Sex - hans p*k er for lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2014

Lilotte87

I kan ikke tage i svingerklub fordi du vil prøve en større diller. Det er simpelthen for ydmygende for din mand og dermed ødelæggende for jeres forhold. 

Kunne du ikke istedet købe nogle dildoer, som I kunne lege med. Du behøver jo ikke engang fortælle din mand andet end, at det er krydderi til jeres sexliv. Ved godt dildoer ikke er helt det samme som den ægte vare, men det kan sagtens gå. 

Jeg tør godt indrømme at jeg har prøvet tissemænd i alverdens størrelser og tro mig, det er ikke noget der er værd at sætte et ellers godt ægteskab over styr for :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Tak for dit svar �� ja du har ret, han kan noget - bare ikke den del af akten hvor man rent faktisk har sex..

det er desværre et problem som har været altid. Det er dog heller ikke blevet bedre efter fødslen!! 

��

Hvis det var "bedre" inden du fødte, så kan du træne din bækkenbund strammere ved knibeøvelser og ved at bruge elskovskugler. Måske kwm det hjælpe?

Hvis det er skedeorgasmen du "jagter", så bliver langt de fleste kvinder bedst stimuleret uden på, altså på klitoris, også længe han giver dig orgasmer der, så fortvivl ikke 

Anmeld

26. oktober 2014

charthys

De andre siger nok det meste.

Og ellers kommer jeg med et eutraditionelt forslag. Det kan godt være han er for lille tilat bringe dig stor fornøjelse på den traditionelle måde, men så er der jo den anden indgang. Og tro mig der vil hans størrelse sikkert være lige tilpas hvis man er til den slags :-) ( og de fleste kvinder kan

sagtens opnå anal orgasme.

Et andet forslag er at finde g punkt frem. Som i virkelig at finde det. Hvis I bruger lang tid på forspil og han bruger de rigtige teknikker, så vokser dit g punkt betragteligt inden i skeden, samtidig med at det bliver 1000 gange mere følsomt. Mindre plads, mere følelse, - måske er det vejen.

Sidst, men ikke mindst, snak med ham. Du behøves måske ikke understrege at du altid har syntes han var for lille. Bare fremlæg det som om at det er et problem efter fødslen, og snak om hvordan i løser det. Sammen!!! :-) 

God kamp 

Anmeld

26. oktober 2014

Kløver

Jeg har da været sammen med mere end 1 og med forskellige str, og helt ærligt så er det absolut ikke det som har gjort forskellen, det er helt klart hvordan man harsex sammen som gør det godt eller skidt 

som en anden skriver kan jeg bestemt godt anbefale træning af bækkenbunden og også bækkenbundskuglerne. Der kan jeg anbefale 3 trinssættet fra je jou der ami husk dog at bruge glidecreme sammen med og ikke have den siddende for længe, da man skal træne roligt op bruger man ikke glidecreme kan den 1 str (ikke prøvet de andre uden creme) være enormt svær at få ud, var selv 2 min fra et meget pinligt opkald til vagtlægen 

Ellers kunne noget legetøj måske også hjælpe og kan dig ikke råde til at bruge penisringen, da jeg har hørt flere bruge den, hvor det endte med en meget blå/violet penis og en ring der var yderst svær og smertefuld at få af, kunne måske give endnu et pinligt opkald til vagtlægen 

Anmeld

28. oktober 2014

Newsence

Jeg har også prøvet de store og helt ærligt så har det ingen betydning... Syntes du skal arbejde med accept.. 

Accepter at han er udrustet som han er.. Ved det lyder øv men hvis du hiver legetøj mm ind grundet hans størrelse så mister han sgu lysten... 

Jeg har været udsat for utroskab og tro mig det ønsker du ikke udsætte en du elsker for... 

Træn din bækkenbundsmuskler da det lyder som om problemets størrelse også lægger hos dig... Og så må I arbejde med hvad I har og finde stillinger der virker...

men  lad vær med st fukusere på hvad du kunne få og istedet koncentrere dig om hvad du har...

syntes du skal indse at problemet ikke er ham men din indstilling så arbejd med at acceptere det er som det er...

og og lige en detalje - ikke alle kvinder kan få orgasme under selve samlejet og det har intet med manden at gøre... d 

Anmeld

28. oktober 2014

Sissel

Jeg har desværre ingen gode råd. Men synes virkelig det er tarveligt af dem der hagler dig ned. Det ville også være et problem for mig! Nok endnu større, da jeg simpelthen tænder helt af på lige netop det.. 

Anmeld

28. oktober 2014

fo82

Hvis du stort set altid har følt det som et problem må jeg også stille mig undrende?!?!

jeg tænker lidt: hvordan ville du have det hvis han nu sagde at du var for stor/for slap?

jeg undrer mig over hvorfor du har valgt at stifte familie med en mand hvor du finder hans evne til at tilfredsstille dig manglende? Og bliver han tilfredsstillet ved sex? For er han for lille så må han jo have følelsen af at jokke den i et glas varmt vand som min kære husbond ville have sagt.

og gør du selv noget for at holde dig stram? En veltrænet bækkenbund kan faktisk klemme sammen om en finger og den er hverken bred eller meget over 9-10 cm..

