40+0 hygge aften til mor og far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

Hun hedder Lisbeth Hecksher, og hun bor på Østerbrogade.

Åh, så kan jeg godt forstå det er svært når det har så lange udsigter  

sender lige en masse vestøv din vej!

Ja og jeg får ikke mindre ondt med bækkenløsning når jeg er hypermobil... Overvejer at ringe til jm i morgen og høre om der er tid til bare en hindeløsning for er helt smadret i dag, manden måtte hjælpe mig op af sofaen og kan kun gå musse skridt en rigtig skidt dag i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Kay skriver:

Ja og jeg får ikke mindre ondt med bækkenløsning når jeg er hypermobil... Overvejer at ringe til jm i morgen og høre om der er tid til bare en hindeløsning for er helt smadret i dag, manden måtte hjælpe mig op af sofaen og kan kun gå musse skridt en rigtig skidt dag i dag

Det synes jeg du skal!

hun kan højest sige nej, men det tror jeg altså ikke når du er så besværet og er gået over tid.

Anmeld

15. oktober 2014

LilleLene

Kay skriver:

Nemmere sagt end gjort men tænker at give det et forsøg når nu vi endelig har muligheden

fået nogle veer ?

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

Det synes jeg du skal!

hun kan højest sige nej, men det tror jeg altså ikke når du er så besværet og er gået over tid.

det håber jeg heller ikke... har også fundet nummeret frem til i morgen... og jeg er bedøvende lige glad om det er min jm eller en anden der skal gøre det 

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

LilleLene skriver:

fået nogle veer ?

nej men har fået helvedes ondt  og valdre værre end en and nu 

Anmeld

16. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Tja vi skal havde "nye" diy møbler (som jeg har drømt om længe) og så har vi en del møbler hos mine forældre, skønt at havde forældre med stort hus og loft... siden jeg blev gravid md Elna har bolig indretning handlet om at få mest muligt på mindst mulig plads... og det gør at vi ikke har brug for en del af møblerne, og nu kan bruge vores "gamle" møbler igen... som vores skønne sofa og seng istedet for sovesofa og min mands fede gamle metal skabe og vores sofabord lige nu har vi en kiste som giver opbevaring 

Har så også lige pakket noget babylegetøj ned i dag, da det jo er begrænset hvad hun skal bruge de (hvis hun kommer i dag) 17 dage indtil flytning

Ja, det er skønt at have lagerplads hos forældrene 

Det må være så dejligt at få en seng igen. Det må have været lidt svært at undvære i graviditeten?!

Jeg regner heller ikke med at babylegetøj er så relevant de første 17 dage.. ih hvor er de nemme i starten 

Anmeld

16. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Ja, det er skønt at have lagerplads hos forældrene 

Det må være så dejligt at få en seng igen. Det må have været lidt svært at undvære i graviditeten?!

Jeg regner heller ikke med at babylegetøj er så relevant de første 17 dage.. ih hvor er de nemme i starten 

Vi har sove sofa og det er ikke hver dag den er blevet til sofa 

Har forresten lavet en tråd om i dag

Anmeld

16. oktober 2014

LilleLene

Kay skriver:

nej men har fået helvedes ondt  og valdre værre end en and nu 

øv hvor dumt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.