Hej med dig.
Jeg forstår godt dit problem - at blive knaldet godt og grundigt af en veludrustet mand er en helt normal og ikke spor mærkelig fantasi! Heldigvis er der mange ting, du kan gøre for at få netop denne oplevelse.
For det første synes jeg, du skal tale med din mand om det - men lad for gud skyld være med at sige, hans p'k er for lille! Så kommer du bare lynhurtigt til at stå med det meget mere alvorlige problem; en p'k, der slet ikke vil være med til noget som helst...
Prøv i stedet med at sige, at du har forsøgt dig med knibeøvelser efter fødslen, men det ikke virker, så du kan simpelthen ikke føle dig fyldt ud. Om I ikke kan prøve noget sexlegetøj (som de andre her i tråden har anbefalet) og måske en masse spændende nye stillinger, så du kan opnå den samme nydelse, som du plejede at få? Så pirrer du hans nysgerrighed fremfor at kastrere ham fuldstændig
.
Hvis du simpelthen ikke kan slippe tanken om at have en ordentlig gøj i dig, var det måske en idé at foreslå en trekant? Eller evt. en firkant med to mænd og to kvinder, så det ikke virker "unfair"? Bare pas på, det kan være svært for parforholdet.
Jeg synes ikke, det lyder som om, du har tænkt dig at ødelægge dit ægteskab på baggrund af en lille dillertjavs. Så tag alle de sure opstød herinde med et gran salt.
Kæft folk er hurtige på aftrækkeren... Til jer: Skam jer! Der er mange måder at sige det på, man behøver sgu´ ikke være modbydelig
.
Anmeld