Her smilede Lukas først efter vi havde været til zoneterapi med ham. Kan ikke huske hvor gammel han var.
Prøv med biogaia dråber, det gør at luften i maven formindskes, og selve tarmfloren normalisere sig. Og det har så meget at sige i forhold til Kolik. Vi brugte dem lang tid til Lukas.
Giver i alm d dråber? Prøv evt abd dråberne istedet, eller køb lactocare baby. De har d dråber og mælkesyrebakterier i (som i bio gaia) og er baseret på solsikkeolie i stedet for kokos. De koster godt nok 100kr, og holer 1 måned, men det er SÅ meget det værd!!
Jeg havde kolikken først, og så Nikoline der intet har med maven, og hold da fest en forskel! Så føler med dig! Virkelig! Kan stadig huske de mange timers gråd, både fra ham og mig! Følte jeg blev snydt for baby-hygge tid. Og føler mig faktisk stadig snydt for det! Og har rigtig dårlig samvittighed over hvor meget jeg nyder tiden med Nikoline, da jeg slet ikke gjorde det på samme måde med Lukas! Men som min sundhedsplejske sagde, så er det fandme ikke hyggeligt at høre på skrig og skrål hele dagen. Og børnene/babyerne elsker dig jo stadig lige så højt, selv om de skriger, det er jo fordi de har ondt. Jeg endte i en fødselsdepression, og noget af det var nok fordi jeg ikke fik noget igen, altså et smil eller andet der sagde at jeg gjorde det godt nok, at jeg var en god mor. Jeg følte mig tværtimod som verdens værste!
Smilene skal nok komme, lad være med at følge bogen, selv om det er svært. Bare hyg omkring hende, og prøv at afhjælp kolikken. Du er den bedste mor du kan, og er sikker på du er super, og at din datter elsker dig overalt. Hun skal bare lige over mavesmerterne, og så skal smilene nok komme.
Lukas lider stadig meget af maveonde/kolik
Så han får en biogaia pille sammen med hans vitaminpille hver morgen. Det hjælper ham.
Kæmpe kram til dig!
Krydser for I snart er ovre kolikken!
Anmeld