Baby træt i vestsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Jeg stemmer for den 26. september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

grinbidderen

det virker desværre ikke som om der er nogen som er friske på at mødes..... syntes ellers det ville være vild hyggeligt.. hmm

Anmeld

5. september 2009

tumle81

Jeg synes det kunne være hyggeligt, men har svært ved lige at se hvilken dag der passer bedst...
Er vist temmelig lidt optaget i de næste par weekender :-)

Knus Kathrina 32+4

Anmeld

9. september 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg ville gerne....

Men hvor og hvornår??

Kan næsten altid gå hjemme,.

Mvh Henriette

Anmeld

9. september 2009

grinbidderen

Henriette.S.J. skriver:

Jeg ville gerne....

Men hvor og hvornår??

Kan næsten altid gå hjemme,.

Mvh Henriette

Jeg er helt frisk.....

kan bare ikke lige i denne månede er ved at gøre sønnens fødselsdag klar.. ska holde fødselsdag den første weekend i oktober så der efter er vi helt friske... er der nogen der kan ligge hus til el ska vi tage på en cafe???

Anmeld

9. september 2009

kiroo

jeg er bare ikke så god i weekenderne, det er det eneste tidspunkt, hvor jeg kan væresammen med familien, er det ikke muligt at gøre det en hverdag, hvis folk alligevel går hjemme på barsel, har ikke selv født endnu, om min store pige på 4 ville måske kede sig, ville rigtig gerne når jeg har født.. håber å inden 14 dage.. hehe

Anmeld

9. september 2009

betina21

grinbidderen skriver:

hej vi er nogen der gerne vil mødes så jeg skriver lige nogen datoer også må¨folk så skrive hvilken dato osv de kan.. 

Lørdag d.19 sebtember
Søndag d.20 sebtember

Lørdag d.26 sebtember
Søndag d. 27 sebtember

Håber der er nogen der kan ses der....
hvis der ingen er der kan ligge hus el lejlighed til så tænkte jeg på vi kunne tage på café kok amok i vestsjællands centret og spise en dejlig frokost. el et andet lækkert sted.....

Mange hilsner Gitte mor til valdemar 11 måndner

hey du var henne kunne du tænk dig det skulle var mener du ringsted eller roskilde eller hvor knus

Anmeld

9. september 2009

grinbidderen

kiroo skriver:

jeg er bare ikke så god i weekenderne, det er det eneste tidspunkt, hvor jeg kan væresammen med familien, er det ikke muligt at gøre det en hverdag, hvis folk alligevel går hjemme på barsel, har ikke selv født endnu, om min store pige på 4 ville måske kede sig, ville rigtig gerne når jeg har født.. håber å inden 14 dage.. hehe

hej mig og henriette har aftalt at vi skal mødes i vestsjællands centret d.1 oktober kl.10:00 også gå på cafe og få en kop kaffe også ved 11-12 tiden gå på en cafe el restuang og spise en lækker frokost... vi tager nok ik børn med men hvis du har født så er den lille lækker bisken mere end velkommen jeg har så 2 arme hun er velkommen i håber der er nogen flere der har lyst til at mødes den dag, da den dag er nu aftalt....

Anmeld

9. september 2009

grinbidderen

betina21 skriver:

hey du var henne kunne du tænk dig det skulle var mener du ringsted eller roskilde eller hvor knus

hej
forstår ikke helt din besked... men der er nogen her fra der mødes i vestsjællands centret d.1 oktober.. kl.10 og du er selvføllig velkommen???

Anmeld

9. september 2009

kiroo

grinbidderen skriver:

hej mig og henriette har aftalt at vi skal mødes i vestsjællands centret d.1 oktober kl.10:00 også gå på cafe og få en kop kaffe også ved 11-12 tiden gå på en cafe el restuang og spise en lækker frokost... vi tager nok ik børn med men hvis du har født så er den lille lækker bisken mere end velkommen jeg har så 2 arme hun er velkommen i håber der er nogen flere der har lyst til at mødes den dag, da den dag er nu aftalt....

hvor ligger det henne af, næremste st..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.