Hej piger.
jeg har valgt at være anonym, da dette er et ret personligt spørgsmål. Sagen er den at jeg har en skøn mand. Vi er gift og har en søn sammen. Vi har været sammen i 3 1/2 år. Min mand er min eneste sexpartner jeg har haft. Har "hygget" med andre fyre inden ham, men det har aldrig nået så langt som sex.
problemet er at hans pik simpelthen bare er for lille. Som i alt for lille. 9-10 cm og ikke særlig tyk. Jeg kan næsten ikke mærke ham, og det gør mig både ked af det og frustreret. Jeg gad godt prøve følelsen sådan at blive "fyldt ud" og kunne komme under samleje, men jeg føler absolut intet når han er inde i mig.
han er god til fingerarbejdet og oralt, og på den måde tilfredsstiller han og, men har bare sådan en trang til at prøve det andet også, hvor jeg kan nyde det. Jeg er helt derude hvor jeg overvejer uforpligtende sex med en anden.
probleme opstår nok også i det at jeg aldrig har haft andre sexpartnere så jeg føler jeg er gået glip af noget, og ville gerne have prøvet lidt forskelligt (uden at virke billig!!!)
hvad skal jeg gøre piger? Er der nogen der har prøvet noget lignende??
På forhånd mange tak for hjælpen!
Anmeld