Baby træt i vestsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.796 visninger
46 svar
0 synes godt om
20. august 2009

grinbidderen

hej vi er nogen der gerne vil mødes så jeg skriver lige nogen datoer også må¨folk så skrive hvilken dato osv de kan.. 

Lørdag d.19 sebtember
Søndag d.20 sebtember

Lørdag d.26 sebtember
Søndag d. 27 sebtember

Håber der er nogen der kan ses der....
hvis der ingen er der kan ligge hus el lejlighed til så tænkte jeg på vi kunne tage på café kok amok i vestsjællands centret og spise en dejlig frokost. el et andet lækkert sted.....

Mange hilsner Gitte mor til valdemar 11 måndner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lyder hyggeligt. Jeg har desværre meget lidt tid i øjeblikket... Men rigtig god tur!

(har lige flyttet tråden, hvor den skal være )

Anmeld

20. august 2009

grinbidderen

ja men der har vi oprettet den osse men fik lige en besked om om jeg ikke kunne ligge den under ordet er frit så der måske kunne være flere der osse havde lyst til at tage med på baby træf......

Anmeld

20. august 2009

Mie A

Zafir skriver:

Lyder hyggeligt. Jeg har desværre meget lidt tid i øjeblikket... Men rigtig god tur!

(har lige flyttet tråden, hvor den skal være )

Det undrer mig at dette indlæg bliver flyttet - når indlæggende om møder i Kolding og Silkeborg godt kan ligge under orden er frit

Anmeld

20. august 2009

otlitrom

Jeg har egentlig ikke noget at gøre med denne tråd, men studsede over titlen på indlægget. "Baby træT i Vestsjælland" og tænkte, hmm.. så læg' dog staklen i seng.. hihi
Det er kun kærligt ment, vi kan alle lave en tyrkfejl..
Håber I kan mødes og hygge jer. Jeg hører til Midtjylland eller Syd- og Sønderjylland, så det er en No Go!

Anmeld

20. august 2009

grinbidderen

Mie A skriver:

Det undrer mig at dette indlæg bliver flyttet - når indlæggende om møder i Kolding og Silkeborg godt kan ligge under orden er frit

ja jeg syntes osse det er underligt og lagde den under ordet er frit for at der ville kunne komme andre med som ik kun er fra vestsjælland, der må jo komme hvem som helt med ville jo kun være hyggeligt..

Anmeld

20. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mie A skriver:

Det er fordi de blev lagt der, på et tidspunkt hvor jeg var på ferie. Er de mere end 2 dage gamle, så kan jeg ikke flytte dem.
Men det er MENINGEN at alle de der 'mødes' tråde, skal ligge i sted-kategorierne 
Jeg forklarede det i Mødes-holstebrotråden, men det glemte jeg lige i denneher... SORRY 

Men det er meget meget nemmere at finde for andre, hvis de nu kigger i sted-kategorien....

Anmeld

20. august 2009

grinbidderen

kitty skriver:

Jeg har egentlig ikke noget at gøre med denne tråd, men studsede over titlen på indlægget. "Baby træT i Vestsjælland" og tænkte, hmm.. så læg' dog staklen i seng.. hihi
Det er kun kærligt ment, vi kan alle lave en tyrkfejl..
Håber I kan mødes og hygge jer. Jeg hører til Midtjylland eller Syd- og Sønderjylland, så det er en No Go!

hihi hvor sjovt det havde jeg slet ikke set, hmmm hvordan kan man rette det??? og tak, men du er velkommen jeg har været til baby-træf i odense det er ik så slemt med toget.. smiler

Anmeld

20. august 2009

tumle81

Måske jeg ville kigge forbi en tur, bor i Køge. Det må vel gå under noget midt/øst sjælland...

Kigger lige med hvilken dato I finder frem til :-)

Knus Kathrina 30+3

Anmeld

20. august 2009

grinbidderen

tumle81 skriver:

Måske jeg ville kigge forbi en tur, bor i Køge. Det må vel gå under noget midt/øst sjælland...

Kigger lige med hvilken dato I finder frem til :-)

Knus Kathrina 30+3

det ville da kun være hyggeligt hvis du osse kom jo flere mødre og børn jo bedre, så kig du endelig vider.. smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.