(februar) Sidste besøg af SP idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Nej hun har været her 4 gange så det var ikke meget men Lucas er jo os mega nem og vi har ikke rigtig haft nogen problemer jeg har ikke nogen spørgsmål når hun er her og jeg har kun ringet til hende 1 gang så hun synes det var unødvendigt men jeg selvfølgelig bare kunne ringer og det var jo tydeligt at Lucas stortrives. 

Jeg vidste ikke hvad den boel prøve var så jeg spurgte her inde på baby hvad det var og det fortalte det så og sagde at det ikke var alle kommuner der brugte det mere, for den var jo kun sikker i det tidspunkt den blev lavet og så kunne det være helt anderledes dagen efter. 

Og min SP har ikke snakket om den og ingen fra min mødregruppe har fået det med deres større børn og skal heller ikke med deres små børn så tror ikke det noget de bruger her.

Knus

Ja, det er dejligt når han bare har været så nem og så er det rigtig, at man ikke har det samme behov for besøg af sp.

Det er nok bare mig som synes det er super hyggeligt når hun kommer på besøg. Jeg havde hende også til Luka og havde en del besøg pga. kontrolvejning af ham i forbindelse med amme-problemer.

Da Luka fik boel-prøven reagerede han ikke på det ene øre. Jeg havde ham efterfølgende til ørelægen og der var ingenting i vejen med hans hørelse. Da vi skulle finde en tid til, at min sp kom næste gang var det vigtigt, at det var på et tidspunkt, hvor Lina var frisk. Så der er jo nok noget om, at testen kan afvige fra dag til dag.

Kh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Diana...

Lige lidt billeder os.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Lige lidt billeder os.

Han er da bare en rigtig charmetrold

Anmeld

20. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Nope det ikke alle SPer der gør det. det vist ikke så brugt mere. Hun kommer ikke her mere hun spurgte om vi ville have hun kom når han var 1 1/2 år gammel og det sagde jeg selvfølgelig ja til, så hun ringer til mig om et år ha ha... 

Jeg aner ikke hvor min mand og hund er henne troet de var i huset det er de ikke og hunde snoren ligger her inde så de heller ikke ude og gå det øser ned og tordner og lyner jeg har ikke set dem siden kl 20 jeg kan da godt blive lidt nervøs   

Hvordan går nætterne?

Knus

Hjælp det lyder små uhyggeligt . Har du fundet dem endnu ??
De sidst 2 nætter har været fine , nok fordi vi var til kiropraktor igen i tirsdags ,,,   Tænker hmm vi kan vel ikke blive ved at rende der ..

Anmeld

20. august 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Lige lidt billeder os.

hvor er han bare kær. Elsker at se billeder af alle jeres guldklumper.

Anmeld

20. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Hjælp det lyder små uhyggeligt . Har du fundet dem endnu ??
De sidst 2 nætter har været fine , nok fordi vi var til kiropraktor igen i tirsdags ,,,   Tænker hmm vi kan vel ikke blive ved at rende der ..

Ja han havet taget den lange snor og gået ud på marken med ham inden det begynde at regne og de kom hjem PLASK våde og mudret.

Det er vel bare til han er løsnet helt op tror du ikk og at i så blive ved med de gode nætter. 

Min SP kunne mærke 3 tænder mere så jeg frygter bare nogen mega hårde nætter så snart han begynde og mærke dem 

Anmeld

20. august 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ja han havet taget den lange snor og gået ud på marken med ham inden det begynde at regne og de kom hjem PLASK våde og mudret.

Det er vel bare til han er løsnet helt op tror du ikk og at i så blive ved med de gode nætter. 

Min SP kunne mærke 3 tænder mere så jeg frygter bare nogen mega hårde nætter så snart han begynde og mærke dem 

Jeg vil håber det holder for det jo vildt luksus kun at være oppe kl ca 3 og 6   He he jeg er jo ikke lige så heldig som jer andre men kan sagtens leve med de 2 gange bare han så sover for resten .. Nå¨r det var godt de kom hjem ,,   skidt med de var mudret så længe de ikke blev ramt af lynet

Anmeld

21. august 2009

Misjelle

Hvor er han bare sej Diana og selvfølgelig skal du da bare prale løs . Hvor er han bare skøn på de billeder, du har meget at være stolt af . Herhjemme tager vi det der med udviklingen stille og roligt . Ej Linus skal bare tage sig den tid han har brug for og det går da fremad hehe.

knus Michelle

Anmeld

21. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hej piger 

Så har vi haft det sidste besøg af vores SP idag, Hun synes det hele gik mere end perfekt så hun så ikke nogen grund til hun skulle komme mere, men vi var selvfølgelig mere end velkommen med at ringe til hende hvis vi havet nogen spørgsmål men det troet hun nu ikke vi ville da vi kun har ringet til hende en gang.

Det er 2 måneder siden hun var her sidst, og hun var måløs over at der var sket så meget, Lucas har altid været foran men hun troet nu ikke der var sket så meget. 

Hun sagde at der hvor han er nu udviklings messigt er som en 9-10 måneders dreng. 

Men Lucas gav den virkelig os GAS da hun var her han besluttet da lige sig for at han skulle kravle 1 1/2 meter osv. 

Hun kan slet ikke forstå at han har så travlt men det har han, så hun spurgte i sjov om vi var sikre på han var en dreng (fordi drenge er jo længere bagud en piger) og om jeg var sikker på han var født i februar (fordi han opføre sig som en på 9-10 måneder han kan stå selv ved at holde i bordet han kravler han sidder perfekt han er begynd at prøve at trække sig op at stå ved hjælp af tremmerne på kravlegården han siger DA DA MA MA GA GA 

Selv om jeg synes det går møj stærkt og ikke føler jeg har haft en lille bitte baby (det kender du vel til Tanja  ) så er jeg pave stolt af mit lille vidunder  jeg havet meget svært ved det gik så stærkt i starten så jeg kunne ikke nyde det på samme måde, nu har jeg accepteret at han bare er sådan og at han bare vil frem i livet så det meget nemmer at være stolt og nyde det selv om man skal være hurtig om at nyde det da han jo er så hurtig. 

Ja undskyld et prale indlæg   men jeg er sgu stolt og er  bare så glad for det besøg i dag der er jo ikke noget bedre end at få at vide vi gør et super arbejde og blive rost til skyerne og ens søb bliver rost til skyerne det er sgu rart.

Knus Diana med Lucas der bliver 6 måneder i morgen og er 68 lang og vejer 9800g.

Kommer jeres SP slet ikke og skal lave Boel prøven?

Anmeld

21. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Kommer jeres SP slet ikke og skal lave Boel prøven?

Nej det ikke alle kommuner der bruger det mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.