Gravid og udsat for utroskab!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.621 visninger
26 svar
27 synes godt om
8. oktober 2014

Ahjo

Hej allesammen...!! Har virkelig brug for et godt råd eller flere... 

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år, har en dejlig datter på 1,5 og venter os igen til foråret... Så alt er godt, meeen...

Jeg har via snedig (og ulovlig) overvågning af kærestens mobil fundet ud af at han har en meget hed affære med en af vores fælles veninder...  Jeg opdagede det samme for ca 2 mdr siden, konfronterede dem, og fik selvfølgelig talen med "det sker aldrig igen"... Jeg troede meget naivt på det, men nu har vi så hele balladen igen, og det rammer bare meget hårdere denne gang. Jeg har fundet ud af at de jævnligt mødes, og jeg har en plan om at afsløre dem på fersk gerning.

Mit spørgsmål til jer er

Hvordan skal jeg reagere ved selve afsløringen??

Skal jeg skride fra ham?

I  fald hvad med børnene?

Skal jeg blive?

Hvordan skal jeg forholde mig til "veninden" og hendes kæreste...

der er utrolig mange spørgsmål, jeg søger meget gerne gode råd og erfaringer...

kærlige hilsner til alle jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Krydserfingre

Ahjo skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år, har en dejlig datter på 1,5 og venter os igen til foråret... Så alt er godt, meeen...

Jeg har via snedig (og ulovlig) overvågning af kærestens mobil fundet ud af at han har en meget hed affære med en af vores fælles veninder...  Jeg opdagede det samme for ca 2 mdr siden, konfronterede dem, og fik selvfølgelig talen med "det sker aldrig igen"... Jeg troede meget naivt på det, men nu har vi så hele balladen igen, og det rammer bare meget hårdere denne gang. Jeg har fundet ud af at de jævnligt mødes, og jeg har en plan om at afsløre dem på fersk gerning.

Mit spørgsmål til jer er

Skal jeg skride fra ham?

Skal jeg blive?

Først et stort Til dig! 

Derefter... Hold kæft en stor LORT af et såkaldt "mandfolk", øv for den da!  Ja undskyld mit franske men bliver sgu så vred over sådan noget. 

Jeg havde bare konfronteret ham og skredet fra ham/smidt ham ud også havde jeg taget børnene indtil i fandt på en løsning mht dem og jeres bolig. Alt det praktiske skal nok falde på plads. Du fortjener SÅ meget bedre. Og hellere nu end når jeres nr 2 er født og gammel nok til at forstå hvad der sker. Det er hårdt, ja, men du vil få det bedre er jeg sikker på. Og mht "veninden" havde jeg fortalt hende at jeg vidste alt og derefter aldrig snakket med hende igen. Så han kun forhåbentlig lide lidt resten af sine dage..  

Alt dette er self. min mening. Du skal gøre præcis som du føler indeni.  

jeg ønsker dig alt held og lykke 

Anmeld

8. oktober 2014

Monski

Synes det lyder ganske fornuftigt at gribe dem på fersk gerning, på den måde kommer sandheden noget lettere frem. 

Derudover vil jeg mene at du skal ud af det forhold! Utroskab kan i nogle tilfælde tilgives, eller ihvertfald bearbejdes, men han har haft en affære to gange imens du er gravid og det er med en fælles veninde  Sorry to say men sikke en svin! 

Tænk på dine børn, for helt ærligt, hvis han kan finde på det når du er gravid så kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle kunne gøre det på alle andre tidspunkter. Og det kan kun skabe utryghed og mistro i jeres forhold. 

Øv øv hvor synes jeg det er synd for dig 

Anmeld

8. oktober 2014

LouiseEm

Hold kæft en hund!!!

Jeg var skredet, og det var jeg allerede første gang det skete. Ville aldrig kunne stole på en mand efter han havde været mig utro - og da slet ikke når det sker efter du har afsløret ham en gang!

Han respekterer dig tydeligvis ikke, og enhver kvinde fortjener en mand der er fuld af respekt overfor hende.

Jeg havde pakket hans lort og fået et flytte firma til at køre det hjem til "veninden".. Så kan han selv ligge og rode med det. 

Anmeld

8. oktober 2014

Newsence

Ud ud ud af det forhold og det er NU... En gang kan tilgives men 2 nej så bliver han ved.... Hav det hele pakket og et sted at tage hen. Få børnene passet og så afslør ham og SKRID så han ikke får en chance..

syntes du du blot skal reagere ved at sige koldt" jeg vidste det og nu er i begge ude af mit liv for evigt" og så gå... Find ud af om venindens mand bed det ( her var det manden der arrangerede det da min var mug utro) og gør han ikke så tá ham med evt men mest af alt så reager kold og lad ham ikke få en tåre fra dig

Anmeld

8. oktober 2014

SandraXOXO

Jeg ville bare pakke børnene og skride fra kæresten. Alt deres dramapis og lort må de sgu selv slås med. Du har dine børn og din egen lykke at tænke på. 

Anmeld

8. oktober 2014

Frk_Louise

Mit spørgsmål til jer er

Skal jeg skride fra ham?

Skal jeg blive?

Jeg synes helt bestemt også, at du skal gå fra ham. Men jeg forstår altså ikke helt hvorfor du vil tage dem på fersk gerning... Hvis du i forvejen har beviser nok på, at de er sammen igen, er der da ingen grund til at gøre det værre?

Personligt ville det gøre mig endnu mere ked af det at skulle se min mand og min veninde være sammen. Sådan et billede får man altså ikke bare lige ud af hovedet igen  Taler af erfaring! Det skal så lige siges, det er en ekskæreste og jeg "bare" kom tidligere hjem end planlagt.. Det var godt nok ikke en veninde, men stadigvæk.. Det er en situation, jeg ikke ønsker for selv min værste fjende.

Pak dine ting (eller hans) og få afsluttet det forhold og kom videre i stedet for at trække pinen ud og lav drama med konfrontationer, skænderier osv... Det synes jeg er unødvendigt.. Tænk på dig selv og ikke mindst dine børn! I fortjener bedre.

Anmeld

8. oktober 2014

modesty

Ahjo skriver:

Mit spørgsmål til jer er

Skal jeg skride fra ham?

Skal jeg blive?

Medmindre at du vil acceptere at din kæreste har sex med andre (og eventuelt også selv have det?), så skal du skride.

Jeg forstår ikke helt behovet for at fange ham på fersk gerning hvis du har beviser?

Kram til dig - det må ikke være en nem situation at stå i. 

Anmeld

8. oktober 2014

Chevro

Ahjo skriver:

Mit spørgsmål til jer er

Skal jeg skride fra ham?

Skal jeg blive?

Hvor er det forfærdeligt!!

du får lige et knus med på vejen!

min personlige holdning; en gang, altid! 

Altså har de været andre steder en gang, hvorfor skulle de så ikke gøre det igen? Ville aldrig kunne stole på sådan en mand igen! Og veninden, ville jeg klappe en på hovedet! 

Anmeld

9. oktober 2014

Ronja_R

Jeg kender hverken dig eller din mand - Men hvis det var mig så er her hvad jeg havde gjort; pakket mine og mit barns ting og flyttet hjem til en person jeg stoler på, hurtigst muligt, midlertidigt. Og hvis han så spurgte til hvorfor jeg dog havde gjort det, ja så havde jeg fortalt ham at jeg var bedre stillet uden ham.. 

Jeg håber du kommer godt videre, og finder ud af det hele, selvom det nok synes meget svært.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.