40+0 hygge aften til mor og far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Det kan da være meget hyggeligt at dele fødselsdag 

Ellers kan det jo være det bliver efter kl. 00 

Ja men vi skal hente Elna i dag... er planen, har godt nok mange mens smerter i dag og følte egentlig for en tur i svømmehallen, da det gik op for mig at mit badetøj er pakket væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Ja men vi skal hente Elna i dag... er planen, har godt nok mange mens smerter i dag og følte egentlig for en tur i svømmehallen, da det gik op for mig at mit badetøj er pakket væk

Ja der er mange overraskelser når man flytter! Har I pakket det meste nu? 

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Ja der er mange overraskelser når man flytter! Har I pakket det meste nu? 

Ikke Elnas værelse og de ting jeg ved vi skal bruge...

Overvejer at pakke køkkenet ned og gå over til engangs service 

Men ja meget er pakket ned... så der kun er det nødvendige tilbage  

Og vores klædeskab er solgt, det samme er pc bord og sovesofa men en bliver først hentet når vi flytter vi mangler bare at sælge tvbord og over skab 

Anmeld

15. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Ikke Elnas værelse og de ting jeg ved vi skal bruge...

Overvejer at pakke køkkenet ned og gå over til engangs service 

Men ja meget er pakket ned... så der kun er det nødvendige tilbage  

Og vores klædeskab er solgt, det samme er pc bord og sovesofa men en bliver først hentet når vi flytter vi mangler bare at sælge tvbord og over skab 

Skønt  Så mangler der ikke meget. Måske en lillesøster ude af maven, men altså..  Og lækkert hvis I skal have nye møbler. Det må blive så skønt at flytte til så meget plads. Her flytter vi lidt rundt for at få plads til lillesøster. Og køber nye små møbler, ironisk nok...

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

Skønt  Så mangler der ikke meget. Måske en lillesøster ude af maven, men altså..  Og lækkert hvis I skal have nye møbler. Det må blive så skønt at flytte til så meget plads. Her flytter vi lidt rundt for at få plads til lillesøster. Og køber nye små møbler, ironisk nok...

Tja vi skal havde "nye" diy møbler (som jeg har drømt om længe) og så har vi en del møbler hos mine forældre, skønt at havde forældre med stort hus og loft... siden jeg blev gravid md Elna har bolig indretning handlet om at få mest muligt på mindst mulig plads... og det gør at vi ikke har brug for en del af møblerne, og nu kan bruge vores "gamle" møbler igen... som vores skønne sofa og seng istedet for sovesofa og min mands fede gamle metal skabe og vores sofabord lige nu har vi en kiste som giver opbevaring 

Har så også lige pakket noget babylegetøj ned i dag, da det jo er begrænset hvad hun skal bruge de (hvis hun kommer i dag) 17 dage indtil flytning

Anmeld

15. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes du skal overveje zoneterapi igen! 

Jeg troede jo ikke det gav noget da jeg fik det onsdag eftermiddag, men natten mellem torsdag og fredag begyndte jeg at få det underligt.. 

Fredag morgen kom der enkelte veer, og fredag kl. 13.45 kom veerne som et lyn fra en klar himmel. Fuldstændigt regelmæssige med 5 min i mellem. Knægten kom lørdag morgen kl. 6.01

Så zoneterapeuten fik altså ret  

men mon ikke din lille skat snart kommer.. Du har vel fået en dato for igangsættelse?

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

ES90 skriver:

Jeg synes du skal overveje zoneterapi igen! 

Jeg troede jo ikke det gav noget da jeg fik det onsdag eftermiddag, men natten mellem torsdag og fredag begyndte jeg at få det underligt.. 

Fredag morgen kom der enkelte veer, og fredag kl. 13.45 kom veerne som et lyn fra en klar himmel. Fuldstændigt regelmæssige med 5 min i mellem. Knægten kom lørdag morgen kl. 6.01

Så zoneterapeuten fik altså ret  

men mon ikke din lille skat snart kommer.. Du har vel fået en dato for igangsættelse?

nej har kun en jm tid 41+1 og intet andet... men jeg sad faktisk lige nu og tænkte på at kontakte min zoneterapeut... 

eller alternativt hende du har været hos... hvad hedder hun? 

Anmeld

15. oktober 2014

Miss Church

Kay skriver:

He he sad og tænkte det samme da vi spiste

Men kan næsten regne ud at hun ikke er kommet endnu?  Hun lader vente på sig 

Anmeld

15. oktober 2014

Kay

Miss Church skriver:

Men kan næsten regne ud at hun ikke er kommet endnu?  Hun lader vente på sig 

Ingen ting endnu vi har ellers gjort vores i morges for at sætte igang

Anmeld

15. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Kay skriver:

nej har kun en jm tid 41+1 og intet andet... men jeg sad faktisk lige nu og tænkte på at kontakte min zoneterapeut... 

eller alternativt hende du har været hos... hvad hedder hun? 

Hun hedder Lisbeth Hecksher, og hun bor på Østerbrogade.

Åh, så kan jeg godt forstå det er svært når det har så lange udsigter  

sender lige en masse vestøv din vej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.