Kan den bruges til begge køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2014

Jj1709

Tak for jeres kommentarer, vi har nu skrevet den på listen med ting som skal købes, når vi engang står med 2 streger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2014

(august)

Synes også det er en drengevogn. Vi har den med råhvide kanter og er bare super glade for vores vogn 

Anmeld

24. oktober 2014

Jj1709

(august) skriver:

Synes også det er en drengevogn. Vi har den med råhvide kanter og er bare super glade for vores vogn 

Hvad er minusserne ved den? 

Jeg har altid mest været til emmaljunga, men jeg synes virkelig det er smart med den lynlås der går ned i midten, og så kan jeg godt lide at odder har fuld rammedækning under selve barnevognskassen 

Anmeld

24. oktober 2014

Mumto3

Jeg har aldrig brudt mig om sorte barnevogne da det minder mig om ligkister. Men bort set fra det synes jeg bestemt godt den kan bruges til en pige :-) vi vidste ikke hvad køn vi fik og jeg gik efter en grøn barnevogn ;-)

Anmeld

24. oktober 2014

Mumto3

Hov, dobbeltindlæg

Anmeld

25. oktober 2014

(august)

Jj1709 skriver:

Hvad er minusserne ved den? 

Jeg har altid mest været til emmaljunga, men jeg synes virkelig det er smart med den lynlås der går ned i midten, og så kan jeg godt lide at odder har fuld rammedækning under selve barnevognskassen 

Efter konstant brug i 4 år ( har fået 3 børn på 3 år), så er den blevet falmet det er det eneste minus lige nu. 

Har virkelig ikke andet at klage over og lynlåsen i midten er det mest fantastiske. Jeg har tilgengæld aldrig brudt mig om Emmaljunga. 

Anmeld

26. oktober 2014

Pigent

Det synes jeg godt den kan  

Anmeld

26. oktober 2014

PST

Vi herhjemme er i behandling, og idag var vi i babysam for at købe gaver og var for sjov lige forbi barnevognene, og vi har selvfølgelig straks forelsket os i en odder zip, i sort med grønne kanter.. 

jeg personligt synes det udelukkende er en drenge vogn, men min kæreste synes os den kan bruges til piger..hvad synes i? Kan den gå til begge køn? 

Har selv valgt den her til min datter - så ja, ifølge mig kan du sagtens  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.