Christine skriver:
Ja jeg laver bare teen som normalt og køler den så af 
Og tak igen, håber godt nok det kan blive udsat lidt og nu er jeg også blevet syg, så er ikke vildt opsat på at blive opereret 
Det må være rigtigt hårdt, ja og jeg kan virkelig godt forstå du er opsat på at det skal være NU men det lyder jo som om der er god chance for at det kan blive allerede i næste cyklus, hvis ikke denne. Det er jo super at i ikke fejler noget og så gamle er i jo heller ikke
Så der burde være en god chance 
Forstår godt at det er en stor beslutning at skulle i behandling, så jeg ville nok have det på samme måde.. altså lyst til at prøve selv først 

Herfra, håber der kommer en dejlig opdatering fra dig snart. Og det er i hvert fald tilladt at dele sine frustrationer og tanker her på baby, så det er dejligt hvis det hjælper (og at du føler dig anonym).
Super, det må jeg prøve 
Håber også for dig at det kan blive udsat, især når du er blevet syg, rigtig god bedring 
Han skal snart være udearbejdende i 5-6 uger, så det må gerne ske i denne cyklus
Men ja forhåbentlig sker det snart
Ja vi er jo ik så gamle og fejler jo heldigvis ik noget
men vi vil gerne snart blive forældre
Men ja det er hårdt og kan godt mærke jeg stresser over det
selvom jeg jo godt ved, at det da slet ik hjælper.. Men synes det er svært at undgå 
Ja en meget stor beslutning, så ja vi vil gerne prøve selv i lidt længere tid
Tusind tak
Ja det hjælper meget at dele mine tanker og frustrationer her på baby.dk, så det er rart 
Fik du købt Derma?
Jeg fik købt en bodylotion, hånd og ansigtscreme
rensegel og skintonic var udsolgt. Har kun prøvet bodylotionen, den er godt nok lidt drøj at smøre ud på huden, knap så fedt, men den føles som om den fugter godt, ville bare ønske den var lettere at smøre ud
Er stadig i tvivl om hvilken vaskegel og skintonic jeg skal købe..