Gudmor og Fadder til navngivning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2014

Walse

Loa skriver:

Dumt spørgsmål måske, men hvorfor føler i at det skal offentliggøres hvem i vælger? Hvis man vælger navngivning behøver man vel ikke stille sig op og fortælle hvem man har valgt skal tage sig af ens barn hvis det uheldige skulle ske? Medmindre man gerne vil have alle skal vide det?

Altså jeg tænker bare man vel kunne lave en aftale/snak med dem man nu vælger, så behøver det vel ikke siges til navngivningen?

I styrer jo selvfølgelig helt selv hvordan i gør, det var mere for at gøre det nemmere jeg tænkte

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar 

Vi vil gerne hjemme hos os dele glæden med vores familie og venner. Stolt vil vi fortælle at de mennesker som får æren af at være guldmor og guldfadder til vores søn også har en speciel plads i vores hjerter.

Der er ikke noget der er besværligt her i livet  Joke 

men vi har ihvertfald ikke noget imod at gøre noget stort ud af det. Er alt det værd når man fortæller dem nyheden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Kiks

Walse skriver:

Hey igen. 

Du må meget gerne sende mig det på mail. Walses@hotmail.com

jeg vil ligesom jer godt dokumentere stolt at vi har valgt nogen specielle, tætte mennesker til at passe på vores søn om det er bindende ej. Er sådan set ligemeget, det er mere måden og glæden og betydningen der vægter mest når guldmor og guldfadder får det at vide.

Skal lige skrives igen at det er vild fedt at der er så gode mennesker som har tid og overskud til at dele det her med mig og alle andre mennesker. Håber at der sker gode ting for jer i livet. det har i fortjent

jeg tænkte på at lave en sang, er igang med at finde en som kan synge for billige Penge. Kunne være fedt at finde en som har deltaget i noget x-factor eller lignende som ikke koster alverdens penge. 

Så er filen sendt

jamen altså det manglede bare - hvor ville vi være hvis ikke vi delte vores ideer med andre. Jeg håber bare i får en skøn dag med gode minder og som er helt speciel for lige jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.