Jeg nåede godt at læse, hvad du havde skrevet og går ud fra, at du har fundet tilstrækkelig information? 
Det er måske ikke helt basal biologi, men i hvert fald helt normal tilgængelig information, hvis man gider interessere sig lidt for sammenhængen og ikke bare gentager, hvad man hører (absolut ikke møntet på dig, du har som regel undersøgt tingene og forholder dig til facts, tak for det) 
Lige efter jeg havde postet mit spørgsmål, googlede jeg så igen, og faldt over teorien at grunden til at der nogle gange fandtes sædceller i præsperm, var fordi manden ikke havde tisset siden sidste, øh, spermning, og der derfor var rester i urinrøret.
Men - efter jeg så havde rettet mit indlæg, faldt jeg over denne undersøgelse:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3564677/
Det interessante er jo at "The volunteers produced on up to five separate occasions and sperms were found in either all or none of their pre-ejaculatory samples. Hence, condoms should continue to be used from the first moment of genital contact, although it may be that some men, less likely to leak spermatozoa in their pre-ejaculatory fluid, are able to practice coitus interruptus more successfully than others."
Men igen, meget få deltagere i undersøgelsen.
Hvorfor i alverden er det her emne ikke blevet undersøgt til bunds??
Hilsen google-fanatikeren
Anmeld