(februar) Sidste besøg af SP idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Nej det ikke alle kommuner der bruger det mere.

Okey - troede alle kommuner gjorde det.... Jeg er glad for vi skal have den taget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Okey - troede alle kommuner gjorde det.... Jeg er glad for vi skal have den taget...

Jeg sgu lige glad du kan kun regne med den i det sek den bliver taget. 

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg sgu lige glad du kan kun regne med den i det sek den bliver taget. 

Det er jo så hver sin mening... Sidst sp var her, kunne hun se at Julie skelede end anelse... Men det kan hun jo tjekke helt ud når hun er 8 mdr...

Anmeld

21. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Det er jo så hver sin mening... Sidst sp var her, kunne hun se at Julie skelede end anelse... Men det kan hun jo tjekke helt ud når hun er 8 mdr...

Jeg tror bare at det noget de lægger mærke til for hvert møde. Og igen de kan jo gøre noget den ene dag og ikke den anden dag derfor er den jo altså ikke så præcis. Hvis hun havet haft den mindste mistanke om at der var noget havet hun jo nok sagt at hun gerne ville komme igen til den, men som hun siger alt er perfekt. Der er jo nok en grund til at så mange kommuner har valgt ikke at lave den mere.

Anmeld

21. august 2009

Muffinmus

ja, den prøve har de skrottet i viborg for længe siden...duede ikke godt nok sagde de

Anmeld

21. august 2009

Diana...

MariaE skriver:

ja, den prøve har de skrottet i viborg for længe siden...duede ikke godt nok sagde de

Nej nemlig kender os flere steder hvor den er droppet 

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg tror bare at det noget de lægger mærke til for hvert møde. Og igen de kan jo gøre noget den ene dag og ikke den anden dag derfor er den jo altså ikke så præcis. Hvis hun havet haft den mindste mistanke om at der var noget havet hun jo nok sagt at hun gerne ville komme igen til den, men som hun siger alt er perfekt. Der er jo nok en grund til at så mange kommuner har valgt ikke at lave den mere.

Det er jo os fint nok at nogen kommuner har valgt at tage den fra... Som sagt jeg er glad for vi har den her i kommunen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.