Hvordan får jeg ham dog ned på knæ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

LouiseEm

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har lige rundet vores 10 års dag og har 2 lækre unger sammen.

Må indrømme jeg godt nok havde håbet at han var røget på knæ i forbindelse med vores 10 år sammen, men desværre nej.

Han har fået mange bemærkninger hist og her, men det bliver bare ikke til noget.

Synes jo heller ikke at jeg vil bede ham om det... øv havde bare virkelig håbet, da det jo var så oplagt

Måske valgte han lige præcis ikke at gøre det i forbindelse med jeres 10-års dag fordi det, som du skriver, var så oplagt? Det er jo ikke fedt for ham at fri, hvis han ved at du forventer det. Mon ikke han gerne vil have at det er en overraskelse når han endelig frier  Hvis jeg var en mand gad jeg da ikke fri til en kvinde der forventede det. Det skal da komme som en dejlig overraskelse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Bshizzle

Kan jo være han faktisk ér igang med at planlægge 

Ellers må du bare prikke noget mere til ham 

Min kommende mand valgte her for nogle uger siden at gå på knæ foran 35 Brandfolk og venner samt bekendte 

Jeg fattede ikke hva der skete, udover han holdt en lang tale og pludselig snakkede om kærlighed! 

Pludselig kom der så 300 langstilket røde roser ind.. Til mig! 

Jeg blev SÅ paf og havde ikke set dette komme! 

Jeg stor tuede og fik sagt mit 'Ja' 

Han havde planlagt denne dag læææænge og end da spurgt min Far om hans Datter's hånd (hvor han så grinede og sagde at den havde han jo allerede taget) 

Så.. Måske kommer det hvor du mindst forventer det 

Anmeld

15. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Bshizzle skriver:

Min kommende mand valgte her for nogle uger siden at gå på knæ foran 35 Brandfolk og venner samt bekendte 

Jeg fattede ikke hva der skete, udover han holdt en lang tale og pludselig snakkede om kærlighed! 

Han havde planlagt denne dag læææænge og end da spurgt min Far om hans Datter's hånd (hvor han så grinede og sagde at den havde han jo allerede taget) 

Åh Gud, hvor romantisk! Ja, jeg sidder helt og hyler nu

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

LouiseEm skriver:

Måske valgte han lige præcis ikke at gøre det i forbindelse med jeres 10-års dag fordi det, som du skriver, var så oplagt? Det er jo ikke fedt for ham at fri, hvis han ved at du forventer det. Mon ikke han gerne vil have at det er en overraskelse når han endelig frier  Hvis jeg var en mand gad jeg da ikke fri til en kvinde der forventede det. Det skal da komme som en dejlig overraskelse  

Du har fat i noget der.......

Han kommer nok en dag når jeg mindst venter det

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Nøj hvor romantisk

Håber min "mand" vil slå benene væk under mig på samme måde som din

Anmeld

15. oktober 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har lige rundet vores 10 års dag og har 2 lækre unger sammen.

Må indrømme jeg godt nok havde håbet at han var røget på knæ i forbindelse med vores 10 år sammen, men desværre nej.

Han har fået mange bemærkninger hist og her, men det bliver bare ikke til noget.

Synes jo heller ikke at jeg vil bede ham om det... øv havde bare virkelig håbet, da det jo var så oplagt

jeg kender det... 

og jeg prøver at forene mig med tanken om at det ikke sker... 

og at det nok heller aldrig kommer til at ske.. 

men det er jo heller ikke det vigtiste... selvom det praktisk ville være en god idé... vi elsker jo ikke hinanden mindre af ikke at være gift... og det at vi bliver det, gør jo nok ikke den store forskel.. 

Selvom jeg går og drømmer om at han frier og alt det.. it's a girl thing tror jeg... 

men ja.. jeg er også gået hen og blevet en håbløs romantiker.. 

Anmeld

16. oktober 2014

Frk.S

Tja, min mand friede først på vores 13 års dag. Der havde jeg drømt om hans frieri længe. 

Men da vi har været sammen siden vi var 16, nåede jeg alligevel lige at blive gift inden jeg  fyldte 30. 

Det skal sikkert nok komme..... måske når du mindst venter det. 

Anmeld

16. oktober 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg kender det... 

og jeg prøver at forene mig med tanken om at det ikke sker... 

og at det nok heller aldrig kommer til at ske.. 

men det er jo heller ikke det vigtiste... selvom det praktisk ville være en god idé... vi elsker jo ikke hinanden mindre af ikke at være gift... og det at vi bliver det, gør jo nok ikke den store forskel.. 

Selvom jeg går og drømmer om at han frier og alt det.. it's a girl thing tror jeg... 

men ja.. jeg er også gået hen og blevet en håbløs romantiker.. 

Ja det er rigtigt - det har jo ingen betydning for vores liv i dagligdagen... Men ja rent praktisk er der nogle gode grunde til det.

Jeg må væbne mig med tålmodighed

Anmeld

16. oktober 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Tja, min mand friede først på vores 13 års dag. Der havde jeg drømt om hans frieri længe. 

Men da vi har været sammen siden vi var 16, nåede jeg alligevel lige at blive gift inden jeg  fyldte 30. 

Det skal sikkert nok komme..... måske når du mindst venter det. 

Åhsuk ja jeg må væbne mig med tålmodighed

Anmeld

16. oktober 2014

MT86

Her hjemme var ingen af os på knæ! Vi fik vores søn i 2010, hvor efter min svigermor blev ved med at sige vi skulle gifte os samtidig med dåben. Det ville vi ikke på daværende tidspunkt!

vi blev enige om at når vi fik nr 2. Ville vi gifte os ved dåben. Vi troede så bare ikke det fik så hurtigt vi fik vores datter 1.år og 10 dage efter sønnen! 

Sa jeg så sagde til min mand at vi jo havde en aftale, blev han lidt bleg, men han sagde da selvfølgelig gør vi det. Og vi sagde intet til folk, de fandt først ud af vi skulle giftes da de fik invitationen, til dåb og bryllup! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.