Anonym skriver:
Ja nemlig
i forholdt til sygdom, udredning, tandlæge og skole start eller skoleskift. kan man også komme i situationer hvor der kraves underskrift af forældremyndighedspersoner.
Jeg har skrevet under på en del mere ind pas gennem 14år, regner også med at jeg har bedst indsigt i hvad der er bedst for våres søn, i og med jeg har været der 100% af tiden i forskel til hans 1%, og vil dermed mene at jeg, ikke som mor, men som den person der kender barnet bedst, kan træffe de bedste valg for barnet.
Og nej han er ikke på nogen måde blevet fraholdt eller afskåret fra at se våres barn, huset er åbent så længe han er i en tilstand hvor det har været til barnets bedste.
Og han bliver også inviteret til overnatning og i sommerhus sammen med os alle sammen, faktisk pænt hyggeligt når vi alle er samlet, og dejligt at se min søn er så glad når vi er samlet far, mor, lillesøster, bonusfar og bedstefar.
Virker til det er noget af det samme du ønsker for dit barn, at det ikke bliver afskåret fra far, men at du kan beskytte, hvis det ikke er til barnets bedste 
Anmeld