at starte pb. igen 

Jeres børn kommer til at kunne få forhåbenligt meget stor gavn og glæde af hinanden både som helt små og store. At alt så kommer til at tage 5-10 min ekstra det må man tage med, det handler vel også om indstillingen til det. Hvis man siger til sig selv, at det her bliver fedt, så skal det nok blive sådan. Du kommer jo også til at få god tid med begge unger når du så skal på barsel om lidt igen. 

Ønsker jer held og lykke og op i r! Med hvad andre siger om negative ting. 

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Stort tillykke, det bliver da fantastisk med to børn så tæt på hinanden Jeg har ikke selv erfaring med børn så tæt på hinanden. Har en datter på knap 16 måneder, og jeg kunne da godt tænke mig snart at starte pb. igen 

Jeres børn kommer til at kunne få forhåbenligt meget stor gavn og glæde af hinanden både som helt små og store. At alt så kommer til at tage 5-10 min ekstra det må man tage med, det handler vel også om indstillingen til det. Hvis man siger til sig selv, at det her bliver fedt, så skal det nok blive sådan. Du kommer jo også til at få god tid med begge unger når du så skal på barsel om lidt igen. 

Ønsker jer held og lykke og op i r! Med hvad andre siger om negative ting. 

Mange tak for dit svar! 

Selvom du ikke selv står i samme situation, kan jeg læse på det hele at du har de samme tanker og holdninger som jeg. Jeg håber at projekt baby snart skal igang hos jer. :-)

Anmeld

5. november 2014

Mama85

Tillykke  Du skal ikke tage alt hvad folk siger til dig, her er der 13 mdr. I mellem de yngste, og det er slet ikke problematisk at have børn så tæt på hinanden, som den anden skrev, så er det planlægning og priotering 

Anmeld

5. november 2014

namaha

På min søs og jeg er der 18 måneder, det vil jo sige at min mor blev gravid da søs var 9 måneder

kan i dag se de at det har været en kamp for dem, i forvejen havde de vores storebror og to piger så tæt på hinanden kan kun skabe problemer, og vi har skændtes, smækket med døre, og være rigtig irritere og drevet vores forælder til vanvid både når vi var venner og uvenner.. Men i dag er vi 22 og 23 og vi kan ikke undvære hinanden, elsker min søster overalt på jorden, hun kender mig på en bestemt måde som ingen andre gør, hun er her fof mig og jeg for hende.

jeg ønsker selv at få to børn tæt på hinanden da jeg selv ved hvor godt det har været som vokse og lidt som teenager, så håber bare mAnden er med på det.

men glæd dig dine børn vil få et helst special forhold til hinanden , det er jo næsten som at være tvillinger 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har desværre været indlagt storset hele dagen igår, med stærke smerter og blødning. Jeg har mistet ved sa. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.