Kan den bruges til begge køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2014

De3Guldklumper

Ja da  Men jeg kunne også sagtens finde på at putte en dreng i en rød vogn. 

Min egen Odder vogn er helt grøn og den har kørt med 2 tøser og en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

mommy1991

En fra min mødregruppe har den til sin pige, så self kan man det

Anmeld

23. oktober 2014

Jj1709

babyprojekt skriver:

Jeg har set en speciel designet total lime grøn emmaljunga og er så forelsket igen.  Om jeg får en pige eller ej, det den jeg skal have hvis den vel og mærket kan være i min lille opal corsa

Ej hvor fedt! 

Jeg har os forelsket mig i den her, jeg var bare meget i tvivl om det ville blive drenget nu når det kun er kantbåndet der er grønt, men jeg kan høre på det hele at det er ligemeget 

Anmeld

23. oktober 2014

Jj1709

Tak for svar piger, jeg pakker min  spekulation væk og giver min bedre halvdel ret 

Anmeld

23. oktober 2014

babyprojekt

Jj1709 skriver:

Ej hvor fedt! 

Jeg har os forelsket mig i den her, jeg var bare meget i tvivl om det ville blive drenget nu når det kun er kantbåndet der er grønt, men jeg kan høre på det hele at det er ligemeget 

Har en veninde der har den der bare vågen og hun har en pige  så køb den , hvis du den du vil have 

Anmeld

23. oktober 2014

WilliamDSTN

Jj1709 skriver:

Vi herhjemme er i behandling, og idag var vi i babysam for at købe gaver og var for sjov lige forbi barnevognene, og vi har selvfølgelig straks forelsket os i en odder zip, i sort med grønne kanter.. 

jeg personligt synes det udelukkende er en drenge vogn, men min kæreste synes os den kan bruges til piger..hvad synes i? Kan den gå til begge køn? 

Den kan da sagtens bruges til begge køn, der er intet ved den der kun er drenget eller piget 

Anmeld

23. oktober 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Jj1709 skriver:

Vi herhjemme er i behandling, og idag var vi i babysam for at købe gaver og var for sjov lige forbi barnevognene, og vi har selvfølgelig straks forelsket os i en odder zip, i sort med grønne kanter.. 

jeg personligt synes det udelukkende er en drenge vogn, men min kæreste synes os den kan bruges til piger..hvad synes i? Kan den gå til begge køn? 

Begge, ville med glæde købe den til mine piger. Synes grøn er en rigtig fin farve til at bryde med ift. at det godt kan blive lidt tøset nogle gange

Min yngste på 2 år er mest til grøn mens storesøster er til Pink

Rigtig fin vogn.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

23. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja det kan den godt. Har faktisk aldrig tænkt over at farverne på barnevogne var for at kønsdefinere - troet faktisk bare man valgte udfra den farve man personligt kan lide. 

Anmeld

24. oktober 2014

Kay

Ja da vi købte en med lilla kanter for 2 1/2 år siden og den mener jeg også går til en dreng

De fleste putter jo barnevogns kæde på og andre ting i enten drenge eller pige farver (hvis man da kan kønsopdele farver )

Og lige meget hvad, så tror jeg alle forældre får spurgt til barnets køn eller at folk kalder piger for drenge og omvendt har haft Elna med i netto klædt i pink og lilla og med pink dyne og hun blev kaldt en dreng af to forskellige  selvom hun sad i en Odder zip med lilla kanter  

Anmeld

24. oktober 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg synes, den kan bruges af begge køn, men jeg er heller ikke til kønsopdelte farver. Min søn bruger min datters gamle klapvogn, som er rød, og han autostol er også rød.

Han har også masser af røde trøjer, og endda en hello kitty trøje, da han synes, den er vildt flot

Min datter havde også blåt tøj, da hun var mindre (nu vil hun kun gå i lyserød og lilla :/ ) og hendes første barnevogn var grå og blå, da vi ikke kendte kønnet.

Nå det blev lidt langt, men summa sumarum er, at den godt kan bruges til begge køn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.