Presperm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.552 visninger
21 svar
3 synes godt om
1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har hygget to gange uden kondom.

den ene gang var han oppe i mig og gav mig en orgasme, han kom ikke.

anden gang var han oppe i mig, vi stoppede og jeg gav ham en rykker.

hvornår udløses presperm?

Tror i at der er mulighed for graviditet ved disse to episoder?

på forhånd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2014

Christine

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har hygget to gange uden kondom.

den ene gang var han oppe i mig og gav mig en orgasme, han kom ikke.

anden gang var han oppe i mig, vi stoppede og jeg gav ham en rykker.

hvornår udløses presperm?

Tror i at der er mulighed for graviditet ved disse to episoder?

på forhånd tak. 

Ja, det er der helt klart mulighed for. Så ville nok råde dig til at tage en test på et tidspunkt 

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Ja, det er der helt klart mulighed for. Så ville nok råde dig til at tage en test på et tidspunkt 

Jeg fødte for 7 uger siden og har stadig ikke fået mens. Troede muligheden for graviditet var ekstrem lille, når han overhovedet ikke var i nærheden af at komme?

Anmeld

1. oktober 2014

Vaya

Nej det kan komme ret tidligt, og har hørt at det er der de kvikkeste sædceller er Det sidste er dog nok bare en historie, men du kan stadig nemt være blevet gravid.

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Vaya skriver:

Nej det kan komme ret tidligt, og har hørt at det er der de kvikkeste sædceller er Det sidste er dog nok bare en historie, men du kan stadig nemt være blevet gravid.

Jamen chancen for graviditet er vel ekstrem lille når det max. var 5 min. og han overhovedet ikke var i nærheden af at komme ???

Anmeld

1. oktober 2014

Karoline27

Ja chancen er ekstremt lille, men den er der

Anmeld

1. oktober 2014

Rockertand

Vaya skriver:

Snarere tværtimod - der er slet ingen sædceller i præsperm, det er ikke sædvæske, men en kirteludskillelse (som f.eks. spyt også er).

Det kræver en (for tidlig?) udløsning at blive gravid på stå-af-metoden, men der er nu også nogle mænd, der tror, at de har styr på det og så ikke helt kan mærke eller styre, når de er nået dertil, men det er jo ikke noget, der nævnes med stolthed.

Anmeld

1. oktober 2014

WilliamDSTN

Den udløser prespermen som en form for glidecreme og kan komme når som helst, selv inden man begynder på sammenlejet, så det er meget muligt, og du har meget nemmere ved at blive gravid lige efter du har født. 

Anmeld

1. oktober 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Snarere tværtimod - der er slet ingen sædceller i præsperm, det er ikke sædvæske, men en kirteludskillelse (som f.eks. spyt også er).

Det kræver en (for tidlig?) udløsning at blive gravid på stå-af-metoden, men der er nu også nogle mænd, der tror, at de har styr på det og så ikke helt kan mærke eller styre, når de er nået dertil, men det er jo ikke noget, der nævnes med stolthed.

Han var slet ikke i nærheden at af komme. Det var bare lige max. 5 min. hygge. Vi gjorde det faktisk os sidst vi fik barn og inden mens kom så jeg kunne starte på pillerne. Man bliver bare så nervøs og i tvivl om man pludselig skulle blive gravid igen. 

Så du mener ikke der er sket noget ? Alle andre siger at jeg NEMT KAN VÆRE gravid på 5 min. ??

Anmeld

1. oktober 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Han var slet ikke i nærheden at af komme. Det var bare lige max. 5 min. hygge. Vi gjorde det faktisk os sidst vi fik barn og inden mens kom så jeg kunne starte på pillerne. Man bliver bare så nervøs og i tvivl om man pludselig skulle blive gravid igen. 

Så du mener ikke der er sket noget ? Alle andre siger at jeg NEMT KAN VÆRE gravid på 5 min. ??

Jeg ved intet om din mands evner eller mangel på samme, men kan kun give de biologiske facts.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.