pis, lort, øv bøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ej det er bare så surt!!!! Jeg var tæt på at lave samme bommert med vores bhv plads! skulle lige tjekke hans venteliste plads og vupti! Der lå et brev med plads og senest svar dagen efter! Afsted afsted med os, ned og se inst samme eftermiddag og hjem og klikke "ja tak". Det var vidst mere held end forstand

min veninde mistede 1mdr barselsdagpenge fordi hun ikke havde fået godkendt et brev fra udbetaling dk  

nu er alt mit tilmeldt e-boks og får samtidig både SMS og mail når der kommer noget ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

man kan ikke få sms til borger.dk

spurgte på pladsanvisningen.. 

Hvis du går ind og tilmelder Borger.dk på din E-boks, så vil du få en sms.

Jeg troede faktisk at det kørte af sig selv. Jeg kan ikke huske at jeg har meldt Borger.dk til min E-boks, men jeg får altså alt min post derfra over i E-boks.

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Jo hvis det er tilmeldt. Er ked af at du mistede din plads.

https://www.borger.dk/Sider/post.aspx

har forresten intet sted skrevet du kan tilmelde borger.dk SMS eller email.

du behøver ikke blive vred på mig

gør jeg bestemt heller ikke, men hende jeg snakket med fra pladsanvisningen sagde at det ikke var det samme og man sku tjekke begge ..

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Jeg aner ikke, om man kan tilmelde sig til SMS service på borger.dk, men man kan tilmelde offentlig post, så det kommer i e-boksen. Jeg har altid fået noget fra posten fra pladsanvisningen sendt direkte til min e-boks. Det hjælper dig selvfølgelig ikke i din situation, når det ikke var tilmeldt og jeg kan se i andre indlæg, at det bliver automatisk tilmeldt snart

må undersøge det en gang mere, fik bare afvide af en dame fra pladsanvisningen at det var to forskellige ting 

Anmeld

8. oktober 2014

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Hvis du går ind og tilmelder Borger.dk på din E-boks, så vil du få en sms.

Jeg troede faktisk at det kørte af sig selv. Jeg kan ikke huske at jeg har meldt Borger.dk til min E-boks, men jeg får altså alt min post derfra over i E-boks.

Mærkeligt at jeg ikk gør det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.