pis, lort, øv bøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2014

LouiseEm

2721 skriver:

I din E-boks modtager du både de breve du får på borger.dk og alt andet post du har tilmeldt elekotronisk

Det er først her fra 1. november at post fra borger.dk automatisk går ind i eboks. Så hvis hun ikke selv aktivt har været inde og melde post fra det offentlige til i eboks, er det ikke kommet. Så nej, man får ikke automatisk alt ind i eboks  Men fra 1. november gør man - har netop fået brev, i eboks, om det idag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2014

2721

LouiseEm skriver:

Det er først her fra 1. november at post fra borger.dk automatisk går ind i eboks. Så hvis hun ikke selv aktivt har været inde og melde post fra det offentlige til i eboks, er det ikke kommet. Så nej, man får ikke automatisk alt ind i eboks  Men fra 1. november gør man - har netop fået brev, i eboks, om det idag. 

Jeg har intet sted skrevet at det kommer automatisk

Anmeld

7. oktober 2014

TNBC

LouiseEm skriver:

Hun skriver også,  at det man har tilmeldt elektronisk kommer til eboks

Anmeld

7. oktober 2014

Jupiter

På Borger.dk kommer der kun post fra det offentlige.

I e-boks kommer den samme post (altså: der er direkte link mellem Borger.dk og E-boks) plus post fra de (private) afsendere man ellers har tilmeldt sig 

Anmeld

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Ja øv bøv. Det er super vigtigt at man husker at tjekke sin eboks. Man kan evt få en sms eller e-mail hver gang man får noget i boksen, måske det var noget for dig hvis du glemmer at tjekke den? 

det kommer netop ikk i eboks men på borger.dk 

Det jo der problemet var 

Anmeld

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Det er bare så øv. Skynd dig at tilmelde dig SMS service, så du får besked lige så snart at der er post.

Det har jeg gjort, for jeg er bare en r.. til at få tjekket diverse mails og lign.

man kan ikke få sms til borger.dk

spurgte på pladsanvisningen.. 

Anmeld

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Det er jo det samme :-P

Nej det r det åbenbart ikke nej 

Anmeld

7. oktober 2014

Anonym trådstarter

2721 skriver:

I din E-boks modtager du både de breve du får på borger.dk og alt andet post du har tilmeldt elekotronisk

nej det gør man altså ikke ! - borger.dk kan man heller ikke tilmelde sig SMS service ..

Anmeld

7. oktober 2014

2721

nej det gør man altså ikke ! - borger.dk kan man heller ikke tilmelde sig SMS service ..

Jo hvis det er tilmeldt. Er ked af at du mistede din plads.

https://www.borger.dk/Sider/post.aspx

har forresten intet sted skrevet du kan tilmelde borger.dk SMS eller email.

du behøver ikke blive vred på mig

Anmeld

8. oktober 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg aner ikke, om man kan tilmelde sig til SMS service på borger.dk, men man kan tilmelde offentlig post, så det kommer i e-boksen. Jeg har altid fået noget fra posten fra pladsanvisningen sendt direkte til min e-boks. Det hjælper dig selvfølgelig ikke i din situation, når det ikke var tilmeldt og jeg kan se i andre indlæg, at det bliver automatisk tilmeldt snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.