(februar) Sidste besøg af SP idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. august 2009

Diana...

Hej piger 

Så har vi haft det sidste besøg af vores SP idag, Hun synes det hele gik mere end perfekt så hun så ikke nogen grund til hun skulle komme mere, men vi var selvfølgelig mere end velkommen med at ringe til hende hvis vi havet nogen spørgsmål men det troet hun nu ikke vi ville da vi kun har ringet til hende en gang.

Det er 2 måneder siden hun var her sidst, og hun var måløs over at der var sket så meget, Lucas har altid været foran men hun troet nu ikke der var sket så meget. 

Hun sagde at der hvor han er nu udviklings messigt er som en 9-10 måneders dreng. 

Men Lucas gav den virkelig os GAS da hun var her han besluttet da lige sig for at han skulle kravle 1 1/2 meter osv. 

Hun kan slet ikke forstå at han har så travlt men det har han, så hun spurgte i sjov om vi var sikre på han var en dreng (fordi drenge er jo længere bagud en piger) og om jeg var sikker på han var født i februar (fordi han opføre sig som en på 9-10 måneder han kan stå selv ved at holde i bordet han kravler han sidder perfekt han er begynd at prøve at trække sig op at stå ved hjælp af tremmerne på kravlegården han siger DA DA MA MA GA GA 

Selv om jeg synes det går møj stærkt og ikke føler jeg har haft en lille bitte baby (det kender du vel til Tanja  ) så er jeg pave stolt af mit lille vidunder  jeg havet meget svært ved det gik så stærkt i starten så jeg kunne ikke nyde det på samme måde, nu har jeg accepteret at han bare er sådan og at han bare vil frem i livet så det meget nemmer at være stolt og nyde det selv om man skal være hurtig om at nyde det da han jo er så hurtig. 

Ja undskyld et prale indlæg   men jeg er sgu stolt og er  bare så glad for det besøg i dag der er jo ikke noget bedre end at få at vide vi gør et super arbejde og blive rost til skyerne og ens søb bliver rost til skyerne det er sgu rart.

Knus Diana med Lucas der bliver 6 måneder i morgen og er 68 lang og vejer 9800g.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Muffinmus

Wow, fedt nok:-)
Ros er altid godt og man får heldigvis masser af det hvis man har en god sp.....
Sådan en gang ros kan lige redde ens dag endnu mere hva..
Jamen det er da fedt han giver den gas...han kravler sikkert rigtig tidlidligt så, det er hyggeligt.
Min søn var altså også hurtigt, stod på alle 4 og rokkede flot da han blev 5 mdr, kravlede dog først på alle 4 (altså ikke babymøve) da han var 7, 5 mdr..men det var også før mange af de andre, både drenge og pigerMen kan huske jeg var pavestolt.
Tor kan nogle dage komme vidt omkring, laaangt, men andre dag ligger hun næsten hvor jeg lægger hende, sjovt som der er forskel på dagene her hjemme.
Og sproget..ja, der kommer mange lyde nu.... tor hun liger ala la laaaa, næ næ næ....maj maj...lyder ret sjovt
Flot vægt og længde han havde, det er jo perfekt.

Anmeld

20. august 2009

Diana...

MariaE skriver:

Wow, fedt nok:-)
Ros er altid godt og man får heldigvis masser af det hvis man har en god sp.....
Sådan en gang ros kan lige redde ens dag endnu mere hva..
Jamen det er da fedt han giver den gas...han kravler sikkert rigtig tidlidligt så, det er hyggeligt.
Min søn var altså også hurtigt, stod på alle 4 og rokkede flot da han blev 5 mdr, kravlede dog først på alle 4 (altså ikke babymøve) da han var 7, 5 mdr..men det var også før mange af de andre, både drenge og pigerMen kan huske jeg var pavestolt.
Tor kan nogle dage komme vidt omkring, laaangt, men andre dag ligger hun næsten hvor jeg lægger hende, sjovt som der er forskel på dagene her hjemme.
Og sproget..ja, der kommer mange lyde nu.... tor hun liger ala la laaaa, næ næ næ....maj maj...lyder ret sjovt
Flot vægt og længde han havde, det er jo perfekt.

Ja 7 1/2 måned er os tidligt de siger normalt 10 måneder. Ja der er bare mega stor forskel på dagene det der os her hjemme og idag gav han den bare GAS hi hi. 

