Anonym skriver:
Hej
Jeg kunne godt bruge jeres mening om dette..
Jeg er alene med et barn på 3½, og er 26 år.. Jeg har drømt om et barn mere siden mit barn var 1 år gammel, og har drøftede det med egen læge.. Det var egen læge der så kom med alternativet med at få et barn med en donor..
Min datters far og jeg gik fra hinanden under graviditeten for over 4 år siden, og jeg har slet ikke haft udsigter til at finde en ny siden.. Ikke engang en flirt er der i mit liv, og det er nok ligeså meget fordi min interesse ikke er der.. Jeg er glad ved vores liv, og føler, at det eneste jeg ønsker er at forøge min lille familie..
Jeg slog dog dengang tanken hen med et donorbarn da jeg gerne vil tilbyde mine børn en far, og jeg da ligesom alle andre kvinder drømmer om en lille familie med mor, far og børn.. Men nu er der gået 4 år, og ingenting har ændret sig på det plan, og nu vil jeg meget gerne have nr 2..
Jeg har støtte i mine veninder og min nærmeste familie.. Men resten er der ingen opbakning fra, og de synes jeg er helt sindssyg i låget da jeg jo er aaaaaaalt for ung, og har MANGE år til at møde HAM der i.. Men jeg har bare ikke lyst til at vente længere, og jeg har heller ikke lyst til at finde ham lige nu.. For så føler jeg, at jeg finder ham kun for at få en familie med ham, og det er jo det helt forkerte grundlag(det skal jo være fordi vi bliver forelsket, ikke sandt?)..
Hvad er jeres mening om det?
Jeg frygter at omverdenen vil tænke jeg er egoistisk og bunduansvarlig, og at jeg er helt væk..
Jeg er snart færdiguddannet, og min datter og jeg bor i eget lille hus (rigeligt plads til en lillebror eller søster), og vi bor tæt på hele mit netværk(veninder og familie)
Jeg synes jo nok også, at det er svært at skulle definitivt give afkald på drømmen om den lille kernefamilie 
Min nevø er donorbarn, hans tre ældre søskende og lillesøster er ikke. Så ja jeg synes sagtens du kan gøre det.
Så hvis du virkelig ønsker dig et barn, så er det jo dit valg.