1234rj skriver:
De har været alene 1 gang før, der var hun dog kun 2 måneder og i 1 time. Han tager hende også med ud og handler engang imellem, kun de to.
Han er hjemme 15:30-16 og hun går i seng kl 20.. Undtagen de to dage han spiller bold. Far sidder skam med hende når jeg også er hjemme. Men hvis hun græder og han ikke kan få hende til at stopper overtager jeg. (Fars ønske, han spørg selv) men det kan da godt være at det ikke er nok? Jeg plejer at putte og hun sover i min side af sengen, men de sidste fjorten dage har far puttet 5 gange + han for 14 dage siden holdt ferie i en uge...
Jeg tror faktisk du skal lade vær med at tage over. Ja, det er sku ikke sjovt hvis hun ikke vil stoppe, men han skal jo lære hvordan han gør det, og hun kan også mærke hvis han er usikker.
Det er jo heller ikke meget de har været hele alene, når hun er 4,5måned.
Men var de alene i den uge, eller var du der??
Var det her til aften at det skete? For hun kan jo også bare have været monster træt og været vant til at det er dig der er der, og hvis han ikke har stået med en rigtig træt baby før, er det svært at vide hvad man skal gøre.
Men jeg tror det ville være godt, hvis de var mere alene, måske om aftenen, sådan at han lære hvordan det er og han kan klare det selv. Han kan jo ikke altid ringe efter dig.
Anmeld