CH2012 skriver:
Okay - det er jeg glad for at høre...
Hvad "gjorde" du ved det?
Jeg gjorde ikke rigtig noget. Jeg blev "enig" med mig selv om at jeg jo elskede ham højt - ellers ville jeg jo ikke være bange for at miste ham, men tænker at frygten er blevet større i takt med at forholdet "pludselig" bliver mere seriøst(altså det er jo seriøst i forvejen, men Hm ja, ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, men det bliver jo mere bindende" hvorved usikkerheden opstår.
Jeg aborterede i december 2012, og blev allerede gravid igen januar 2013, så jeg nåede ikke at gå så længe så der kan jeg ikke helt være med, men jeg ved at min frygt for at miste min mand var endnu større efter tabet, da jeg følte jeg havde gjort noget forkert i forhold til fosteret, men når man står med de to streger så kommer der jo mange tanker igennem ens hoved, om at man skal være en familie, og når man så abortere, så er man jo bare generelt mere sårbar. Jeg føler det stadig lidt som et ømt punkt idag tiltrædes for at jeg jo blev så hurtigt gravid.
Men en kort sagt: du ville ikke være bange for at miste din forlovede hvis du ikke elskede ham. Selvfølgelig er det en stor ting at blive gift, men jeg tænker at ud fra det du skriver så er Van den rigtige. Selvfølgelig kan der ske noget i fremtiden - men intet er jo sikkert uanset hvor længe man har kendt hinanden og hvor længe man har været sammen. Desuden er det, efter min mening, et godt tegn at du tør snakke med hAm om tingene, for så virker det da til at det er en person som du stoler på, hvilket jo er virkelig vigtigt for forholdet
Anmeld