Ja det lyder så skægt nå de begynde at mumle rigtigt 

Ja han er en lille tyksak med nogen gode store lår 

Knus

Anmeld

20. august 2009

Mca<3

Nææ hvor er han altså fin bette-manden ..
Flot at han bare rykker så voldsomt og vildt når man tænker på han ikke engang har nogen store søskende at efterligne
Jeg skal have sp på onsdag , hun sagde det nok også ville være sidste gang men skal de ikke komme i 8 mdr alderen og lave boel prøven ???

Ih jo jeg syntes heller ikke jeg har eller har haft en lille baby  Men samtidig glad for han trivedes sådan ..  Til jer ..

Anmeld

20. august 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Nææ hvor er han altså fin bette-manden ..
Flot at han bare rykker så voldsomt og vildt når man tænker på han ikke engang har nogen store søskende at efterligne
Jeg skal have sp på onsdag , hun sagde det nok også ville være sidste gang men skal de ikke komme i 8 mdr alderen og lave boel prøven ???

Ih jo jeg syntes heller ikke jeg har eller har haft en lille baby  Men samtidig glad for han trivedes sådan ..  Til jer ..

Nope det ikke alle SPer der gør det. det vist ikke så brugt mere. Hun kommer ikke her mere hun spurgte om vi ville have hun kom når han var 1 1/2 år gammel og det sagde jeg selvfølgelig ja til, så hun ringer til mig om et år ha ha... 

Jeg aner ikke hvor min mand og hund er henne troet de var i huset det er de ikke og hunde snoren ligger her inde så de heller ikke ude og gå det øser ned og tordner og lyner jeg har ikke set dem siden kl 20 jeg kan da godt blive lidt nervøs   

Hvordan går nætterne?

Knus

Anmeld

20. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det lyder bare til, at prinsen var fart på og det er da bare fantastisk. Du må PRALE alt det du vil - det er jo lige forumet til det herinde

Det var ikke mange besøg du havde af din sp. I Hvidovre får 1. gangs-fødende flere besøg end 2. gangs-fødende. Jeg får først besøg igen af sp når Lina er 9 mdr. og der skal vi have lavet boel-prøven. Skal du ikke have lavet den? Jeg troede, at den prøve var obligatorisk for alle?

Anmeld

20. august 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Det lyder bare til, at prinsen var fart på og det er da bare fantastisk. Du må PRALE alt det du vil - det er jo lige forumet til det herinde

Det var ikke mange besøg du havde af din sp. I Hvidovre får 1. gangs-fødende flere besøg end 2. gangs-fødende. Jeg får først besøg igen af sp når Lina er 9 mdr. og der skal vi have lavet boel-prøven. Skal du ikke have lavet den? Jeg troede, at den prøve var obligatorisk for alle?

Nej hun har været her 4 gange så det var ikke meget men Lucas er jo os mega nem og vi har ikke rigtig haft nogen problemer jeg har ikke nogen spørgsmål når hun er her og jeg har kun ringet til hende 1 gang så hun synes det var unødvendigt men jeg selvfølgelig bare kunne ringer og det var jo tydeligt at Lucas stortrives. 

Jeg vidste ikke hvad den boel prøve var så jeg spurgte her inde på baby hvad det var og det fortalte det så og sagde at det ikke var alle kommuner der brugte det mere, for den var jo kun sikker i det tidspunkt den blev lavet og så kunne det være helt anderledes dagen efter. 

Og min SP har ikke snakket om den og ingen fra min mødregruppe har fået det med deres større børn og skal heller ikke med deres små børn så tror ikke det noget de bruger her.

Knus

Anmeld

20. august 2009

Moar'en

Som jeg skrev i dit andet ind læg, så er det en super sej søn du har dig, meeen er lidt skuffet over der ikke er kommet et billed med

Anmeld

20. august 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Som jeg skrev i dit andet ind læg, så er det en super sej søn du har dig, meeen er lidt skuffet over der ikke er kommet et billed med

Hi hi jeg kom godt til at tænke på det bagefter hi hi må hvis heller finde et frem hi hi. 

Og jeg har skrevet til dig i det andet indlæg os 

Anmeld

20. august 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Hi hi jeg kom godt til at tænke på det bagefter hi hi må hvis heller finde et frem hi hi. 

Og jeg har skrevet til dig i det andet indlæg os 

Ja har set og svaret.
Ja kan vi så få et billed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.