Hej piger
Så har vi haft det sidste besøg af vores SP idag, Hun synes det hele gik mere end perfekt så hun så ikke nogen grund til hun skulle komme mere, men vi var selvfølgelig mere end velkommen med at ringe til hende hvis vi havet nogen spørgsmål men det troet hun nu ikke vi ville da vi kun har ringet til hende en gang.
Det er 2 måneder siden hun var her sidst, og hun var måløs over at der var sket så meget, Lucas har altid været foran men hun troet nu ikke der var sket så meget.
Hun sagde at der hvor han er nu udviklings messigt er som en 9-10 måneders dreng.
Men Lucas gav den virkelig os GAS da hun var her han besluttet da lige sig for at han skulle kravle 1 1/2 meter osv.
Hun kan slet ikke forstå at han har så travlt men det har han, så hun spurgte i sjov om vi var sikre på han var en dreng (fordi drenge er jo længere bagud en piger) og om jeg var sikker på han var født i februar (fordi han opføre sig som en på 9-10 måneder han kan stå selv ved at holde i bordet han kravler han sidder perfekt han er begynd at prøve at trække sig op at stå ved hjælp af tremmerne på kravlegården han siger DA DA MA MA GA GA

Selv om jeg synes det går møj stærkt og ikke føler jeg har haft en lille bitte baby (det kender du vel til Tanja

) så er jeg pave stolt af mit lille vidunder

jeg havet meget svært ved det gik så stærkt i starten så jeg kunne ikke nyde det på samme måde, nu har jeg accepteret at han bare er sådan og at han bare vil frem i livet så det meget nemmer at være stolt og nyde det selv om man skal være hurtig om at nyde det da han jo er så hurtig.
Ja undskyld et prale indlæg

men jeg er sgu stolt og er bare så glad for det besøg i dag der er jo ikke noget bedre end at få at vide vi gør et super arbejde og blive rost til skyerne og ens søb bliver rost til skyerne det er sgu rart.
Knus Diana med Lucas der bliver 6 måneder i morgen og er 68 lang og vejer 9800g.
Anmeld