Anmeld

28. oktober 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej piger.

jeg har valgt at være anonym, da dette er et ret personligt spørgsmål. Sagen er den at jeg har en skøn mand. Vi er gift og har en søn sammen. Vi har været sammen i 3 1/2 år. Min mand er min eneste sexpartner jeg har haft. Har "hygget" med andre fyre inden ham, men det har aldrig nået så langt som sex.

problemet er at hans pik simpelthen bare er for lille. Som i alt for lille. 9-10 cm og ikke særlig tyk. Jeg kan næsten ikke mærke ham, og det gør mig både ked af det og frustreret. Jeg gad godt prøve følelsen sådan at blive "fyldt ud" og kunne komme under samleje, men jeg føler absolut intet når han er inde i mig.

han er god til fingerarbejdet og oralt, og på den måde tilfredsstiller han og, men har bare sådan en trang til at prøve det andet også, hvor jeg kan nyde det. Jeg er helt derude hvor jeg overvejer uforpligtende sex med en anden.

probleme opstår nok også i det at jeg aldrig har haft andre sexpartnere så jeg føler jeg er gået glip af noget, og ville gerne have prøvet lidt forskelligt (uden at virke billig!!!)

hvad skal jeg gøre piger? Er der nogen der har prøvet noget lignende??

På forhånd mange tak for hjælpen!

Tja det er et dilemma der vil noget, først snak med din mand, og fortæl ham at der er måder i kan gøre den større på, for det første kan den virke større med rillet eller knuppet kondom, den kommer ligsom ind og rammer de helt rigtig punkter, men i kan også købe et hylster om man vil, den gør penis bredere og et par centimeter længere, den er utrolig billig

Der er også en alm penis pumpe der puster penis op så den bliver det bredere og lidt længere, der er self også pumpen til kvinden der puster skamlæberne op så du får mere føling dernede.

Alle de her midler, kan gøre at jeres sexliv bliver forbedret for jer begge, en mand ved intet bedre end at vide at han tilfredsstiller sin partner, jeg synes virkelig i skal overveje de her muligheder inden du tyr til en anden partner.

Held og lykke

Anmeld

28. oktober 2014

BSB

Hej med dig.

Jeg forstår godt dit problem - at blive knaldet godt og grundigt af en veludrustet mand er en helt normal og ikke spor mærkelig fantasi! Heldigvis er der mange ting, du kan gøre for at få netop denne oplevelse.

For det første synes jeg, du skal tale med din mand om det - men lad for gud skyld være med at sige, hans p'k er for lille! Så kommer du bare lynhurtigt til at stå med det meget mere alvorlige problem; en p'k, der slet ikke vil være med til noget som helst...

Prøv i stedet med at sige, at du har forsøgt dig med knibeøvelser efter fødslen, men det ikke virker, så du kan simpelthen ikke føle dig fyldt ud. Om I ikke kan prøve noget sexlegetøj (som de andre her i tråden har anbefalet) og måske en masse spændende nye stillinger, så du kan opnå den samme nydelse, som du plejede at få? Så pirrer du hans nysgerrighed fremfor at kastrere ham fuldstændig .

Hvis du simpelthen ikke kan slippe tanken om at have en ordentlig gøj i dig, var det måske en idé at foreslå en trekant? Eller evt. en firkant med to mænd og to kvinder, så det ikke virker "unfair"? Bare pas på, det kan være svært for parforholdet.

Jeg synes ikke, det lyder som om, du har tænkt dig at ødelægge dit ægteskab på baggrund af en lille dillertjavs. Så tag alle de sure opstød herinde med et gran salt.
Kæft folk er hurtige på aftrækkeren... Til jer: Skam jer! Der er mange måder at sige det på, man behøver sgu´ ikke være modbydelig .

Anmeld

28. oktober 2014

Wish

Jeg vil også sige - tal med din mand om det måske går han også med nogle tanker vedr. Jeres sexliv og er måske med på nogle ideer i kan prøve af. 

Også vil jeg sige , min mand kan sagtens fylde mig ud, men jeg kan altså ikke komme bare af sex, der skal være noget på klitoris før der er gevinst. Tror det er meget forskelligt om man kan komme af bare ind ud - du ved 

så længe kærligheden er der - så skal i nok kunne få løst det problem  men jeg tror personligt ikke at en ekstra mand gavner nogens parforhold.  Men det er jo forskelligt hvad alle kan og vil 

held og lykke - og god arbejdslyst! 

Håber at hører om hvordan det er gået med dig/jer! Og  for en god rusketur 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.