Ahjo skriver:
Hej allesammen...!! Har virkelig brug for et godt råd eller flere...
Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år, har en dejlig datter på 1,5 og venter os igen til foråret... Så alt er godt, meeen...
Jeg har via snedig (og ulovlig) overvågning af kærestens mobil fundet ud af at han har en meget hed affære med en af vores fælles veninder...
Jeg opdagede det samme for ca 2 mdr siden, konfronterede dem, og fik selvfølgelig talen med "det sker aldrig igen"... Jeg troede meget naivt på det, men nu har vi så hele balladen igen, og det rammer bare meget hårdere denne gang. Jeg har fundet ud af at de jævnligt mødes, og jeg har en plan om at afsløre dem på fersk gerning.
Mit spørgsmål til jer er
Hvordan skal jeg reagere ved selve afsløringen??
Skal jeg skride fra ham?
I fald hvad med børnene?
Skal jeg blive?
Hvordan skal jeg forholde mig til "veninden" og hendes kæreste...
der er utrolig mange spørgsmål, jeg søger meget gerne gode råd og erfaringer...
kærlige hilsner til alle jer...
Øv hvor er det bare helt vildt latterligt ondskabsfuldt af dem begge to!
Selv om det bliver hårdt så ja, synes jeg du skal skride fra ham.
Jeg tror du reagerer helt naturligt ved selve afsløringen. Jeg ville nok selv tude/råbe/skrige/lignende og det er fint nok uanset hvad du gør.
Børnene må du tage med dig i første omgang, men det er jo nok sandsynligt at de skal "deles" på en eller anden måde. Men det kan jo sagtens være i finder en god løsning.
Du skal kun blive hvis du synes du ikke er bedre værd (hvilket jeg ikke håber).
Veninden finder jo selv ud af at du har afsløret dem, men det kan da godt være du lige skulle advare hendes kæreste?
Rigtigt meget held og lykke! Og mand hvor synes jeg det er fair at sparke ham i skridtet
Eller dem begge to, for den sags skyld.