aner intet om skolerne i området...
kender ingen der har noget viden om alt det her...
og ja jeg vil helst bare være kreativ og så må andre klare det praktiske
...
Ja tænkte også at lade det tørre ud måske ved hjælp af at bruge grillfunktionen i ovnen...
synes at kunne huske at i skolen blev det sat til tørre i et skab i et døgns tid og så kunne vi male dem/glasere dem og så ind i ovnen igen...
Tørskab eller varmeskab - he he har du børn i vuggestuen eller børnehaven så kan du måske låne deres tørreskab over natten
He he he
Jaså er vi på samme måde, gider ikke alle mulige instruktioner og alt muligt, jeg vil bare igang når jeg får en ide - derfor elsker jeg at være alene hjemme, for så vælter ideerne ind og så må mand og barn bare affinde sig med det når de kommer hjem
(Det er som regle ting der glæder dem på en eller anden måde)
Man må få det bedste ud af sin ledighedsperiode så det ikke kun går op i ansøgninger, jobsamtaler, afslag og afventning
Er der ikke noget med at det ikke må tørre HELT ud da det så sprækker/revner og der gerne skal være lidt fugt... Puh det er mange år siden jeg havde formningsundervisning, erindrer ikke detaljerne tydeligt. Og om det jeg husker har noget med den brune ler at gøre eller om den omhandler den ler der blev lys i ovnen eller rød - hvor man så dyppede sin figur/vase i et eller andet flydende ler så den fik en hvid glans og andet - vildt fascinerende men orker ikke at starte forfra på den viden. Vil bare igang NÅ! 

Anmeld