Hvad er hans chancer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg forstå ikke hvad det er du håber på at opnå med den fulde forældremyndighed?? I kan sgu blive nødvendigt til at få det her til at fungere, skal han være i barnets og dit liv de næste 18 år skal i kunne få det til at fungere. Du himler op over hbor meget du TROR han vil sætte sig på tværs men lige nu er du da den der sætter dig på tværs. Og hvad så hvis der er nogle ting han ikke er enig med dig i? Skal han ikke have lov til det eller skal han bare bukke under for dig og lade dig bestemme det hele? Bare fordi du er moren betyder det sgu ikke at du har eneret på at bestemme og far skal bare rette ind efter dig og makker ret han har også ting at skulle have sagt som med forældre til barnet.

Men vælger du at du bare vil have den fulde forældremyndighed skal du sgu sikkert nok få den, statsforvaltningen og systemet generelt forskelsbehandler til mødres fordel så vandet det driver så du får sikkert din vilje hvis du kringler den rigtigt. 

Ta det lige med ro.

Har forklaret så tit nu her inde hvor jeg vil hen med det.

Men okay han kan godt få lov at forsvinde og frasige sig alt i et halvt år. Og han kan åbenbart bare lige komme i tanke om at nu vil jeg blande mig igen og være far. Men vil da lige ha en test først.

Og når jeg ikke lige får min vilje fordi hun vil tænke over det med et navn så må jeg da godt være sur og smide i hoved at en abort skulle det ha været for gider sgu ikke være far men skal jo når den test viser det.

Så han må opføre sig som han vil. Melde til og fra og jeg skal bare gi ham lov til det plus at dele om den skide forældremyndighed.

Når jeg ikke kan regne med manden som IKKE ønsker det her barn. Så kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke må være en smule bekymret hvad han ellers kan finde på og tænke det ville være nemmere sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

esiuol22 skriver:

Jeg er nu pænt glad for at have den fulde myndighed over min den store, ikke fordi jeg vil holde ham fra faderen, men fordi jeg ud over pas har skulle skrive under på en del og har taget beslutninger på mit barns vegne, hvor det ville være besværligt at skulle opdrive underskrift af faderen først.

Faderen har været forsvundet i over et år hvor ingen kunne finde ham og er ud over det ikke altid nem at komme i kontakt med, går tit måneder i mellem.

Så ja ud over pas, her jeg også kunnet skrive under på en del andet uden lige at skulle finde faderen først.

Hvis faderen arbejder i udlandet i lange perioder, kan det muligvis også være et problem, når der lige skal to underskrifter til.

Ja nemlig

Anmeld

6. oktober 2014

migxher

Anonym skriver:

Ta det lige med ro.

Har forklaret så tit nu her inde hvor jeg vil hen med det.

Men okay han kan godt få lov at forsvinde og frasige sig alt i et halvt år. Og han kan åbenbart bare lige komme i tanke om at nu vil jeg blande mig igen og være far. Men vil da lige ha en test først.

Og når jeg ikke lige får min vilje fordi hun vil tænke over det med et navn så må jeg da godt være sur og smide i hoved at en abort skulle det ha været for gider sgu ikke være far men skal jo når den test viser det.

Så han må opføre sig som han vil. Melde til og fra og jeg skal bare gi ham lov til det plus at dele om den skide forældremyndighed.

Når jeg ikke kan regne med manden som IKKE ønsker det her barn. Så kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke må være en smule bekymret hvad han ellers kan finde på og tænke det ville være nemmere sådan.

Man skal være far uønsket hvilket da er er kæmpe omvæltning og som du oven i købet tvinger ham på hovedet ved bare at få barnet. Selvfølgelig er han frustreret men det kan jo tænkes at nu det er sådan prøver han at få det bedste ud af det. Barnet er her ikke engang endnu og du aner ikke hvordan han reagere når baby kommer. Jeg kender mænd som var nøjagtig ligesom ham, indtil baby kom og så vendte de eller 180 grader. Og sådan er det ofte med de mænd, de vender totalt når først baby er her. Hvorfor er det lige at han ikke skal have chancen for at vise at han kan og vil?? Du siger selv du knap kender ham og alligevel tror du at du ved hvordan det bliver. Jeg siger, giv da manden en chance! At han vil have en test kan jeg da virkelig godt forstå når i ikke kender hinanden bedre i princippet kan du nemt snyde ham hvis han bare tager dit ord for gode varer. Måske det også er derfor han ikke er gået all in på fader rollen indtil nu, fordi han vil være sikker på det rent faktisk er hans inden han bliver knyttet til barnet.

Anmeld

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Man skal være far uønsket hvilket da er er kæmpe omvæltning og som du oven i købet tvinger ham på hovedet ved bare at få barnet. Selvfølgelig er han frustreret men det kan jo tænkes at nu det er sådan prøver han at få det bedste ud af det. Barnet er her ikke engang endnu og du aner ikke hvordan han reagere når baby kommer. Jeg kender mænd som var nøjagtig ligesom ham, indtil baby kom og så vendte de eller 180 grader. Og sådan er det ofte med de mænd, de vender totalt når først baby er her. Hvorfor er det lige at han ikke skal have chancen for at vise at han kan og vil?? Du siger selv du knap kender ham og alligevel tror du at du ved hvordan det bliver. Jeg siger, giv da manden en chance! At han vil have en test kan jeg da virkelig godt forstå når i ikke kender hinanden bedre i princippet kan du nemt snyde ham hvis han bare tager dit ord for gode varer. Måske det også er derfor han ikke er gået all in på fader rollen indtil nu, fordi han vil være sikker på det rent faktisk er hans inden han bliver knyttet til barnet.

