Tabu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2014

CH2012

Hønsemor skriver:

Jeg står om 47 dage i min brudekjole og muligvis igang med at danse brudevals, med min på det tidspunkt mand.

Ham jeg på det tidspunkt har været sammen med i 5 år og 3 dage, har en søn på 4 år og 1 måned og endnu en søn på 1 år og 11 mdr.. Ham jeg elsker og har valgt at dele mit liv med..

Og selvom jeg er sikker i min kærlighed til ham og ved at det er ham jeg skal blive gammel med, så bliver jeg også i tvivl, om det nu også er den rigtige beslutning, det rigtige tidspunkt, den rigtige dag, den rigtige mand, ja om alt nu også er rigtigt.. Samtidig tænker jeg også om det virkelig kan passe at man som knap 18-årig kunne møde sin eneste ene om det virkelig kan lade sig gøre at have været så ung og så have fundet den rigtige og samtidig har jeg aldrig helt haft mistet troen på det i de 5 år vi snart har været sammen..

Så bare rolig, du er ikke alene og tror nu også mænd har de samme tanker om det

Ja, nemlig...

Jeg tænker: jeg har været rigtig heldig med at finde min kæreste, føler han er den helt rigtige for mig... Men mange andre "ting" i mit liv er endt dårligt på den ene eller anden måde. Så jeg er bange for - hvornår går det galt med os? Tror det er derfor jeg går i panik...

Men tak fordi du ville dele din historie.... Tror også det er normalt (heldigvis)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

Annemette07

CH2012 skriver:

Det er jeg bare så glad for at du skriver...

Og ja, min verden ville "bryde sammen", hvis han ikk var i mit liv længere. Han er min bedste ven, han er den jeg stoler mest på (udover min helt nære familie), han er den der kan få mig til at smile på en dag hvor jeg er rigtig ked af det, han er den som er allermest tålmodig med mig osv. Han er den jeg drømmer om skal være far til mine børn og som jeg ønsker at dele mine drømme med... 

Og ja, tror også det er normalt det jeg gennemgår... Men rart at høre andres beretninger også, så jeg ikk føler mig helt alene... 

Så synes jeg helt bestemt det lyder som om det er det rigtige du gør ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.