Jer der har/har haft kolik børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2014

Stivdie

Her var hun 8 uger præcis inden vi fik det første smil. Det kom efter 2 gange kiropraktor. Kan tydeligt huske hvor lykkelig jeg blev over at få en eller anden form for bekræftelse af, at jeg var ok som forælder og at hun kunne lide mig 

Hun fik aldrig diagnosen kolik, men jeg er selv ikke i tvivl. Hun havde dog ikke ondt i maven, men i ryggen, men kolik er jo også bare at de græder mere end 3 timer om dagen (sammenhængende) minimum 3 dage om ugen i 3 uger.

Det værste for mig var næsten, at jeg følte jeg blev over hørt af fagkundskaben, når jeg sagde at hun græder meget. Så fik jeg det der "Nåeh en bekymret førstegangsmor"-smil, og fik at vide, at det altså var helt normalt, at små børn græd en del...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Fine_007

Åhh, hvor jeg føler med dig.. Hæng i!

Min søn havde ikke kolik da han var spæd, men det havde jeg selv - jeg ved, at jeg har tæt på 3 måneder før jeg smilte jævtligt. 

Nogle kolikbørn kan godt lide lidt af smerterne, når de bliver større børn og voksne - jeg får stadig mave-smerter, en gang imellem, som lægen kalder kolik. Bare til orientering 

Anmeld

9. november 2014

FrkZier

kan ikke huske hvornår Isaak smilte, men han havde sit første grineflip  da han var 10.5 uger

Anmeld

9. november 2014

Malene76

Jeg vil varmt anbefale en kranio sekral massør. Hun hjalp vores søn. Han var flaskebarn og døjede meget med fordøjelsen. Hun konstaterede også at han var skæv i bækkenet og i nakken. Så vi havde et barn der skreg ret så meget de første 3 måneder, men da jeg havde fået den første behandling var der en markant ændring til det positive og efter 3-4 behandlinger fik vi en meget gladere søn ud af det. 

Kh. Malene 

Anmeld

9. november 2014

L&V

Hun var en 8-9uger.  Må jeg foreslå en dygtig kranio sakral terapeut i stedet det har hjulper mine 2 efter 2 behandlinger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.