Hjælp os med at vælge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2014

Klumpe-dumpe

emiliedamm skriver:

Malucca er virkelig også et sødt navn

Ja det er nemlig så - min Malucca bliver meget forundret når hun møder en anden Malucca. (Hvilke er sket 2 gange i hendes knap 6 årig liv) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2014

MHB

Jeg er vild med navnet Alma! Og Aida som en anden nævner hedder min niece det synes jeg også er super fint!

Malucca har jeg det til gengæld ret stramt med personligt da jeg taler portugisisk og det her betyder skør :/ 

Alma betyder sjæl det synes jeg er smukt! 

Cleo kan jeg også godt lide med det hedder min mosters kat :p 

Anmeld

3. november 2014

Valle81

emiliedamm skriver:

Godmorgen Baby-piger  

Vi sad igår og snakkede meget om navne. Selvom det stadig er meget tidligt så er det bare hyggeligt at snakke om pige-navne  

Det skal lige siges at vi ikke er 100% sikker på nogen af dem. Vi vil bare have andre øjne på de navne vi selv synes er meget fine  

I må meget gerne begrunde jeres svar hvis i har lyst  

Ha en dejlig mandag. 

Jeg har stemt Alma ud fra, at det er det eneste navn, som jeg personligt kan lide og selv lille kunne have på en liste��

Anmeld

3. november 2014

o1Mutte

Har stemt Maggie 

Anmeld

3. november 2014

EAF

Godmorgen Baby-piger  

Vi sad igår og snakkede meget om navne. Selvom det stadig er meget tidligt så er det bare hyggeligt at snakke om pige-navne  

Det skal lige siges at vi ikke er 100% sikker på nogen af dem. Vi vil bare have andre øjne på de navne vi selv synes er meget fine  

I må meget gerne begrunde jeres svar hvis i har lyst  

Ha en dejlig mandag. 

Alma  Jeg læste forårspige og gik igennem listen og Alma var klart det jeg ville forbinde med en lille forårspige, sødt og kærligt - og Maggie kom også med men måtte kun stemme een gang  Dejlige navne 

Anmeld

3. november 2014

Emilie91

MHB skriver:

Jeg er vild med navnet Alma! Og Aida som en anden nævner hedder min niece det synes jeg også er super fint!

Malucca har jeg det til gengæld ret stramt med personligt da jeg taler portugisisk og det her betyder skør :/ 

Alma betyder sjæl det synes jeg er smukt! 

Cleo kan jeg også godt lide med det hedder min mosters kat :p 

Jeg har ellers læst mig frem til at malucca/maloucca betyder venlig  

Men ja , alma er også såååå sødt Der er bare mange børn der hedder det idag  

Anmeld

3. november 2014

Emilie91

Natteravnen skriver:

Alma  Jeg læste forårspige og gik igennem listen og Alma var klart det jeg ville forbinde med en lille forårspige, sødt og kærligt - og Maggie kom også med men måtte kun stemme een gang  Dejlige navne 

ja det er rigtig Alma er en lille forårs pige Det samme er Maggie Årh det er så svært.. 

Anmeld

3. november 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Helt ærligt så er ingen af navnene min stil eller smag, men jeg stemte Alma.

Længe leve mangfoldigheden

Anmeld

3. november 2014

Emilie91

PT skriver:

Helt ærligt så er ingen af navnene min stil eller smag, men jeg stemte Alma.

Længe leve mangfoldigheden

haha ja lige præcis. Men tak fordi du stemte alligevel  

Anmeld

3. november 2014

Fru Frederiksen.

Har stemt på Maggie, det er et rigtigt sødt navn syntes jeg.  

Vi har termin 11/2/15 vores lille pige skal hedde Annie, det hed min mands mor.  Jeg er også vild med navnet Linea. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.