Gravid og udsat for utroskab!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2014

Ronja_R

Ps. Veninden ville jeg ignorere indtil hun får så dårlig smag i munden at hun selv kommer til dig og siger undskyld, og så ville jeg bare lade den ligge der og bruge min tid på de venner og veninder der vil mig det godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

Ahjo

Tak for alle jeres råd og bestemt ikke mindst jeres opbakning... I får lige en opdatering når jeg ved hvad der skal ske... 

Anmeld

9. oktober 2014

Linkae

Kæmpe kram hvor er det synd til dig og ikke mindst ungerne, at han er så lidt mand at han lader hans parforhold skride i svinget! Øv for en lort 

Jeg har selv stået i noget lignende hvor vi også gik fra hinanden, vi er dog sammen idag og her 2 år efter hans stunt er jeg faktisk ved at stole på ham igen og tror ikke han gør det igen! 

Anmeld

9. oktober 2014

Ahjo

Linkae skriver:

Kæmpe kram hvor er det synd til dig og ikke mindst ungerne, at han er så lidt mand at han lader hans parforhold skride i svinget! Øv for en lort 

Jeg har selv stået i noget lignende hvor vi også gik fra hinanden, vi er dog sammen idag og her 2 år efter hans stunt er jeg faktisk ved at stole på ham igen og tror ikke han gør det igen! 

Dejligt at høre en "solstrålehistorie" hvis man kan kalde det det... Jeg vil også helst blive, men er så meget i tvivl... Kan intet foretage mig, det eneste jeg tænker på er det... Men tak for dit indlæg 

Anmeld

9. oktober 2014

HappyOne

Jeg har været udsat for det af min ekskæreste, jeg gik fra ham med det samme. VI er venner i da, men jeg stoler stadig ikke på ham. Når man kan finde på at såre en så dybt, og så ennda 2 gange, nej det ville jeg absolut ikke finde mig i. Tror nogle kan ændre sig, men når du har taget snakken med ham en gang? Og sikke en veninde I har jer? Ved hendes kæreste det? Synes simpelthen det er forkert at man kan være så egoistisk. 

Nå men undskyld udbrudet Jeg synes du skal følge dit hjerte, jeg kender ikke manden, og jeg kender ikke veninden. Men er det 2. gang med den samme? Jeg tror et eller andet sted at du vil få det bedre uden ham, for alle de tanker og bekrymringer du skal gå med, og så at være gravid oven i det hele. Sender dig en masse kæmpe .

Du er velkommen til at skrive privat, hvis du har brug for at snakke. Og hvis du befinder dig i sønderjylland giver jeg dig gerne en krammer personligt, for synes simpelthen det et uacceptabel at man kan være så ligeglad med sin kæreste/kone. Held og lykke fremover. Undskyld min lange besked  

Tænk på dig selv før andre, det hjalp mig. 

Anmeld

9. oktober 2014

Hck

Profilbillede for Hck

Personligt var jeg ikke blevet, tror aldrig jeg ville kunne stole på ham igen og slet ikke efter 2 gange. Men hvordan overvågede du hans mobil, på en snedig og (ulovlig) måde ?

Anmeld

9. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Æv hvor er det bare en nederdrægtig situation at stå midt i!  Det er der sgu ingen det fortjener.!!

jeg er ikke én der råber "UUUD" så snart nogen siger utro, for vi er alle forskellige og der kan være forskellige bevæggrunde. Ikke at utroskab nogensinde er acceptabelt, men i nogen tilfælde kan det lade sig gøre at finde hinanden igen.

MEN!!! Du har taget ham i det én gang før, for snollede 2mdr siden!!!! At han er ude og dyppe banditten endnu engang nu, er ganske enkelt bare hamrende respektløst og vidner om en mand der ikke vil kæmpe for dig eller jer! Så i dit tilfælde var jeg smuttet uden at se mig tilbage. 

