Baby træt i vestsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2009

grinbidderen

Henriette.S.J. skriver:

Lyder da trist.
Jeg håber ikke det er pga jeg komme af andre ikke gider så...
Mvh Henriette

hej hvorfor skulle det være fordi du skal med at der ik er flere der har tilmeldt sig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

hej hvorfor skulle det være fordi du skal med at der ik er flere der har tilmeldt sig???

Man kan aldrig vide søde der har jo desværre gået nogle dårlig og ikke sande rygter om mig på F.es på netbaby.

Anmeld

22. september 2009

grinbidderen

Henriette.S.J. skriver:

Man kan aldrig vide søde der har jo desværre gået nogle dårlig og ikke sande rygter om mig på F.es på netbaby.

ok det lyder da underligt.. hvordan kan det være, og hvilken hvis jeg må spørger og hvis det er sender du bare pb..

Anmeld

22. september 2009

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

ok det lyder da underligt.. hvordan kan det være, og hvilken hvis jeg må spørger og hvis det er sender du bare pb..

har ike nået af gemme på...

Det var nogle eller en ano der skrev til mig og hade brev på vores hjemmeside om man ikke kunne stole på mig og mine børn skulle fejrnes osv men det var i 2004-2005

Anmeld

23. september 2009

grinbidderen

Henriette.S.J. skriver:

har ike nået af gemme på...

Det var nogle eller en ano der skrev til mig og hade brev på vores hjemmeside om man ikke kunne stole på mig og mine børn skulle fejrnes osv men det var i 2004-2005

ok det er jeg da ked af. hvis de ik har noget af have det i så ska de da blande sig uden om andres privatliv...

Anmeld

25. september 2009

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

ok det er jeg da ked af. hvis de ik har noget af have det i så ska de da blande sig uden om andres privatliv...

Nemlig... Må de om.Hved dog hvem den ene eller 2 f dem var to gammel veninde som med et holde med min eks og sjovt nok har den ene selv midste sit barn fejrne af kommune kort efter så man skal passe på med af rod i andre liv når mn ikke selv hra  ting på det rene det var sikkert derfor.
Vi sig jeg have sagsbehandler ud og på tjek og hun sagde bare kort her er da ingen ting af kommer efter og søn er pæn + der er rent og du ahr da mad kan ejg se for jeg var blev meld i alt muligt om ingen mad til min søn løgn løgne.
Hun sutte af med af sige tænkt det nok bare en der have ondt i røven om i lever godt og har det godt.
Det var der i 2005....

Så det er jo nogle år siden og i en nden kommunen..

Mvh Henriette 27+2

Anmeld

25. september 2009

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

undskyld min com driller i bogstaverne i dag..
kan se derer mange fejl og mangle på bogstaver...Nu banke jeg mit tastur + jeg trykke  hårdt i det indlæg hjælp kan jeg se..
Håber du kan læse det sådan...
Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.