Hvordan får jeg ham dog ned på knæ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.094 visninger
26 svar
15 synes godt om
14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har lige rundet vores 10 års dag og har 2 lækre unger sammen.

Må indrømme jeg godt nok havde håbet at han var røget på knæ i forbindelse med vores 10 år sammen, men desværre nej.

Han har fået mange bemærkninger hist og her, men det bliver bare ikke til noget.

Synes jo heller ikke at jeg vil bede ham om det... øv havde bare virkelig håbet, da det jo var så oplagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har lige rundet vores 10 års dag og har 2 lækre unger sammen.

Må indrømme jeg godt nok havde håbet at han var røget på knæ i forbindelse med vores 10 år sammen, men desværre nej.

Han har fået mange bemærkninger hist og her, men det bliver bare ikke til noget.

Synes jo heller ikke at jeg vil bede ham om det... øv havde bare virkelig håbet, da det jo var så oplagt

Er det vigtigt for dig at det er ham der friet? Ellers kan du jo selv fri til ham 

Monica

Anmeld

14. oktober 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Måske er han en af de mange mænd, der skal have det mere direkte i stedet for en masse små bemærkninger.

Vi snakker direkte om vores fremtid og vigtige ting som børn/hus/bryllup, så jeg var godt klar over, at min mand gerne ville giftes men ikke er typen, der ville fri, så vi tog snakken om brylluppet og dato i stedet. Hvis jeg havde siddet og ventet på et frieri, havde vi ikke været gift i dag.

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Er det vigtigt for dig at det er ham der friet? Ellers kan du jo selv fri til ham 

Monica

hihi kan jo være det bliver nødvendigt med på et tidspunkt

Men ja, ville nu helst have at det var ham der friede.

Vi er faktisk lidt gammeldags i forhold til traditioner, så når alt kommer til alt - så tror jeg faktisk også at han ville have det bedst på den måde og måske føle det var lidt underligt hvis jeg friede til ham...

Så må jo vente lidt endnu

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Måske er han en af de mange mænd, der skal have det mere direkte i stedet for en masse små bemærkninger.

Vi snakker direkte om vores fremtid og vigtige ting som børn/hus/bryllup, så jeg var godt klar over, at min mand gerne ville giftes men ikke er typen, der ville fri, så vi tog snakken om brylluppet og dato i stedet. Hvis jeg havde siddet og ventet på et frieri, havde vi ikke været gift i dag.

Uh, vi snakkede om det for længe længe siden, hvor han lovede mig at han ville fri på en romantisk måde ... en dag.... Men æv, HVORNÅR... synes efterhånden jeg har været meget tålmodig

Anmeld

14. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Så må du ned på knæ

Anmeld

14. oktober 2014

MorTil4<3

iii sådan nogle mænd skal have det med skovlen før de forstår et hint hihi  

min kæreste og jeg snakkede om det sådan længe længe og jeg gav ham mange hints!! og først da jeg ligesom stoppede foran guld forretningen og sagde nejjj hvor vil de klæde dig og mig hvis du gad gå på knæ, fattede han pointen, dog ikke så romantisk hihi

men han tog mig med til butikken en dag og da vi kom ind smilede ekspedienten til os, tog en kasse op med et hav af ringe, og min kæreste sagde så, jaaa skat hvis du vil gifte dig med mig, må du frit vælge din ring  jeg blev først paf, og opdagede så det var hans frieri ha ha ha 

Anmeld

14. oktober 2014

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

iii sådan nogle mænd skal have det med skovlen før de forstår et hint hihi  

min kæreste og jeg snakkede om det sådan længe længe og jeg gav ham mange hints!! og først da jeg ligesom stoppede foran guld forretningen og sagde nejjj hvor vil de klæde dig og mig hvis du gad gå på knæ, fattede han pointen, dog ikke så romantisk hihi

men han tog mig med til butikken en dag og da vi kom ind smilede ekspedienten til os, tog en kasse op med et hav af ringe, og min kæreste sagde så, jaaa skat hvis du vil gifte dig med mig, må du frit vælge din ring  jeg blev først paf, og opdagede så det var hans frieri ha ha ha 

Hihi - ahr jeg håber nu han tager sig sammen og gør det rigtigt - det kunne være dejligt. Tror også jeg ville blive helt paf hvis jeg havde været dig hihi

Anmeld

14. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vi aftalte herhjemme at med at blive forlovet var "open-game" men med at blive gift ville han at det var ham der spurgte mig

så jeg spurgte om at blive forlovet med ring på og et løfte om at være tro så længe vi holdt af hinanden, og ja venter stadig på at han frier med bryllup

der har så været et økonomiskt aspekt i at han ikke har friet endnu det har været så tæt på at jeg havde fundet kirken, stedet for festen, pris på kjole og smoking, og vielsesringe jeg syntes passede til os Men så skete der alt muligt og så blev det lagt på hylden

idag er jeg bare glad for at vi er sammen selvom det har været hårdt undervejs

Vi har været sammen i 10 år og 9 mdr den 23. i denne måned

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Vi aftalte herhjemme at med at blive forlovet var "open-game" men med at blive gift ville han at det var ham der spurgte mig

så jeg spurgte om at blive forlovet med ring på og et løfte om at være tro så længe vi holdt af hinanden, og ja venter stadig på at han frier med bryllup

der har så været et økonomiskt aspekt i at han ikke har friet endnu det har været så tæt på at jeg havde fundet kirken, stedet for festen, pris på kjole og smoking, og vielsesringe jeg syntes passede til os Men så skete der alt muligt og så blev det lagt på hylden

idag er jeg bare glad for at vi er sammen selvom det har været hårdt undervejs

Vi har været sammen i 10 år og 9 mdr den 23. i denne måned

Ok det er rart at høre det ikke kun er os der har været sammen så længe uden endnu ikke at blive gift. Det har jo heller ikke nogen betydning for vores hverdag om vi er gift eller ej....

Havde nok bare set det som en oplagt mulighed for ham hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.