Sex - hans p*k er for lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2015

Magsen

Anonym skriver:

Hej piger.

jeg har valgt at være anonym, da dette er et ret personligt spørgsmål. Sagen er den at jeg har en skøn mand. Vi er gift og har en søn sammen. Vi har været sammen i 3 1/2 år. Min mand er min eneste sexpartner jeg har haft. Har "hygget" med andre fyre inden ham, men det har aldrig nået så langt som sex.

problemet er at hans pik simpelthen bare er for lille. Som i alt for lille. 9-10 cm og ikke særlig tyk. Jeg kan næsten ikke mærke ham, og det gør mig både ked af det og frustreret. Jeg gad godt prøve følelsen sådan at blive "fyldt ud" og kunne komme under samleje, men jeg føler absolut intet når han er inde i mig.

han er god til fingerarbejdet og oralt, og på den måde tilfredsstiller han og, men har bare sådan en trang til at prøve det andet også, hvor jeg kan nyde det. Jeg er helt derude hvor jeg overvejer uforpligtende sex med en anden.

probleme opstår nok også i det at jeg aldrig har haft andre sexpartnere så jeg føler jeg er gået glip af noget, og ville gerne have prøvet lidt forskelligt (uden at virke billig!!!)

hvad skal jeg gøre piger? Er der nogen der har prøvet noget lignende??

På forhånd mange tak for hjælpen!

fandt du udaf hvad du kunne gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2015

B&J

tænkte på om knibe øvelser ikke kan hjælpe dig lidt eller nogle forskellige stillinger??

for jeg tænker det er jo ikke sikkert han er for lille men det kan jo være du bare bliver for våd også har svært ved at mærke ham

men ellers snak med ham om det så i kan prøve en masse nyt sammen så du kan finde ud af om der er en stilling hvor du kan mærke ham...

Anmeld

20. januar 2015

Meandu

Anonym skriver:

Hej piger.

jeg har valgt at være anonym, da dette er et ret personligt spørgsmål. Sagen er den at jeg har en skøn mand. Vi er gift og har en søn sammen. Vi har været sammen i 3 1/2 år. Min mand er min eneste sexpartner jeg har haft. Har "hygget" med andre fyre inden ham, men det har aldrig nået så langt som sex.

problemet er at hans pik simpelthen bare er for lille. Som i alt for lille. 9-10 cm og ikke særlig tyk. Jeg kan næsten ikke mærke ham, og det gør mig både ked af det og frustreret. Jeg gad godt prøve følelsen sådan at blive "fyldt ud" og kunne komme under samleje, men jeg føler absolut intet når han er inde i mig.

han er god til fingerarbejdet og oralt, og på den måde tilfredsstiller han og, men har bare sådan en trang til at prøve det andet også, hvor jeg kan nyde det. Jeg er helt derude hvor jeg overvejer uforpligtende sex med en anden.

probleme opstår nok også i det at jeg aldrig har haft andre sexpartnere så jeg føler jeg er gået glip af noget, og ville gerne have prøvet lidt forskelligt (uden at virke billig!!!)

hvad skal jeg gøre piger? Er der nogen der har prøvet noget lignende??

På forhånd mange tak for hjælpen!

Hvad med at prøve nogle andre stillinger end dem i er vant til. Der er faktisk nogle stillinger som er gode at bruge når manden har en mindre penis. Har selv en gang været i den samme situation som dig. Og der hjalp det meget. Dem jeg lige kan huske er, en stor pude under numsen, benene helt oppe på hans skulder, bagfra. Du kan nok Google sig frem til flere  

Anmeld

20. januar 2015

SofiaMik

Jeg vil så skrive noget helt andet:

Prøvede du ikke varen, før i giftede jer?

Jeg har været sammen med en fyr med en lille en og han var rigtig god til alt det andet, men jeg kan ligeså godt sige det: han var ikke, den jeg ville leve sammen med - til gengæld har jeg også været sammen med en med en kæmpe stor og HAM ville jeg slet slet ikke kunne leve sammen med!!

Og hold nu op selvfølgelig betyder det noget, hvis p*kken er for lille. Ligesom bryster betyder noget for mænd og 1000vis af kvinder gennemgår brystforstørrende operationer.

Anmeld

26. januar 2015

Mjh1994

Har du prøvet knibeøvelser evt køb nogle kugler der er beregnet til at træne bækkenbunden med? Det giver også bedre sex, og hjælper en kvinde til at kunne mærke manden mere

Anmeld

27. januar 2015

vsimonev

Prøv det der hedder oral jelly, det er noget gele han skal spise., vi har prøvet det til lidt sjov og ballade., der skal intet til for den bliver stiv og synes selv den føles mere hård og svulver lidt op., så varer det i et par timer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.