Hvordan får jeg ham dog ned på knæ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har lige rundet vores 10 års dag og har 2 lækre unger sammen.

Må indrømme jeg godt nok havde håbet at han var røget på knæ i forbindelse med vores 10 år sammen, men desværre nej.

Han har fået mange bemærkninger hist og her, men det bliver bare ikke til noget.

Synes jo heller ikke at jeg vil bede ham om det... øv havde bare virkelig håbet, da det jo var så oplagt

Tak for din tråd  Jeg har det på samme måde! Kæresten og jeg (mest mig) har snakket om giftemål det sidste halve år - i forhold af små kommentarer hist og her. Han har så sagt at den dag vi venter os nr. 1 synes han/vi at vi skal giftes inden barnet kommer så det er inde for rækkevidde, trods vi dog skal starte udredning efter 11 mdr. uden gravidlitet. Jeg gik inden jul og tænke gad vide om han frier i aften sammen med vores forældre, nej. Så nytårsaften det kunne være romantisk, nej. Nu har vi snart 6 års dag men tror ikke det sker før efter jeg bliver gravid - men måske er det også bedst når man mindst venter det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2015

Skouboe

Jeg er nok lidt mere praktisk anlagt, men jeg har også læst arveret og har derfor nogle markante holdninger omkring børn og ægteskab.

Jeg forklarede min kæreste at hvis vores børn skulle have hans efternavn, så skulle jeg også 

I dag fortæller han stolt hver gang emnet kommer op at jeg afpressede ham... 

Anmeld

10. januar 2015

mpr

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har lige rundet vores 10 års dag og har 2 lækre unger sammen.

Må indrømme jeg godt nok havde håbet at han var røget på knæ i forbindelse med vores 10 år sammen, men desværre nej.

Han har fået mange bemærkninger hist og her, men det bliver bare ikke til noget.

Synes jo heller ikke at jeg vil bede ham om det... øv havde bare virkelig håbet, da det jo var så oplagt

Det er såre simpelt Det gør du ikke... Enten må du vente eller også må du selv på knæ  

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Mulle0802 skriver:

Tak for din tråd  Jeg har det på samme måde! Kæresten og jeg (mest mig) har snakket om giftemål det sidste halve år - i forhold af små kommentarer hist og her. Han har så sagt at den dag vi venter os nr. 1 synes han/vi at vi skal giftes inden barnet kommer så det er inde for rækkevidde, trods vi dog skal starte udredning efter 11 mdr. uden gravidlitet. Jeg gik inden jul og tænke gad vide om han frier i aften sammen med vores forældre, nej. Så nytårsaften det kunne være romantisk, nej. Nu har vi snart 6 års dag men tror ikke det sker før efter jeg bliver gravid - men måske er det også bedst når man mindst venter det? 

Hihi sjovt at tråden lige dukkede op igen nu

Selvom der stadig ikke er noget nyt på ægteskabsfronten her endnu... Venter stadig...

Anmeld

11. januar 2015

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg er nok lidt mere praktisk anlagt, men jeg har også læst arveret og har derfor nogle markante holdninger omkring børn og ægteskab.

Jeg forklarede min kæreste at hvis vores børn skulle have hans efternavn, så skulle jeg også 

I dag fortæller han stolt hver gang emnet kommer op at jeg afpressede ham... 

hihi ja vores børn har også hans efternavn... Og regner da også med at jeg skal have det... En eller anden dag....

Anmeld

11. januar 2015

Mulle0802

Anonym skriver:

Hihi sjovt at tråden lige dukkede op igen nu

Selvom der stadig ikke er noget nyt på ægteskabsfronten her endnu... Venter stadig...

Hihi - jeg havde ikke set den var "gammel" 

Anmeld

13. januar 2015

eirene

Jeg har også gået og tænkt tanken med min kæreste. Vi har dog kun været kærester 2 år, men vi ved at vi skal være sammen resten af livet. Og jeg har frygtelig meget lyst til at spørge ham, men hvad nu hvis han går og planlægger et eller andet romantisk... Han har overrasket mig før. Så ville jeg jo ødelægge det hele... Så jeg må lægge bånd på mig selv. 

Tænkte du måske kunne bruge den vinkel på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.