Sex - hans p*k er for lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.441 visninger
25 svar
94 synes godt om
26. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.

jeg har valgt at være anonym, da dette er et ret personligt spørgsmål. Sagen er den at jeg har en skøn mand. Vi er gift og har en søn sammen. Vi har været sammen i 3 1/2 år. Min mand er min eneste sexpartner jeg har haft. Har "hygget" med andre fyre inden ham, men det har aldrig nået så langt som sex.

problemet er at hans pik simpelthen bare er for lille. Som i alt for lille. 9-10 cm og ikke særlig tyk. Jeg kan næsten ikke mærke ham, og det gør mig både ked af det og frustreret. Jeg gad godt prøve følelsen sådan at blive "fyldt ud" og kunne komme under samleje, men jeg føler absolut intet når han er inde i mig.

han er god til fingerarbejdet og oralt, og på den måde tilfredsstiller han og, men har bare sådan en trang til at prøve det andet også, hvor jeg kan nyde det. Jeg er helt derude hvor jeg overvejer uforpligtende sex med en anden.

probleme opstår nok også i det at jeg aldrig har haft andre sexpartnere så jeg føler jeg er gået glip af noget, og ville gerne have prøvet lidt forskelligt (uden at virke billig!!!)

hvad skal jeg gøre piger? Er der nogen der har prøvet noget lignende??

På forhånd mange tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

aarhusmor

Hmm jeg mener der findes sådan nogle gummi nogen han kan tage på så den bliver større. men jeg ved ikke hvad de hedder.

Anmeld

26. oktober 2014

Linkae

Hold da op et dillemma 

Jeg tænker det eneste rigtige er, at tale med din mand om dine tanker, og ja det er godt nok et følsomt enne 

Kunne det være en mulighed i f.eks sammen tog i swingerclub? Jeg tænker det er total no go at knalde med andre uden hans viden og accept. 

Når det så er sagt er der jo et utal af muligheder for andre former for sex kunne det være aktuelt, at købe en god dildo og bruge samtidig med han er indeni dig??? Ofte er fantasien jo også med til, at sætte gang i tingene. 

Håber det løser sig for jer, temmelig sent at komme i tanke om man eventuelt ikke har prøvet nok når først børn er sat til verden. 

Anmeld

26. oktober 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Tænker at i måske kunne bruge noget sexlegetøj, dildo ect som kunne give dig noget tilfredsstillelse

Utroskab er no go.

Anmeld

26. oktober 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Altså nu synes jeg ikke du er særlig søde! 

Stakkels mand da! 

Jeg synes du skal sige det til din kæreste, så han kan finde en andenEn kvinde, der elsker ham for den han er!

Der er 100% noget ved dig der "mangler" også, så måske skal han også ha love, at være sammen med en kvinde der er "strammer" har "større bryster" eller større røv" Hvad ved jeg et eller andet?! 

- man kan få sådan noget lege tøj som man kan bruge. Som han kan tage på, så han er bedre udstyret. Hvad med at prøve det før du, ødelægger jeres forhold. 

Anmeld

26. oktober 2014

monzemussen

Stakkels mand da! 

Jeg synes du skal sige det til din kæreste, så han kan finde en andenEn kvinde, der elsker ham for den han er!

Der er 100% noget ved dig der "mangler" også, så måske skal han også ha love, at være sammen med en kvinde der er "strammer" har "større bryster" eller større røv" Hvad ved jeg et eller andet?! 

- man kan få sådan noget lege tøj som man kan bruge. Som han kan tage på, så han er bedre udstyret. Hvad med at prøve det før du, ødelægger jeres forhold. 

Syns nu du er rimelig hård i din tone overfor ts. 

Tvivler på at hun er stolt over situationen. Og så skal vi huske på at hun spørger herinde for at få råd og vejledning ikke for at blive nedgjort!

Til ts. Synes et eller andet sted det er flot du spørger til råds herinde, mine idéer er allerede blevet nævnt, men uanset hvad tror jeg du skal have en stille og rolig snak med din mand om dette problem. Jeg ved godt det er et følsomt område og din mand vil jo nok blive ked af det, men tror også det ville Være i hans interesse at finde en fælles løsning. 

Hvem ved om jeres sexliv blev endnu mere frækkert af at i fandt ud af hvordan i løse det problem 

Held og lykke.

Anmeld

26. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom

"Det er ik størrelsen, det er gørelsen"

Han kan jo af gode grunde ikke gøre for at den ikke er større...  Og nu har I jo været sammen i nogle år og fået barn, så noget må han da kunne

Dernæst så tænker jeg, har du altid ikke kunne mærke ham, eller er det kommet efter fødslen, for så er det måske slet ikke hos ham problemet ligger? 

Anmeld

26. oktober 2014

Anonym trådstarter

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

Stakkels mand da! 

Synes faktisk ikke du kan være bekendt at skrive sådan!

jeg skriver netop herinde for at få gode råd, til at vi evt kan løse problemet!!! Jeg elsker min mand overalt på jorden og derfor er jeg jo selvfølgelig også interesseret i at få det op og køre!

Anmeld

26. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

"Det er ik størrelsen, det er gørelsen"

Han kan jo af gode grunde ikke gøre for at den ikke er større...  Og nu har I jo været sammen i nogle år og fået barn, så noget må han da kunne

Dernæst så tænker jeg, har du altid ikke kunne mærke ham, eller er det kommet efter fødslen, for så er det måske slet ikke hos ham problemet ligger? 

Tak for dit svar �� ja du har ret, han kan noget - bare ikke den del af akten hvor man rent faktisk har sex..

det er desværre et problem som har været altid. Det er dog heller ikke blevet bedre efter fødslen!! 

��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.