pis, lort, øv bøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.253 visninger
24 svar
4 synes godt om
7. oktober 2014

Anonym trådstarter

havde skrevet mit barn op til ny børnehave, da vi skal flytte.. havde det ikke så godt med tanken om det, da jeg var bange for at jeg ikke vil få tilbudt noget før jeg blev smidt i job, og derved ikke få tid til at køre mit barn ind, (hvilket barnet har behov for)

men men men til min store overraskelse, >(ja kald mig dum) finder jeg ud af at via borger.dk vil jeg få brevet når der var plads og ikke e-boks, så jeg tjekker først borger.dk igår for at se hvor langt mit barn var kommet i rækken, og hvad ser mine ØJNE? 

et brev fra pladsanvisningen, mit barn HAVDE fået en plads om en månden . JA MAN  

jeg råber og jubler INDTIL jeg læser længere nede at jeg sku ha givet svar den 3  

ja det var SÅ DEN PLADS !! og mit barn er nu blevet nr 8 

Ja jeg lærte da noget NYT den dag!! BORGER.dk skal tjekkes 4gange om ugen.. !!!! BUM ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

SandraXOXO

Ja øv bøv. Det er super vigtigt at man husker at tjekke sin eboks. Man kan evt få en sms eller e-mail hver gang man får noget i boksen, måske det var noget for dig hvis du glemmer at tjekke den? 

Anmeld

7. oktober 2014

Elgaard73

Det er bare så øv. Skynd dig at tilmelde dig SMS service, så du får besked lige så snart at der er post.

Det har jeg gjort, for jeg er bare en r.. til at få tjekket diverse mails og lign.

Anmeld

7. oktober 2014

Frk_Louise

SandraXOXO skriver:

Ja øv bøv. Det er super vigtigt at man husker at tjekke sin eboks. Man kan evt få en sms eller e-mail hver gang man får noget i boksen, måske det var noget for dig hvis du glemmer at tjekke den? 

Det var et brev på borger.dk og ikke i eboks 

Anmeld

7. oktober 2014

SandraXOXO

Frk_Louise skriver:

Det var et brev på borger.dk og ikke i eboks 

Det er jo det samme :-P

Anmeld

7. oktober 2014

Frk_Louise

SandraXOXO skriver:

Var jeg ikk klar over, bruger ikke borger.. Kun eboks. Det lød bare som om i ts' indlæg, at eboks var blevet tjekket flere gange. Men at borger.dk ikke var og det var derfor, det kiksede 

Anmeld

7. oktober 2014

LouiseEm

SandraXOXO skriver:

E-boks og borger.dk er IKKE det samme. Jeg får f.eks alle mine regninger og breve fra banken i e-boks, de kommer ikke ind på borger  

Anmeld

7. oktober 2014

Frk_Louise

LouiseEm skriver:

E-boks og borger.dk er IKKE det samme. Jeg får f.eks alle mine regninger og breve fra banken i e-boks, de kommer ikke ind på borger  

Synes altså også det lød mærkeligt 

Men bruger som sagt ikke borger.dk, så hvad ved jeg..

Anmeld

7. oktober 2014

SandraXOXO

LouiseEm skriver:

Gud Jeg troede at alt kom ind på eboks. Har ihvertfald aldrig brugt borger. Heller ikke til breve fra pladsanvisningen. :-)

Anmeld

7. oktober 2014

2721

SandraXOXO skriver:

Gud Jeg troede at alt kom ind på eboks. Har ihvertfald aldrig brugt borger. Heller ikke til breve fra pladsanvisningen. :-)

I din E-boks modtager du både de breve du får på borger.dk og alt andet post du har tilmeldt elekotronisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.