Vi har den dejligste dreng på 11 måneder, og venter os nr. til april. Det er endnu en skøn lille dreng, der kommer til familien... Og SÅ er det jeg undre mig! Når folk hører vi skal have en dreng mere, kommer der kommentarer ala: nå okay, er i lidt skuffede? Eller... Ja sådan er det, man vælger jo ikke selv, eller...skal i så have en 3'er? Der er flere kommentarer af samme skuffe. Jeg bliver faktisk lidt ked. Føler jeg skal forsvare, at jeg ER HELT tilfreds og lykkelig for at få en dreng mere. Er der mon mange der tænker, at en af hver køn, bare er det eneste rigtige? Og at man da må være skuffet, hvis man ikke får en af hver?Og hvorfor vælger man, at sige det højt på den måde? Inden vi fik vores søn, stod vi faktisk midt i, at det slet ikke var sikkert vi kunne få børn, så JO jeg ER lykkelig "trods" to drenge, føler mig heldig. Jeg er IKKE skuffet, og vi skal som udgangspunkt IKKE have en 3'er. Og hvis vi en dag bestemmer os for nr. 3, er det IKKE i håb om at få en pige, selvom hun ville være LIGE så velkommen som en dreng. 
Kender det alt for godt.
Her er os kun drenge, og vi har fået samme bemærkninger fra alle Vi kender.
Og ærlig jeg er så røv ligeglad med om det er en pige eller dreng man skulle få.
Man skal fandme bare være lykkelig for det
Barn man er så heldig at vente.
Her med nummer tre som os er en dreng vi venter, der blev jeg skide sur på folk og sætte dem på plads.
Sagde at hvis de havde flere problemer med at vi har drengene her, så kunne de bare blive væk. For nu var jeg ærlig talt skide træt af og høre om deres mund lort om hvorfor vi ikke fik nogle piger her.
Jeg er så taknemmelig for vores drenge her, og vil absolut ikke bytte dem til en pige. Der er så mange andre par i verden, som må kæmpe for kamp hver dag, for bare at få et barn.x
Derfor bliver jeg harm oover folks latterlige bemærkninger om hvorfor vi ikke kunne få piger her.
Her er vi tilfredse med hvad vi har fået,
Venner og familie er blevet skide sure over at de er blevet sat på plads, men til sidst bliver man sindssyg af deres utilfredshed over kønnet på et barn.
I min verden er det vigtigste at barnet er sundt og rask