Hjælp os med at vælge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2014

Emilie91

Venter sig :) skriver:

Har stemt på Maggie, det er et rigtigt sødt navn syntes jeg.  

Vi har termin 11/2/15 vores lille pige skal hedde Annie, det hed min mands mor.  Jeg er også vild med navnet Linea. 

Årh i er heldige med sådan et smukt navn i familien Vi har navne som karin, helga, kirsten, inger og syrethe i vores familie så der bliver ingen arvelige navne herfra ...  

Linea er også såååå sødt. Det hedder min veninde så det føler jeg lidt er brugt. Faktisk er der mange navne som er såååå søde som enten mine niecer, søskende eller veninder hedder det er tarveligt.... haha. 

Havde i også svært ved at finde navne eller vidste i bare at hun skulle hedde Annie ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

MHB

emiliedamm skriver:

Jeg har ellers læst mig frem til at malucca/maloucca betyder venlig  

Men ja , alma er også såååå sødt Der er bare mange børn der hedder det idag  

Haha jeg skal ikke kunne sige om det gør sig gældende på andre sprog  men på portugisisk er maluca (kun et c men udtalen er det samme) altså skør eller sindsyg 

Anmeld

3. november 2014

Fru Frederiksen.

emiliedamm skriver:

Årh i er heldige med sådan et smukt navn i familien Vi har navne som karin, helga, kirsten, inger og syrethe i vores familie så der bliver ingen arvelige navne herfra ...  

Linea er også såååå sødt. Det hedder min veninde så det føler jeg lidt er brugt. Faktisk er der mange navne som er såååå søde som enten mine niecer, søskende eller veninder hedder det er tarveligt.... haha. 

Havde i også svært ved at finde navne eller vidste i bare at hun skulle hedde Annie ?  

Tak  Syntes også det er et fint navn. 

Kunne ligesom fornemme at det ville min mand gerne have, han er lidt gammeldags og er self meget stolt over at hun skal opkaldes efter hans mor.  

Det er da sjovt at din veninde hedder Linea, det er der ikke mange der hedder. 

Anmeld

3. november 2014

L-Mortil3

Har en Maggie til gymnastik, den mest smilende frække pige! Så det har jeg stemt!

Anmeld

3. november 2014

2babygirls

emiliedamm skriver:

Godmorgen Baby-piger  

Vi sad igår og snakkede meget om navne. Selvom det stadig er meget tidligt så er det bare hyggeligt at snakke om pige-navne  

Det skal lige siges at vi ikke er 100% sikker på nogen af dem. Vi vil bare have andre øjne på de navne vi selv synes er meget fine  

I må meget gerne begrunde jeres svar hvis i har lyst  

Ha en dejlig mandag. 

Kastanje er nuuuuuuuttet 

vi har en lille Anemone og storesøster Madeleine

Anmeld

3. november 2014

JH12

ALMA

Har selv en forårspige som hedder Alma 

Anmeld

3. november 2014

Frk.S

Jeg har stemt Alma. 

Malucca er også meget sødt. De andre navne er ikke lige mig. 

Anmeld

3. november 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
emiliedamm skriver:

Hov hov hov.... er der nu noget galt i at hedde Inger..

Det er for sjov, var sku heller ikke begejstret for mit navn, men er dog opkaldt efter min mormor der desværre døde før min fødsel, af kræft i en alt for ung alder, så jeg bærer mit navn med stolthed, men jeg møder sku heller ingen der hedder det i dag... 

Nå, men tilbage til emnet, jeg har stemt alma, passer til både en lille, ung og "gammel" pige.. 

Held og lykke med at finde navn, og NU håber jeg i vil tænke over navnet Inger igen, det er bare SÅ smukt  

Anmeld

3. november 2014

Mamalou

emiliedamm skriver:

Godmorgen Baby-piger  

Vi sad igår og snakkede meget om navne. Selvom det stadig er meget tidligt så er det bare hyggeligt at snakke om pige-navne  

Det skal lige siges at vi ikke er 100% sikker på nogen af dem. Vi vil bare have andre øjne på de navne vi selv synes er meget fine  

I må meget gerne begrunde jeres svar hvis i har lyst  

Ha en dejlig mandag. 

Jeg har verdens sødeste niece Alma. Elsker simpelthen det navn  

Så gæt hvad jeg har stemt 

Vh. Louise

Anmeld

3. november 2014

Mata

Jeg synes Cleo er et fantastisk navn. Har godt nok en kat der hedder det men hun er faktisk opkaldt efter en pige jeg engang passede i en børnehave jeg var ansat i og faldt bare for det navn med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.