Hvad er uundværligt efter hospitalet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2014

L-Mortil3

Christine skriver:

Godt hvis fossflakes kan anbefales, det synes jeg bestemt også jeg har hørt før. Så der er nok noget om snakken.

Det er nok mest pga. betrækket at den er så dyr   Så det kan godt være jeg lige skal styre mine lyster lidt 

Håber jeg kan vikle lidt, men måske er det nødvendigt at lade kejsersnitsåret hele lidt først 

Hvis det er f.eks katvig, småfolk eller zebra så kan man købe stoffet løst og sy betræk af det og putte det på hvilken som helst pude hihi :-) ja du skal nok hele før du kan tåle viklen ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

Christine

L-Mortil2 skriver:

Hvis det er f.eks katvig, småfolk eller zebra så kan man købe stoffet løst og sy betræk af det og putte det på hvilken som helst pude hihi :-) ja du skal nok hele før du kan tåle viklen ;-) 

Må indrømme at jeg er en kæmpe idiot med en symaskine  Men betrækket kan evt. også købes brugt, så længe det kan vaskes ved 60 grader er der jo sådan set ikke som sådan grund til at det skulle være forkert.

Det er dog desværre noget helt afsindigt dyrt Liberty-stof jeg er forelsket i. Det koster 50 kr. per 25 cm eller lignende 

Anmeld

16. oktober 2014

L-Mortil3

Christine skriver:

Må indrømme at jeg er en kæmpe idiot med en symaskine  Men betrækket kan evt. også købes brugt, så længe det kan vaskes ved 60 grader er der jo sådan set ikke som sådan grund til at det skulle være forkert.

Det er dog desværre noget helt afsindigt dyrt Liberty-stof jeg er forelsket i. Det koster 50 kr. per 25 cm eller lignende 

Oh Jesus, i see  ja så må mor bide i det sure æble hihi

Anmeld

16. oktober 2014

Christine

L-Mortil2 skriver:

Oh Jesus, i see  ja så må mor bide i det sure æble hihi

Haha ja!! Har fået det lidt sådan at det skal være dén eller bare det billigste jeg kan opstøve 

Anmeld

16. oktober 2014

tinemus79

Jeg var super glad for ammepuden for så kunne min store dreng også nemt sidde med lillebror uden jeg stod overbeskyttende om babys hoved. Og så var jeg glad for film som vi alle kunne sidde og se så den store ikke følte sig snydt. En forlænger ledning til mobil som kunne nå sofabordet.  Ens telefon bipper altid for strøm når man er alene og har det svært.  Frugt for maven kan drille, forskelligt saft, jeg drak ufattelig meget og blev hurtigt træt af vand.  Og så havde min dejlige kæreste lagt rent sengetøj på da jeg kom hjem.  Det var fantastisk at lægge sig i sin egen seng og  have den dejlige følelse og duft af rent sengetøj efter lugten af hospital. Pøj pøj 

Anmeld

16. oktober 2014

Christine

tinemus79 skriver:

Jeg var super glad for ammepuden for så kunne min store dreng også nemt sidde med lillebror uden jeg stod overbeskyttende om babys hoved. Og så var jeg glad for film som vi alle kunne sidde og se så den store ikke følte sig snydt. En forlænger ledning til mobil som kunne nå sofabordet.  Ens telefon bipper altid for strøm når man er alene og har det svært.  Frugt for maven kan drille, forskelligt saft, jeg drak ufattelig meget og blev hurtigt træt af vand.  Og så havde min dejlige kæreste lagt rent sengetøj på da jeg kom hjem.  Det var fantastisk at lægge sig i sin egen seng og  have den dejlige følelse og duft af rent sengetøj efter lugten af hospital. Pøj pøj 

Super idéer!! Det vil jeg arrangere 

Og mange tak 

Anmeld

21. oktober 2014

Michella89

Christine skriver:

Det er nok meget smart at finde en ammepude   De andre ting har jeg heldigvis.

Og mange tak 

Jeg har to ammepuder en gul og en lyserød hvis det var noget .. 

For mig var det uundværligt at have skråstol, ammepude og gusto kaffe maskine (bare en kapsel og så der kaffe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.