Kan den bruges til begge køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.967 visninger
27 svar
25 synes godt om
23. oktober 2014

Jj1709

Vi herhjemme er i behandling, og idag var vi i babysam for at købe gaver og var for sjov lige forbi barnevognene, og vi har selvfølgelig straks forelsket os i en odder zip, i sort med grønne kanter.. 

jeg personligt synes det udelukkende er en drenge vogn, men min kæreste synes os den kan bruges til piger..hvad synes i? Kan den gå til begge køn? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2014

lineog4

Jj1709 skriver:

Vi herhjemme er i behandling, og idag var vi i babysam for at købe gaver og var for sjov lige forbi barnevognene, og vi har selvfølgelig straks forelsket os i en odder zip, i sort med grønne kanter.. 

jeg personligt synes det udelukkende er en drenge vogn, men min kæreste synes os den kan bruges til piger..hvad synes i? Kan den gå til begge køn? 

Sagtens, men nu er jeg også en af dem der kunne putte en dreng i en rød barnevogn og havde min datter i en blå - det med farver på transportmidler til baby ser jeg ikke som kønnet, dog sætter jeg ved grænsen ved en lyserød eller lyseblå barnevogn/klapvogn, men det ville jeg såmænd heller ikke købe alligevel 

Men det er da en smuk vogn, yderst neutral. 

Hilsen hende hvis søn sad i en lilla blomstret mai tei og sov i lyserød natdragt og hvis datters første flyverdragt var lyseblå 

Anmeld

23. oktober 2014

esioul

Sagtens

Anmeld

23. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Synes sagtens den kan bruges til begge køn hvis den skal "udstråle" pige, så er det vel bare at købe en tøset barnevognskæde og sætte på  

Anmeld

23. oktober 2014

Jj1709

lineog4 skriver:

Sagtens, men nu er jeg også en af dem der kunne putte en dreng i en rød barnevogn og havde min datter i en blå - det med farver på transportmidler til baby ser jeg ikke som kønnet, dog sætter jeg ved grænsen ved en lyserød eller lyseblå barnevogn/klapvogn, men det ville jeg såmænd heller ikke købe alligevel 

Men det er da en smuk vogn, yderst neutral. 

Hilsen hende hvis søn sad i en lilla blomstret mai tei og sov i lyserød natdragt og hvis datters første flyverdragt var lyseblå 

Haha... Hvor er det fedt at du har det sådan!! 

Jeg synes heller ikke jeg er så skrap med drenge og pige farver, men jeg synes nu bare den var MEGET grøn i virkeligheden.. 

Men der er jo heldigvis noget tid til at tænke over det 

Anmeld

23. oktober 2014

Jj1709

Mor11 skriver:

Synes sagtens den kan bruges til begge køn hvis den skal "udstråle" pige, så er det vel bare at købe en tøset barnevognskæde og sætte på  

Ja det kunne man selvfølgelig.. Jeg ender nok med at bukke mig, for den er virkelig fin 

Anmeld

23. oktober 2014

lineog4

Jj1709 skriver:

Haha... Hvor er det fedt at du har det sådan!! 

Jeg synes heller ikke jeg er så skrap med drenge og pige farver, men jeg synes nu bare den var MEGET grøn i virkeligheden.. 

Men der er jo heldigvis noget tid til at tænke over det 

Elsker grøn også til piger - havde det smukkeste dynebetræk med store grønne blomster til drengene, men det var nok lige lidt tøset - det kunne jeg se i den barnevogn med en trunte i med den skønneste grønne heldragt og lilla strik....

Anmeld

23. oktober 2014

Jj1709

lineog4 skriver:

Elsker grøn også til piger - havde det smukkeste dynebetræk med store grønne blomster til drengene, men det var nok lige lidt tøset - det kunne jeg se i den barnevogn med en trunte i med den skønneste grønne heldragt og lilla strik....

Den er også rigtig fin... 

Jeg skal nok bare lige vænne mig til det hvis det bliver en pige, men som en anden skriver kan den jo gøres mere tøset 

Anmeld

23. oktober 2014

babyprojekt

Jj1709 skriver:

Jeg har set en speciel designet total lime grøn emmaljunga og er så forelsket igen.  Om jeg får en pige eller ej, det den jeg skal have hvis den vel og mærket kan være i min lille opal corsa

Anmeld

23. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Sagtens! Så også (meget lidt, pga ville have Emmaljunga Big Star supreme) på den med lyseblå, synes også den er til begge.

jeg tror det først er hvis barnevognen er lyserød jeg vil sige at den er for girls only.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.