Gravid og udsat for utroskab!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2014

Mor til Ella

HVORFOR er det lige at veninden ikke er lige så stor en røv som kæresten?

Jeg havde afgjort gået fra min mand hvis han var så lav at være mig utro og så med min veninde. det er det lavmålet at lav.

OG jeg havde ignoreret min veninde fuldstændig og aldrig talt til hende igen, OG hvis hun ikke har børn med kæresten havde jeg også fortalt ham det (synes ikke at der er grund til at det går ud over flere børn end nødvendigt) 

Og til slut ville jeg selvfølgelig være så stort et menneske at jeg ville samarbejde GODT om børnene.

Sådan nogle svin, ville aldrig stole på ham igen og når det heller ikke er første gang. Ville ikke engang gide at tage dem i det!

ØV KÆMPE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Chiip91

Først et kæmpe  nøj en idiot og sikke en "veninde"

Jeg tog min daværende kæreste godt igang i MIN seng med min kusine og flippede totalt ud på dem begge!

Så synes det lyder fornuftigt at du gør det samme, så kan de ikke forsvare sig! Jeg havde droppet ham for længst, har så hellere ikke temperament til så noget

Håber du før det der er bedst for børnene og self dig selv

Anmeld

9. oktober 2014

Chiip91

Først et kæmpe  nøj en idiot og sikke en "veninde"

Jeg tog min daværende kæreste godt igang i MIN seng med min kusine og flippede totalt ud på dem begge!

Så synes det lyder fornuftigt at du gør det samme, så kan de ikke forsvare sig! Jeg havde droppet ham for længst, har så hellere ikke temperament til så noget

Håber du før det der er bedst for børnene og self dig selv

Anmeld

9. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor til Ella skriver:

HVORFOR er det lige at veninden ikke er lige så stor en røv som kæresten?

Jeg havde afgjort gået fra min mand hvis han var så lav at være mig utro og så med min veninde. det er det lavmålet at lav.

OG jeg havde ignoreret min veninde fuldstændig og aldrig talt til hende igen, OG hvis hun ikke har børn med kæresten havde jeg også fortalt ham det (synes ikke at der er grund til at det går ud over flere børn end nødvendigt) 

Og til slut ville jeg selvfølgelig være så stort et menneske at jeg ville samarbejde GODT om børnene.

Sådan nogle svin, ville aldrig stole på ham igen og når det heller ikke er første gang. Ville ikke engang gide at tage dem i det!

ØV KÆMPE 

Det er hun da også! Der er i hvertfald ingen her der har givet hende et skulderklap

men nu er det jo manden hun skal tage stilling til.. Gå eller ikke gå.. Den såkaldte veninde ville jeg som den største selfølge bare udelukke fra mit liv pr omgående. Det er ikke engang et spørgsmål i min optik. 

Anmeld

9. oktober 2014

Mor til Ella

Mor11 skriver:

Det er hun da også! Der er i hvertfald ingen her der har givet hende et skulderklap

men nu er det jo manden hun skal tage stilling til.. Gå eller ikke gå.. Den såkaldte veninde ville jeg som den største selfølge bare udelukke fra mit liv pr omgående. Det er ikke engang et spørgsmål i min optik. 

Det var bare fordi jeg lige bed mærke i et svar hvor der stod hun ville ignorere til hun sagde undskyld.

Hvor hvis det var mig kunne hun da slikke mig i røven her fra og til jeg dør, jeg ville aldrig se hende igen.

Men forstår hvad du mener

Anmeld

9. oktober 2014

ErDetSnartNU

Du bliver nødt til at have noget respekt for dig selv og dine grænser, og gå fra ham. Hvis ikke, er jeg bange for, at dit selvværd og din selvtillid langsomt bliver dårligere og dårligere, for du hele tiden bliver bekræftet i, at både du selv og din kæreste har ret til at behandle dig som en dørmåtte som man bare kan være utro og behandle som man vil. Du bærer endda jeres fælles barn! 

Pas på dig selv, og kom ud af det så du kan gå med oprejst pande og vide, at du ikke lod dig behandle så usselt. Du er mere værd en det! 

Anmeld

9. oktober 2014

aarhusmor

Enig med flertallet. Du behøver ikke konfrontere det. Du ved det sker og det er vel nok information. Tænk ikke på jer som par mere. Brug tiden til at planlægge og komme væk, uden han ved det. Synes ikke du skylder noget. Men gør du det på en afslappet måde, så går det lettere for dit barn. Alliér dig med nogle gode nære venner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.