Hjælp os med at vælge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn passer på en lille forårs pige :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.466 visninger
35 svar
16 synes godt om
3. november 2014

Emilie91

Godmorgen Baby-piger  

Vi sad igår og snakkede meget om navne. Selvom det stadig er meget tidligt så er det bare hyggeligt at snakke om pige-navne  

Det skal lige siges at vi ikke er 100% sikker på nogen af dem. Vi vil bare have andre øjne på de navne vi selv synes er meget fine  

I må meget gerne begrunde jeres svar hvis i har lyst  

Ha en dejlig mandag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

lineog4

Man kan kun stemme en gang, men jeg kan lide Cleo og Adea. 

Cleo forbinder jeg med en dyb skøn jazzstemme og Adea hmm kommer så godt nok til at tænke på Medea, men også Aida som er udgaven jeg bedre kan lide, det er mere lyst end Adea.

Må indrømme ingen af de andre er min stil og fx Kastanja virker for konstrueret. Maggie så tænker jeg straks Simpson, Feliz der kommer Navida ind i munden lige bagefter 

Bellis kan jeg egentlig også lide, men ville ikke selv vælge det.

Anmeld

3. november 2014

Emilie91

lineog4 skriver:

Man kan kun stemme en gang, men jeg kan lide Cleo og Adea. 

Cleo forbinder jeg med en dyb skøn jazzstemme og Adea hmm kommer så godt nok til at tænke på Medea, men også Aida som er udgaven jeg bedre kan lide, det er mere lyst end Adea.

Må indrømme ingen af de andre er min stil og fx Kastanja virker for konstrueret. Maggie så tænker jeg straks Simpson, Feliz der kommer Navida ind i munden lige bagefter 

Bellis kan jeg egentlig også lide, men ville ikke selv vælge det.

Det er da egentlig rigtig .... Aida er mega sødt Hmm ... Det er godtnok svært at finde et navn som ens barn skal have hele livet og ikke hade en for det ... Tak for dit svar. Det vil vi helt klart tænke over  

Anmeld

3. november 2014

Lilotte87

Synes Cleo er så smukt og passer til alle aldre :-) 

Anmeld

3. november 2014

Lunae

emiliedamm skriver:

Godmorgen Baby-piger  

Vi sad igår og snakkede meget om navne. Selvom det stadig er meget tidligt så er det bare hyggeligt at snakke om pige-navne  

Det skal lige siges at vi ikke er 100% sikker på nogen af dem. Vi vil bare have andre øjne på de navne vi selv synes er meget fine  

Ha en dejlig mandag. 

Jeg har stemt Alma det er så fint et navn. Ellers kan jeg også godt lide Bellis - det er faktisk rigtig sødt

Anmeld

3. november 2014

Pigent

emiliedamm skriver:

Godmorgen Baby-piger  

Ha en dejlig mandag. 

Har stemt Alma kan også godt lide Malucca

Anmeld

3. november 2014

Risse

emiliedamm skriver:

Godmorgen Baby-piger  

Ha en dejlig mandag. 

Lidt ærgerligt at man kun kan stemme én gang  

Jeg stemte Adea, jeg har aldrig hørt navnet før men, hvor er det dog smukt! Derudover er jeg ret lun på både Bellis og Kastanja

Anmeld

3. november 2014

Klumpe-dumpe

emiliedamm skriver:

Godmorgen Baby-piger  

Ha en dejlig mandag. 

Jeg har stemt Malucca - fordi jeg selv har den smukkeste Malucca herhjemme ❤️

Derude de over synes jeg Maggie og Othelia (som også var på min navneliste) 

Anmeld

3. november 2014

Emilie91

Risse skriver:

Lidt ærgerligt at man kun kan stemme én gang  

Jeg stemte Adea, jeg har aldrig hørt navnet før men, hvor er det dog smukt! Derudover er jeg ret lun på både Bellis og Kastanja

Ej ja ... Det skulle jeg da have gjort så man kunne svare flere gange  

Nå men ... Tak for svar Det er utroligt så svært det er ... 

Anmeld

3. november 2014

Emilie91

Ariel skriver:

Jeg har stemt Malucca - fordi jeg selv har den smukkeste Malucca herhjemme ❤️

Derude de over synes jeg Maggie og Othelia (som også var på min navneliste) 

Malucca er virkelig også et sødt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.