Anmeld

9. oktober 2014

Lotus86

Væk væk væk....!!!! Sådan en bunke lort er da ikke værd at samle på!!! Normalt er det ikke noget jeg ville råde til, men i dit tilfælde vil jeg ikke være et sekund i tvivl om, at jeg skulle væk derfra. Og ja, det er skide hårdt med et lille barn og et nyt på vej, men han er jo helt synligt fløjtende ligeglad med dig og jeres familie, ellers ville han jo ikke gøre det IGEN.. Jeg ville komme væk inden den nye baby kommer, så du lige har tid til at komme ovenpå,  og finde dig til rette i en ny tilværelse.  

Ønsker dig alt det bedste for fremtiden. 

Anmeld

9. oktober 2014

Christine

Ahjo skriver:

Hej allesammen...!! Har virkelig brug for et godt råd eller flere... 

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år, har en dejlig datter på 1,5 og venter os igen til foråret... Så alt er godt, meeen...

Jeg har via snedig (og ulovlig) overvågning af kærestens mobil fundet ud af at han har en meget hed affære med en af vores fælles veninder...  Jeg opdagede det samme for ca 2 mdr siden, konfronterede dem, og fik selvfølgelig talen med "det sker aldrig igen"... Jeg troede meget naivt på det, men nu har vi så hele balladen igen, og det rammer bare meget hårdere denne gang. Jeg har fundet ud af at de jævnligt mødes, og jeg har en plan om at afsløre dem på fersk gerning.

Mit spørgsmål til jer er

Hvordan skal jeg reagere ved selve afsløringen??

Skal jeg skride fra ham?

I  fald hvad med børnene?

Skal jeg blive?

Hvordan skal jeg forholde mig til "veninden" og hendes kæreste...

der er utrolig mange spørgsmål, jeg søger meget gerne gode råd og erfaringer...

kærlige hilsner til alle jer...

Øv hvor er det bare helt vildt latterligt ondskabsfuldt af dem begge to!

Selv om det bliver hårdt så ja, synes jeg du skal skride fra ham.

Jeg tror du reagerer helt naturligt ved selve afsløringen. Jeg ville nok selv tude/råbe/skrige/lignende og det er fint nok uanset hvad du gør.

Børnene må du tage med dig i første omgang, men det er jo nok sandsynligt at de skal "deles" på en eller anden måde. Men det kan jo sagtens være i finder en god løsning.

Du skal kun blive hvis du synes du ikke er bedre værd (hvilket jeg ikke håber).

Veninden finder jo selv ud af at du har afsløret dem, men det kan da godt være du lige skulle advare hendes kæreste?

Rigtigt meget held og lykke! Og mand hvor synes jeg det er fair at sparke ham i skridtet  Eller dem begge to, for den sags skyld.

Anmeld

9. oktober 2014

WilliamDSTN

Ahjo skriver:

Hej allesammen...!! Har virkelig brug for et godt råd eller flere... 

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år, har en dejlig datter på 1,5 og venter os igen til foråret... Så alt er godt, meeen...

Jeg har via snedig (og ulovlig) overvågning af kærestens mobil fundet ud af at han har en meget hed affære med en af vores fælles veninder...  Jeg opdagede det samme for ca 2 mdr siden, konfronterede dem, og fik selvfølgelig talen med "det sker aldrig igen"... Jeg troede meget naivt på det, men nu har vi så hele balladen igen, og det rammer bare meget hårdere denne gang. Jeg har fundet ud af at de jævnligt mødes, og jeg har en plan om at afsløre dem på fersk gerning.

Mit spørgsmål til jer er

Hvordan skal jeg reagere ved selve afsløringen??

Skal jeg skride fra ham?

I  fald hvad med børnene?

Skal jeg blive?

Hvordan skal jeg forholde mig til "veninden" og hendes kæreste...

der er utrolig mange spørgsmål, jeg søger meget gerne gode råd og erfaringer...

kærlige hilsner til alle jer...

Hav dine ting pakket, overrask dem og så smut, jeg ville aldrig snakke med veninden igen og jeg ville aldrig stole på ham igen. En gang utro altid utro, jeg har prøvet det selv og det gør så skide ondt at opdage at kærsten gør sådan noget og at man intet kan gøre andet end at gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.