Presperm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2014

modesty

Hvis du læser hele skriftet nøje, kan du læse, at det understøtter min påstand fuldstændigt. 

Udfra lige nøjagtigt det, du citerer, står der intet om, hvor seksuelt aktive mændene har været forud for undersøgelsen, men der er også andre aspekter, der er langt mere interessante, dog er der intet nyt i forhold til de undersøgelser, der har været publiceret igennem tiden.

Dejligt med et reelt indspark i debatten 

Nej, men det er alligevel interessant at de samme resultater kom hos de samme mænd hver gang, er det ikke? Det er da lidt usandsynligt at tænke at den samme mand har ejakuleret og ikke tisset efterfølgende, før hver gang han har leveret en prøve? Men, der er selvfølgelig meget få deltagere.

Åh Gud, jeg orker ikke at læse det hele, hahahah! Kan du ikke lige fortælle mig hvad der står? 

Vi har dyrket stå af i Roskilde metoden herhjemme i 7 år, men jeg har også en mand som overhovedet ikke producerer præsperm, og jeg har kun én æggeleder som kun måske virker, så vi føler os rimeligt godt dækket ind, heh.

Og så er vi jo en stabil familie, så hvis uheldet skulle være ude, tager vi den med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2014

Missy_B

Rockertand skriver:

Det er en teoretisk mulighed.

Der kan stå levende sædceller og vente på at blive skyllet med ud ved næste afgang af væsken.

Helt enig - og dermed er der også en risiko/chance om man vil, for at blive gravid, hvor stor statistisk chancen er kan jeg ikke udtale mig om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.