40+0 hygge aften til mor og far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2014

cwl

Kay skriver:

Efteråret er kommet Men det er lillesøster ikke endnu

Denne dag jeg ikke troede jeg skulle nå er nu kommet

Termin 40+0 

Elna er i dag taget hjem til mine forældre på en overnatning, da min mor er skole assistent har hun efterårsferie og kan hygge med Elna 

Og vi får de rolig dag og nat... og måske det hjælper mig ikke at skulle have fat i en der kan hente Elna når fødslen går igang 

I alt fald skal vi ud og spise og hygge os... men vi ved ikke helt hvor? 

Gerne i kbh god mad til en rimelig penge...

Ser frem til en opdatering hvor der står "så er det nu!"

kom så lillesøster !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Ny det nu! Hun kommer jo i hvert fald snart. Hun kan jo ikke blive ved med at trække det i langdrag 

Det sys hun åbenbart hun kan

Anmeld

14. oktober 2014

Kay

cwl skriver:

Ser frem til en opdatering hvor der står "så er det nu!"

kom så lillesøster !!

Håber jeg opfylder dit ønske snart

Anmeld

14. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Det sys hun åbenbart hun kan

Ja det er lidt vildt! Kom nu uuuuuud 

Anmeld

14. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Ja det er lidt vildt! Kom nu uuuuuud 

Ja har endda i dag været oppe på 3 sal og ned igen for at hente en kommode vi har købt og der efter gået et stykke over til restaurant og tilbage igen og sex i går... men der sker intet

Anmeld

14. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Ja har endda i dag været oppe på 3 sal og ned igen for at hente en kommode vi har købt og der efter gået et stykke over til restaurant og tilbage igen og sex i går... men der sker intet

Øv altså! Har du også prøvet de "dumme" (eller de tricks jeg tror absolut ikke virker) som at spise meget ananas osv.?

Kender desværre ikke andre.. men sex skulle også efter sigende være det mest effektive 

Anmeld

14. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Øv altså! Har du også prøvet de "dumme" (eller de tricks jeg tror absolut ikke virker) som at spise meget ananas osv.?

Kender desværre ikke andre.. men sex skulle også efter sigende være det mest effektive 

Prøvede ananas da jeg gik over tid med Elna... og læste der efter at man skal spise mindst 7 friske ananas for at det virker... og er ikke ret vild med ananas

Stærk mad og fed mad blev også prøvet dengang 

Anmeld

14. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Prøvede ananas da jeg gik over tid med Elna... og læste der efter at man skal spise mindst 7 friske ananas for at det virker... og er ikke ret vild med ananas

Stærk mad og fed mad blev også prøvet dengang 

Det lyder godt nok vildt! Så kan man vist ikke rigtigt sige at det kan lade sig gøre.

Og lækker mad har du jo prøvet med i dag - det kan da være det virker i løbet af natten, hvem ved 

Anmeld

14. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Det lyder godt nok vildt! Så kan man vist ikke rigtigt sige at det kan lade sig gøre.

Og lækker mad har du jo prøvet med i dag - det kan da være det virker i løbet af natten, hvem ved 

Ja... har en veninde der bestemt ikke håber jeg føder i morgen... der fylder hendes søn 1 år 

Anmeld

15. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Ja... har en veninde der bestemt ikke håber jeg føder i morgen... der fylder hendes søn 1 år 

Det kan da være meget hyggeligt at dele fødselsdag 

Ellers kan det jo være det bliver efter kl. 00 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.