Christine skriver:
Den må på ønskeseddel til jul! Elsker A Perfect World dagcremen, kan virkelig se forskel på huden når jeg bruger den i forhold til andre.
Jeg kan godt lide Derma Eco rensegel, den er lilla. Bliver faktisk lidt i tvivl om hvilken bodylotion jeg har prøvet, men tror den var blå. Vil nok prøve den lilla, da jeg synes Eco produkterne er gode.
Deres shampoo og balsam foretrækker jeg også over Neutral, da jeg også synes Neutral kan virke udtørrende. Her bruger vi mest Neutral vaskepulver, men Føtex har jo fået en serie der hedder Vores, og det er muligvis billigere og også uden parfume.
Sirup lyder lækkert til kaffen! Og jeg elsker iskaffe, men får det bare aldrig lavet
Jeg er næsten 36 uger henne og skal nok allerede føde 37+5 så det er ret snart lige pludseligt 
Jeg må lige følge lidt med og se hvordan det går med dig
Og det er da helt sikkert forsøget værd.
Hvis du ikke kan undvære parfume helt, så kan man jo spraye en lille smule uden på tøjet, så burde du ikke blive så udsat for det. Eller måske have lavendel mellem tøjet i tøjskabet, det er lidt retro men... 
Den er rigtig god, glæd dig, håber du får den til jul
Især når du også er vild med ansigtscremen, er jeg også 
Oki det lyder godt, så håber jeg at jeg kan få købt rensegel, skin tonic og bodylotion i morgen i Lidl
Er spændt på at prøve dem, håber jeg bliver glad for dem
Er lige blevet færdig med renseskummen fra Beaute Pacific, den er så god!
Kender du det mærke?
Oki lyder godt, får se om jeg får lyst til at bytte min shampoo og balsam ud, er ret afhængig af min til mine krøller og mine styling produkter, men de er jo med parfume mm. 
Ja har set reklame for mærket Vores fra Føtex, lyder jo godt, især hvis det også er billigere, men godt
Det er rigtig lækkert med sirup, må indrømme jeg er lidt afhængig af vanilje eller karamel sirup i kaffen
Iskaffe er også super godt!
Jeg hælder 2,5 dl mælk, 2,5 tsk pulver kaffe, lidt sirup og en god håndfuld isterninger i en blender og så har du et stort lækkert glas iskaffe
Super hurtigt og nemt synes jeg
Oki, ja det er jo snart. Læste vist din tråd igår. Håber du er ok 
Tak, vi håber inderligt at det snart er vores tur 

Ja tror også det bliver lidt parfume på tøjet
Nå ja kunne man jo også med lavendel
Tror ik jeg bliver helt fanatisk, tager det i etaper, men vil gerne gøre en masse ting for at hjælpe det på vej og tænke over det når jeg endelig bliver gravid