Synes ikke kan kan tillade sig at sige fra og så komme tilbage og til bestemme. Og dmt on off.

Blev han væk eller var i baggrunden til at han får den test ville det være ok. Men det med hele tiden at vade i det ikke skulle være mg hele tiden skifter mening er altså ikke let for mig.

Gør ikke anden end et ville sammenarbejde med ham og lytter til hans forslag og siger at når den lille er der må han se barnet når det muligt for ham. Jeg kunne gøre det så meget svært for ham men det ønsker jeg ikke. Da det barn har brug for en mor OG en far.

Ja han kan godt reagere positivt. Og det håber jeg også han gør. Men lige nu har jeg ikke brug for alt det frem og tilbage. Han får den test da jeg ved hvad der er sandt og kan se ham skal have tryghed i at vide det. Synes det helt okay. Men ind til den er der tvivler han mg har derved ikke krav på at blande sig som han nu lige har lyst til.

Som sagt havde han fastlagt sig enten eller vil jeg ta del i det så var dmt fair nok. Men komme her og  spille smart  i en fart når det lyster ham er ikke ok!

Anmeld

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg ville kun høre erfaringer om hvad chancerne er. Og får han den så gør han det. Det tager jeg til den tid.

Man har bare sine tanker og bekymringer.

Anmeld

6. oktober 2014

migxher

Anonym skriver:

Synes ikke kan kan tillade sig at sige fra og så komme tilbage og til bestemme. Og dmt on off.

Blev han væk eller var i baggrunden til at han får den test ville det være ok. Men det med hele tiden at vade i det ikke skulle være mg hele tiden skifter mening er altså ikke let for mig.

Gør ikke anden end et ville sammenarbejde med ham og lytter til hans forslag og siger at når den lille er der må han se barnet når det muligt for ham. Jeg kunne gøre det så meget svært for ham men det ønsker jeg ikke. Da det barn har brug for en mor OG en far.

Ja han kan godt reagere positivt. Og det håber jeg også han gør. Men lige nu har jeg ikke brug for alt det frem og tilbage. Han får den test da jeg ved hvad der er sandt og kan se ham skal have tryghed i at vide det. Synes det helt okay. Men ind til den er der tvivler han mg har derved ikke krav på at blande sig som han nu lige har lyst til.

Som sagt havde han fastlagt sig enten eller vil jeg ta del i det så var dmt fair nok. Men komme her og  spille smart  i en fart når det lyster ham er ikke ok!

Han har al krav på at blande sig, det er også hans barn! Bare fordi du er moren  har du sgu ikke eneret på barnet og hvad der skal besluttes. Han har nøjagtig lige så mange rettigheder som du har.

Anmeld

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Han har al krav på at blande sig, det er også hans barn! Bare fordi du er moren  har du sgu ikke eneret på barnet og hvad der skal besluttes. Han har nøjagtig lige så mange rettigheder som du har.

Han har ingen ret så længe han ikke tror på det er hans. Færdig.

Anmeld

6. oktober 2014

migxher

Anonym skriver:

Han har ingen ret så længe han ikke tror på det er hans. Færdig.

Pas du nu på. Den attitude kommer meget vel og bidder dig i røven senere. I en evt sag om forældremyndighed. 

Anmeld

6. oktober 2014

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Pas du nu på. Den attitude kommer meget vel og bidder dig i røven senere. I en evt sag om forældremyndighed. 

Gør den da ikke. Så snart han har fået sine beviser så må han meget gerne bestemme med og komme med sine ønsker. Barnet til endda få hans efternavn hvis ddt betyder noget for ham. Og han må se den lille så meget han ønsker når han er i landet.

Men ind til da må han godt holde lav profil og vente til det er så vidt. Og ikke bli sur over jeg siger jeg vil til tænke lidt og vente til barnet er der og han har skrevet under 

Anmeld

6. oktober 2014

esiuol22

Anonym skriver:

Ja nemlig

i forholdt til sygdom, udredning, tandlæge og skole start eller skoleskift. kan man også komme i situationer hvor der kraves underskrift af forældremyndighedspersoner.

Jeg har skrevet under på en del mere ind pas gennem 14år, regner også med at jeg har bedst indsigt i hvad der er bedst for våres søn, i og med jeg har været der 100% af tiden i forskel til hans 1%, og vil dermed mene at jeg, ikke som mor, men som den person der kender barnet bedst, kan træffe de bedste valg for barnet.

Og nej han er ikke på nogen måde blevet fraholdt eller afskåret fra at se våres barn, huset er åbent så længe han er i en tilstand hvor det har været til barnets bedste.

Og han bliver også inviteret til overnatning og i sommerhus sammen med os alle sammen, faktisk pænt hyggeligt når vi alle er samlet, og dejligt at se min søn er så glad når vi er samlet far, mor, lillesøster, bonusfar og bedstefar.

Virker til det er noget af det samme du ønsker for dit barn, at det ikke bliver afskåret fra far, men at du kan beskytte, hvis det ikke er til barnets bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.